Bölüm 12 / Merlin'in Seti - Noah'ın Dehşet Veren Büyü Gücü !
Zhongli Noah'ın ticaret konuşmak istediğini görünce önceden ürünü ballandırarak konuştu "Bu yüzükler Üstün Büyücü Merlin'in Yüzük setidir. Birinci katta bulabileceğiniz en iyi Efsane Set aynı zamanda Merlin Seti'dir. İleride o seti alabilecek gücünüz olursa almanızı tavsiye ederim. Kaftan-Şapka-Bot-Âsa olarak 4 parça halinde bulabilirsiniz. Eğer bu yüzüklerle beraber sahip olursanız ilk katta muhtemelen yenilmez olursunuz." dedi ve devam etti "Tabi ki yüzükleri alabilecek durumunuz varsa. Her yüzük başına 2.5m istiyorum." dedi.
Bunu duyan Noah "Yüzük başına 1.2m vereceğim. İki Yüzüğü'de istiyorum." dedi ve Kolyesini gösterdi.
Zhongli Kolye'yi görür görmez konuştu. "Demek Tanrıça'nın iradesini taşıyorsunuz. Tanrıça'nın iradesiyle birlikte 1.25m oluyor ama küçük pürüzlerle uğraşmamıza gerek olduğunu düşünmüyorum. Dediğin gibi yapacağız o zaman." dedi ve 2 Wish + 400k ödemeyi aldı.
Arkada duran Chris ve Yasemin bu gördükleri karşısında baştan sona şok oldular. Noah onlara açıklama yapma zahmetine girmedi ve sadece Kolye'nin özelliklerini gösterdi. Ama beklendiği gibi ikili Kolye'yi görünce ilkinden daha büyük bir şok yaşadılar.
Yasemin "İ-İ-İla-İlahi Eşya mı ?!" dedi şokla.
Chris "Kesinlikle normal bir eşya olmasını beklemiyordum ama İlahi bir eşya olması çılgınlık. Bu Kolye ile muhtemelen bir Şehir satın alabilirsin. Doğru kişinin elinde bir savaş silahından daha değerli. Sakın kimseye gösterme bidaha." dedi uyararak.
Sonra ikili Yasemin'e doğru baktı ve ne demek istediklerini anlamış gibi "Ne Kolyesi, Hangi Kolye ?" dedi.
Chris ve Noah mesajı aldığını bildikleri için konuyu burada kapattı. Sonra Noah yeni yüzüklerini taktı. Yüzükleri taktığı anda Noah'tan bir Büyü Gücü dalgası yükseldi.
Şu anda Noah'ın etrafından şeffaf Büyü Gücü dalgaları dönmekteydi. İnsanlar ona bakınca bile anlaşılmaz bir saygı ve korku hissine kapılıyordu.
Yasemin ve Chris'in bile bir anda dengeleri kayboldu ve yere düştüler. Noah'tan gelen baskıya birkaç saniye alıştıktan sonra geri ayağa kalktılar.
O sırada Noah'ın önüne birkaç bildirim geldi.
Büyü Gücünüz 100'ün üzerine çıktığı için Saniye'de 50 MP karşılığında uçabilirsiniz.
Büyü Gücünüz 100'ün üzerine çıktığı için aldığınız tüm hasarlar Mana miktarınızın %1'i kadar azalır ve Mana'dan eksilir. Etrafınızda her zaman şeffaf bir büyü katmanı olacaktır.
Yeni bir Başlık kazandınız.
Acemi Büyücü: Büyü Gücü 100'ün üzerine çıkanlara verilir.
Etkisi: +20 Büyü GücüNoah bir anda karşısında bu kadar bildirim görünce şaşırdı. Ayrıca saniyede 50 MP karşılığı uçmak çılgıncaydı. Yüzükler sayesinde saniyede yaklaşık 60 MP yeniliyordu. Bu sonsuza kadar uçabileceği anlamına gelmiyor muydu ?
Bütün bunların üzerine Noah Durum Penceresini açtı ve istatistiklerine bir göz attı.
Durum Penceresi
İsim: Noah
Seviye: 5
HP: 120 MP: 880 (+1560)(+480)
Karakter: Zeki, Temkinli, ÜşengeçGüç: 8
Çeviklik: 10
Dayanıklılık: 8
Direnç: 7
Büyü Gücü: 44 (+78)(+24)
Zeka: 12
Şans: 8
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mage of the Strong World (TR)
Ciencia FicciónDünya'ya başka ırklar tarafından bir Kule hediye edilir ve bu Kule'ye girip hayatta kalan insanlar, insan sınırlarını aşarak daha üstün özelliklere ve daha uzun ömurlere sahip olmaktadırlar. Ana karakterimiz ise Kule'nin indiği gün doğan ve 18 yaşın...