Bölüm 20 / Dövüş Turnuvası Yarı-Final Kura Çekimi

156 42 21
                                    

Bölüm 20 / Dövüş Turnuvası Yarı-Final Kura Çekimi

Vlad'ın Chris'e söylediği bu kelimeler, Chris'in içinde uyumakta olan rekabetçi yanını harekete geçirdi. Arena'da savaş devam ederken Noah bir 'Taze Kan' tarafına bir Genel Turnuva tarafına bakarak ikisi arasında git gel yapıyordu. Chris katılmamış olsaydı belkide sadece Genel Turnuva'yı izliyor olurdu. Sonuçta Vlad'da dahil Taze Kan turnuvasında hiç kimse onun gözünü yakalayamazdı.

Onun aksine Chris ise sadece 'Taze Kan' Turnuvası tarafına odaklanmıştı. Olası rakiplerinin kabiliyetlerini ve yeteneklerini görmek için bir an bile gözlerini kaçırmaya cesaret edemiyordu. Tabikide 'Taze Kan' turnuvasında çok sayıda zayıf kişi vardı. Dominic güçlü olanlardan birisiydi ama Chris ile ilk turda karşılaşacak kadar şanssızdı.

Çok geçmeden Chris ikinci maçına çıktı. Karşısında bu sefer bir suikastçi vardı. İki tarafta Arena'ya çıktıktan sonra çevreden Chris için bir tezahürat dalgası yükseldi ve bu rakibini biraz demoralize etmişti. Ama asıl önemli olan Chris yine silahlarını çıkarmamıştı.

3
2
1
Başla

Chris
Seviye:7
HP: 2160/2160

Scott
Seviye:10
HP: 460/460

Chris silahını kullanmasa bile Scott yine de aceleci davranmamayı tercih etti ve arbaletini çıkardı. Nişan aldıktan sonra Chris'e ateş etti. Arbaletten gelen ok Chris'in omzuna isabet etti ama saplanmak yerine sadece yüzeysel bir yara bıraktı. Böyle olması doğaldı çünkü Chris'in bedeni istatisliklerinden ötürü şuanda oldukça sertti.

-64 Hasar aldınız

Scott düşük hasar vereceğini bekliyordu bu yüzden şaşırmadı ve Chris üzerine doğru gelirken birkaç ok daha fırlattı ardından hançerini eline alarak 'Gizlenme' becerisiyle ortadan kayboldu.

-45 Hasar aldınız
-68 Hasar aldınız
-59 Hasar aldınız

Chris ise hala sakindi. Bunlar oldukça önemsiz miktarda hasarlardı. Hiçbir şey yapmasa bile saniyede 21 can kazanıyordu. Gizlenmiş Scott'un ortaya çıkmasını bekledi.

Ve beklediği gibide oldu birkaç saniye sonra sırtında bir hançer hissetti.

-377 (Kritik) Hasar aldınız

Scott vurduğu hasarın 'Kritik' geldiğini görünce sevindi ve hemen geri görünmez olmak için geri çıktı. Ama tam o sırada Chris konuştu "Nereye kaçtığını sanıyorsun ?" "Kışkırt" dedi.

Scott bir anda beyninde Chris'e doğru giderek saldırması gerektiğine dair bir dürtü hissetti. Direnmeye çalıştı ama nafileydi. Hemen kaçmak yerine geri dönerek Chris'e saldırdı.

Chris ise kendi avuç içine yumruk atarak koca bir gülümsemeyle konuştu "Öyle saldırıp kaçmak yok. Şimdi dayak vakti." dedi.

-115 Hasar verdiniz
-44(-44) Hasar aldınız
-131 Hasar verdiniz
-45(-45) Hasar aldınız

Scott'un bıçak darbelerine karşı kaya gibi yumruklarıyla sağlı sollu vurmaya devam etti. Ama suikast konusunda iyi olsada it dalaşında beceriksiz olan cılız Scott çok dayanamadı ve 5. Yumrukta yere serildi.

Arena Görevlisi incelemeyi yaptı ve konuştu "Kazanan Chris"

Chris çok zorlanmadan kazanmasına rağmen arenadaki destekçileri yine de zor bir savaşın gazisiymiş gibi onu överek alkışladı. Chris ise yavaşça oturma alanına geri döndü.

Mage of the Strong World (TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin