06

435 58 5
                                    

Part 6

Zaman çok hızlı geçti ve göz açıp kapayıncaya kadar 1 Haziran oldu. Mezuniyet yıllıkları sınıfta sessizce dolaşmaya başladı.

Jiang Jinyue bile bir tane hazırladı sınıf arkadaşlarının hepsi Jiang Jinyue'nin kopyasına bir mesaj bırakmak için uğraştı.

"Zengin olsanız da birbirinizi unutmayın" gibi büyük puntolarla yazılmış sınıfının en iyi öğrencisinin ilerde onları unutacağından korkmuş gibi.

Jiang Jinyue'nin mezuniyet yıllığı sonunda Tong Yao'ya ulaştığında kitabın tamamı çoktan mesajlarla doluydu Tong Yao sadece kitabın omurgası hakkında yorum bırakabildi.

Tong Yao yazmak üzereyken elleri terlemişti Jiang Jinyue'nin kitabının lekelenmesinden korkarak onları kıyafetlerine sert bir şekilde ovuşturdu.

"Ne zaman melankoli ile ayrılma zamanı geldi dolunay sınırsız nehirde sırılsıklam oldu."

İlk dört karakterdeki vuruşların hepsi titrek görünüyordu. Sadece son üç karakter için Tong Yao sağ elinin titremesini zorla bastırdı ve onları ciddi bir şekilde yazdı.

Yazmayı bitirdikten sonra Tong Yao aniden ismini imzalayacak yeri olmadığını fark etti......

Ama önemli değildi Tong Yao önemsiz bir kişi olarak adını imzalasa bile Jiang Jinyue onu uzun yıllar boyunca hiç hatırlamayacaktı.

Ne de olsa sınıfta yetmiş ila seksen öğrenci vardı.

Belki Jiang Jinyue onun gibi bir sınıf arkadaşının varlığından bile haberdar değildi.

Tong Yao yazdığı mesajla Jiang Jinyue'nin sırtına bakmak için başını kaldırdı. Tıpkı daha önce olduğu gibi Jiang Jinyue bugün de onunla aynı saf beyaz tişörtü giyiyordu.

"Li Wei lütfen bu yıllığı Jiang Jinyue'ye vermeme yardım et teşekkürler." Tong Yao önündeki sırada oturan sınıf arkadaşını okşadı.

Bu Tong Yao'nun "Song of the Pipa"yı okumadan Jiang Jingyue'nin adını söyleyebildiği birkaç zamandan biriydi. Her bir kelime onun dikkatli dikkatine değerdi.

Ne de olsa kısa süre sonra üç karakter "Jiang Jinyue" sonsuza dek Tong Yao'nun söyleyebileceği ama göremediği bir sembol haline gelecekti.

Adını söylerken Jiang Jinyue'yi nasıl hala izleyebildiğinden yararlanan Tong Yao kalbinden gizlice bu üç karakteri kendi kendine mırıldandı:

Jiang Jinyue, Jiang Jinyue, Jiang Jinyue......

Tong Yao tüm sınıfı saran ayrılığın hüznü arasında şöyle düşündü:

Elveda Jiang Jinyue.

⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁⇁

Oy verip yorum yapanlara teşekkürler <3

Accidentally Wearing The Same Clothes As The Campus Prince  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin