04

469 52 8
                                    

Part 4


Tong Yao yanlışlıkla birinin Jiang Jinyue'ye yaptığı itirafı yarıda kesti. Gün 20 Mayıs oldu "520". 1. 

Koltuğuna döndükten sonra bile Tong Yao hala onun nezaketsizliği üzerine kara kara kara kara düşünüyordu. Ama sonra tekrar düşündü——onları rahatsız etmemiş gibi görünüyorsa ya kızın itirafı başarılı olursa?

Üniversite giriş sınavına sadece yarım ay vardı erken aşk gibi çeşitli şeyler Jiang Jinyue'nin dikkatini nasıl dağıtabilir? 2.  Ülkenin en iyi üniversitelerine kabul edilmesi gereken biriydi kendi sınıflarında birinci sıradaydı!

Bu şekilde düşününce Tong Yao'nun kalbindeki karışıklık çok azaldı ama hemen ardından burnu ağrımaya başladı.

Jiang Jinyue sonunda bir gün aşık olacaktı o zaman geldiğinde artık üniversiteye giriş sınavı olmayacaktı ve bu erken aşk olmayacaktı Tong Yao'nun artık Jiang Jinyue'yi rahatsız etmek için hiçbir nedeni olmayacaktı.

Cesareti kırılan Tong Yao masasına uzandı aşağıya baktığında beklenmedik bir şekilde masadaki küçük kutudan dışarı bakan bir zarfın köşesini gördü Tong Yao bir göz atmak için çıkardı.

Bir mektuptu. Kim aniden ona bir mektup yazar ki?

Tong Yao etrafına baktı ve kimsenin ona dikkat etmediğini fark etti bu yüzden zarfı açtı.

"Üç yıl geçti ama bana hiç dikkat etmiyor gibisin artık dayanamıyorum bugün sana itiraf ediyorum: Tong Yao senden hoşlanıyorum 8 Haziran'da üniversiteye giriş sınavının bitiminden sonra seni okulun ormanlık alanında bekliyor olacağım."

Tong Yao'nun çenesi düşmek üzereydi bir kız aslında ona itiraf etti! 

Bu sadece Jiang Jinyue'nin sahip olabileceği bir onur değil miydi? Kağıda açıkça yazılmış iki karakter "Tong Yao" olmasaydı bunun Jiang Jingyue için yanlış masanın içine doldurulmuş bir mektup olduğunu düşünecekti.

İmzalı Red Dot Bean? Bu açıkça bir takma addı ama kimin böyle bir takma adı vardı? Tong Yao da el yazısına aşina değildi.

Kadın sınıf arkadaşlarını düşünmeye başladı ingilizce sınıfının temsilcisi Mu Yuhong muydu?

İmkansızdı tüm sınıf onun Jiang Jinyue'den hoşlandığını biliyordu.

Belki Li Hongmiao?

Hayır bu daha da imkansızdı zaten spor komitesi temsilcisinin kız arkadaşıydı.

Kimya öğretmeninin sınıfa yavaş yavaş girdiğini gören Tong Yao bunun kimya öğretmeni Chen Hongjuan olamayacağını merak etti değil mi? 

Hemen titredi gerçekten kritik derecede hasta olduğunda bulabileceği herhangi bir doktora dönüyordu. 3.  Rahibe Juan'ın zaten iki çocuğu vardı!

Ama düşününce kim olduğunun pek bir önemi yoktu çünkü kim olursa olsun Tong Yao o kişiye cevap veremezdi.

Jiang Jinyue'den hoşlanmadığı ve onun yerine başka insanları sevdiği bir dünya hayal edemiyordu ne de olsa Tong Yao, Jiang Jinyue'ye tam üç yıldır aşıktı.

Jiang Jinyue'yi ilk gördüğü andan şu ana kadar duyguları bir an olsun yok olmadı.

↭↭↭↭↭↭↭↭

1. Çin Sevgililer Günü

2. Tong Yao'nun bunu düşünmesi için biraz kaba uygulanmalı bu bir çirkin kızlardır. Çin'de üniversite girişini bitirmeden önce okula gitmek için hoşlanmaz, çünkü bu sınava çalışmak için her şeylerini vermeleri (orta öğretim sonrası eğitime katlanamazlar) ve flört bir dikkat olarak görülür. Ebeveynlerin çoğu buna çok karşıdır ve bazı kişiler yakalandıklarında zor olabilir.

3. Bir krizde herhangi biri veya herhangi bir şey için kullanılan deyim.

↭↭↭↭↭↭↭↭

Oy verip yorum yapanlara teşekkürler <3 

Accidentally Wearing The Same Clothes As The Campus Prince  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin