-Te meg mit csinálsz?- rontott be hirtelen Maria Maya szobájába hajnal fél 4-kor
-Mi?Én?- a lány gyorsan lecsapja a laptopja tetejét,majd felkapcsolja az éjjeli lámpáját -Semmit - felül az ágyon,majd nagy mosolyra kényszeríti az arcát
-Fél négy van.Nem volt időd sorozat nézni?-mondja a nő,majd leül a lány ágyának szélére
-Ömm...nem.Edzés után apának segítettem a műhelyben.- Maya kikapcsolja a laptopot,majd az ágya alá dugja
-Így fog tönkre menni!-mondja az anyja.
-Nem fog.
-Most már alvás van.Nem soká kelned kell.-Maya felveszi az alvó pózt,az anyja egy nagy puszit nyom a homlokára,majd egyedül hagyja a szobában.
-Pedig még egy részt megakartam nézni....
———————-
-Kellett neked hajnalba sorozatot nézned!-mondja Steve,amikor meglátja a lányát a konyhában reggel 6-kor karikás szemmel.
-Jó van na!-dünnyögi Maya,majd leül a konyhapulthoz. -Van kávé? -kérdezi félálomban
-Ha csinálsz magadnak -válaszolja az apja,miközben magára tessékeli a bőrkabátját.
Felvesz a hátára egy hátizsákot,majd a bukósisakját az egyik kezébe veszi.
-Légy jó és vigyázz magadra!-aztán kilép a bejárati ajtón.-Kösz.Te is -válaszolja rekedtes hangon.
Miután megitta a reggeli kávéját és megreggelizett,azután összepakolja az iskolai dolgait,és elkezd készülődni.
Szakadt farmernadrág díszeleg izmos lábain,a felsőtestére fekete póló feszül rá Nirvana felirattal,amire rávett egy piros-fekete kockás inget.Ezüst gyűrűk ölelik körbe ujjait,miknek végein kopott fekete körömlakk van ráfestve.
Fekete puma cípőjében hagyta el a házat,majd biciklizett el benne az iskolába.Az iskola bal udvarán található a fiúk bandája.Persze nem minden fiú egy helyen van.Külön vannak az atléták,akik úgy aránylag rendesek,külön a kosaras fiúk,akik túl sokat képzelnek magukról és külön a csöndesebbek,akik valamivel kultúráltabbak a többinél.Az iskola jobb oldalán található a lányok csapata.Persze ők sem egyben vannak.Külön helye van a lányos lányoknak,akik azt hiszik hogy az iskola egy divatbemutató,aztán ott vannak a pompon lányok,akik egésznap a sportos fiúk után csorgatják a nyálukat,és még ott vannak a focis és a csöndesebb lányok.Ők általában kijönnek egymással.
——Maya szemszöge:
Miután lezártam a biciklimet,csatlakoztam a focis lányok társaságához.Velük beszélek a legtöbbet.
-Császtok -mindenkit lepacsizok,majd megállok Katie mellett,aki az asztalnál írja a háziját
-Na mi van stréberkém? -biccentek felé
-Mi az amit írsz? -leülök mellé mert a tegnapi edzés miatt izomlázam lett a lábamban.Mert nem lenne elég 10 kört futni bemelegítésként,neem,az edzőbának 30 kör kell.-Kémia házi.Nem lettem kész vele este,reggel pedig nem volt időm -válaszolja Katie,majd egy radír után kutat a betegesen rendezett tolltartójában.
-Volt kémia házi?-mondom vicces hangon,de Katie nem vette viccnek,és sötét barna szemének tekintetét az enyémbe mereszti -Csak vicceltem,nyugi Einstein
-Ő fizikus volt
-Nekem 8
————-
Maya első órája kémia volt.Kapott egy kis fejmosást a hiányzó kémia házija miatt,de már megszokta.A következő órája irodalom lesz,szóval a szünetben a szekrényéhez megy az irodalom felszereléséért.
-Hol vagy már?? -mormolja az orra alatt,miközben a szekrényében kotorászik az irodalom füzete után. -Hát baszd meg,az nem lehet hogy otthon hagytam!
-Az én passzom volt! -a folyosón feltűnnik a kosár csapat.Hogy honnan lehet tudni hogy ők azok?Hát úgy hogy folyton üvöltöznek és hangosan vihognak.
-Hééjjjj!!Én dobtam kosarat!Az számít!-üvöltöti Matt a mellette 5 cm-re álló Davidnek,akit csak "Nagy D-nek" szólítanak. -Matt.Ő a kosár csapat kapitánya.Ő a suli királya és a sulis csajok álma.Vagyis nem minden sulis csaj álma...
-Anyám - Maya bal oldalán az iskolai pompon csapat közeledik.Jobb ha minél hamarabb eltűnik onnan,ha nem akar dobhártya szakadást és hányingert kapni.De tényleg.A fiúk üvöltöznek,a lányok pedig liternyi parfümöt fújnak magukra.
Maya sikeresen megtalálja a füzetét,a felszerelést a kezébe veszi és indul a pompon lányok felé mert arra lesz a következő órája.Mintha kőbe lenne vésve az,hogy ezek a lányok 5 cm-re nem állhatnak távolabb egymástól.Egybe vannak tömörülve,de persze lennie kell egy vezetőnek.Ez a vezető nem más,mint Rosie Cross,a pompon csapatkapitány.
Mellette pedig hű szolgái,Adele és Amy.A mi focislányunk a fal mellett próbál átjutni rajtuk,azonban a semmiből feltűnik egy lány,akivel összeütközik
YOU ARE READING
A szerelmes focis lány
RomanceMaya Hookey egy gimis lány,aki amerikai focizik. Stephanie Dallas pedig a pompon csapat tagja,és ugyanabba a gimibe jár mint Maya. A két lány hallott már egymásról,de még sosem beszéltek.Hát ez meg fog változni. 🏳️🌈Lány x Lány🏳️🌈 ❗️A könyv tar...