01

859 61 4
                                    


Part 1

Tong Yao, omuzlarının üzerinden geçen çocuğa baktı. Gözleri neredeyse dışarı fırlıyordu - çünkü aslında yine o adamla aynı kıyafetleri giyiyordu!

Onunla aynı kıyafetleri giyen adam Kampüs Prensi Jiang Jinyue'ydi, Tong Yao'nun sınıf arkadaşıydı mükemmel karakteri ve mükemmel akademisyenleri vardı Jiang Jinyue hem olağanüstü yetenek hem de görünüşe sahip bir tipti.

O anda sınıf arkadaşı kampüs prensi kulaklıkları takılı ve elleri pantolon ceplerinde Tong Yao'nun tam önünde yürüyordu.

Jiang Jinyue muhtemelen tüm okulda bu kadar bariz bir şekilde kulaklık kullanmaya cüret eden tek kişiydi.

Ama en iyi öğrencilerin hepsinin ölümsüz bir halesi vardır sonuçta muhtemelen İngilizce programları dinliyordu.

Hafif bir esinti yanlarından geçti Campus Prince'in kulaklarının arkasındaki saçlar itaatsizce dalgalandı ve siyah ve sade tişörtün önündeki ve arkasındaki iki büyük "Fat Weeb" kelimesi de rüzgarla hareket etti. Attığı her adım onu ​​bir kız shoujo mangasının erkek kahramanına benzetiyordu.

Jiang Jinyue muhtemelen bu tarz giysiler içinde muhteşem görünebilecek tek kişi..

Tong Yao kendi göğsüne basılmış "Fat Weeb"e bakmak için başını eğdi o kadar utanmıştı ki neredeyse yerdeki çatlakları delecekti.

Yanından geçen kızlar Jiang Jinyue'ye bakmadan edemediler.

"Bak  8. Sınıftan Jiang Jinyue O çok yakışıklı!"

 "Giysileri çok eşsiz kontrastın şirinliği bu olsa gerek!"

"Aman Tanrım şuradaki adama bak aslında Jiang Jinyue ile aynı kıyafetleri giyiyor."

"Biriyle aynı kıyafeti giymek korkutucu değil ama kim daha çirkinse utansın..."

⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁

oy verip yorum yapanlara teşekkürler 💕

Accidentally Wearing The Same Clothes As The Campus Prince  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin