Part 8
Üniversite giriş sınavının sona erdiğini bildiren alarm çaldığında öğrenciler özgürleşmiş gibiydi. İşlerini iyi yapsalar da yapmasalar da hepsi muzaffer askerler gibi sınav binasına hücum ettiler.
Okul kapısında ebeveynler kabaran bir dalga gibi içeri girdiler çocuklara ya buketler tuttular ya da sevgiyle kucakladılar.
Tong Yao'nun ailesi de geldi ancak Tong Yao onlara kendisi ve bir sınıf arkadaşı arasında hala bitmemiş bir mesele olduğunu söyledi.
Doğru "Red Dot Bean" adlı kızı kastetmişti Tong Yao gidip onunla buluşacaktı.
Ondan hoşlanmasa bile Tong Yao kıza bir açıklama yapmak zorunda kaldı.
Tong Yao okulun küçük orman korusuna geldi Red Dot Bean henüz gelmemişti bu yüzden küçük koru çok sessizdi.
Aslında Tong Yao hala Red Dot Bean'i oldukça merak ediyordu ne tür bir kızın ondan hoşlanacağını bilmek istiyordu kesinlikle şaşırtıcı yönleri olmayan birini.
Zaman geçtikçe Tong Yao birinin kendisine oyun oynadığını düşünürken sonunda arkasından gelen yaprakların sesini duydu.
Tong Yao hızla başını çevirdi—— ve sonra neredeyse dilini ısırdı.
Buraya gelen kişi Jiang Jinyue'ydi!
"Jiang......Sınıf arkadaşı Jiang Jinyue sen de buraya esintinin tadını çıkarmaya geldin ahahaha......" Tong Yao konuşmasını bitirdikten sonra hemen bir aptal gibi hissetti.
Jiang Jinyue, Tong Yao'nun sorusuna hemen cevap vermedi.
Sanki yorucu bir egzersizi yeni tamamlamış gibiydi. Göğsü hâlâ inip kalkıyordu solgun ama temiz yüzünden ter damlacıkları aşağı yuvarlanıyordu.
Bugün Jiang Jinyue sonunda pahalı ve fit kıyafetlerini tekrar giydi Jiang Jinyue'nin artık onunla aynı kıyafetleri giymediğini gören Tong Yao sanki aralarındaki tek bağlantı da kopmuş gibi aniden açıklanamaz bir kayıp hissi hissetti.
Bu kadar uzun süre bekledikten sonra sonuç alamadan Red Dot Bean muhtemelen artık gelmeyecek kendiliğinden vazgeçmesi iyi oldu.
"Jiang Jinyue önce ben gideceğim bu......Sana parlak bir gelecek diliyorum." Bunu söyledikten sonra Tong Yao hemen arkasını döndü ve dışarı çıktı.
Çok utandığını hissetti Tong Yao "gelecek vaat ediyor" sözlerini boğduktan sonra gözlerinde yaşların dolduğunu hissetti.
"Az önce annem buraya geldi bu yüzden beni bir süre geciktirdi Tong Yao seni beklettiğim için üzgünüm." Jiang Jinyue'nin sesi aniden arkadan geldi.
Tong Yao dondu.
Jiang Jinyue devam etti "Tong Yao, cevabını bekliyorum."
Tong Yao dönmedi çünkü hala Jiang Jinyue'nin sözlerinin ne anlama geldiğini anlamaya çalışıyordu.
"O mektubu yazan benim ben 'Red Dot Bean'im."
Jiang Jinyue konuşmayı bitirdiğinde Tong Yao'nun omuzlarının titremeye başladığını gördü. Titreme gitgide yoğunlaştı ve uzun süre beklemesine rağmen Tong Yao'nun başka tepkisi olmadı.
Jiang Jinyue sonunda ileri adım atmaktan kendini alamadı diğer çocukla yüzleşmek için etrafta dolaştı.
Tong Yao ağladı bezelye büyüklüğünde gözyaşları sürekli yüzünden aşağı yuvarlandı pıtırtı.
Bunu gören Jiang Jinyue korktu bir erkeğin bile böyle ağlayabileceği ortaya çıktı.
Aynı cinsiyetten olduğunu itiraf etmenin alışılmadık bir şey olduğunu biliyordu ama bunun diğer çocuk için bu kadar şok edici olmasını beklemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Accidentally Wearing The Same Clothes As The Campus Prince ✓
Short Story(TAMAMLANDI) "Dikkatini çekmek için on bin beceriksiz yol buldum. Bu onlardan sadece biriydi." Tong Yao, daha sıradan olamayacağını düşünüyor. Vasat bir figür, standart bir görünüm, ortalama notlar ve normal bir aile geçmişiyle...... onun hakkında k...