Vége

165 3 1
                                    


-A 14-es megy,és megy,és megy,ér TOUCH DOWN !!! - üvölti a mikrofonba a kilátóban lévő férfi,aki tájékoztatja a közönséget az eseményekről

-EZAZ MAYA! - az egész csapat a 14-eshez rohan,és ráugranak.   -NYERTÜNK ! -üvöltik egyszerre,és táncot lejtenek a pálya közepén az edzővel együtt.

A pompon lányok ugrálnak örömükben, Maya és Stephanie tekintete találkozik.

-Ü-ügyesen szurkoltál Stephanie - lihegi Maya.
Stephanie nem mond semmit,csak két kezébe veszi Maya arcát,majd megcsókolja.

Mayat hirtelen éri a mozdulatsor,de Steph derekára fog,és közelebb húzza magához,miközben visszacsókol.

Pihegve hagyják abba a csókolózást,és fejüket összeérintve mosolyognak egymásra.

-Maya - szól egy nő.Maya nem engedi el Stephaniet,csak körülnéz,hogy ki szólíthatta.
Megpillantja az anyját,és azonnal elkezd pánikolni.

A nő összerántott szemöldökkel megy oda a két lányhoz,és megáll előttük.

-Szia kicsim -  köszön a nő a lányának,mire Stephanie elhúzódik.Maya a barátnőjére pillant,és tanácstalanul áll megkövülve.Nagyot nyel,és tesz valami merészet.

-Anya,ő itt Stephanie - a lány zavartan pillant Mayara,majd kezét nyújt az anyjának,kézfogást invitálva. 

-Az osztálytársad? - kérdezi a kézfogás után

-Nem,ő a....-

-A barátnője vagyok, Mrs. Hookey.

-Stephanie - egy újabb ismeretlen női hang hallatszik.A lány hátranéz,és megpillantja az anyját.Izzadni kezd a keze és remegni.Vajon hallotta Mrs.Dallas,amikor azt mondta,hogy ő Maya barátnője? .

Mrs.Dallas arckifejezése megkomorodik,amikor meglátja a lánya mellett Mayat.

-Szívem,megbeszéltünk valamit - oldalra biccent,jelezve hogy kettesben szeretne beszélni a lányával.Azonban Stephanie nem mozdul Maya mellől.

-Mrs.Hoockey vagyok - nyújtja kezét Maya anyukája Steph anyukájának.A nő végignéz rajta,majd kezet fognak

-Mrs.Dallas - mondja halvány mosollyal az arcán   -Most pedig ha megbocsájt,a lányommal mennünk kell - Stephanie karját megragadva kezdi elhúzni Maya mellől,aki viszont megfogja a lány másik karját

-Látjuk ma még egymást? - kérdezi Maya

-Nem - válaszolja Mrs.Dallas a lánya helyett

-Steph-et kérdeztem

-Én vagyok az anyja,és én azt mondom,hogy nem!

-Miért nem? - kérdezi Mrs.Hoockey,a lánya mellé állva.    -Ne tán valami baja van a lányommal? - Steph anyja megforgatja a szemeit         -Hmm?

-Tudja - kezdi Mrs.Dallas  -Mayaról azt híresztelik,hogy...leszbikus.Ami...bűn...És én a legjobbat akarom a lányomnak- öleli át Stephet

-Nem tudja hogy mi bűn,és mi nem.Had döntse el a lánya maga,hogy neki mi a jó. - mondja határozott hangon Marie. Maya kihúzza magát az anyja mellett,és érzi,hogy a szíve melegedni kezd az anyja szavai miatt.Nem gondolta volna hogy ilyeneket fog majd mondani.

-N-n-nem -dadog Mrs.Dallas a fejét rázva -Marie bólint Mayanak,aki hatalmas mosolyt villant,megragadja barátnője kezét,majd beszaladnak az épületbe.

-Uram isten- mondja Maya,és falhoz nyomja Stephaniet    -Az anyám nem homofób -a szemei csak úgy csillognak az örömtől.Stephanie,boldogságát kimutatva megcsókolja a barátnőjét.

-Szeretlek Maya

-Szeretlek Stephanie

A szerelmes focis lányWhere stories live. Discover now