09

425 52 8
                                    

Part 9

On iki yıl önce altı yaşındaki Tong Yao yaz tatili sırasında kırsaldaki büyükannesinin evine gitti. Nehirde balık tutarken bir kişiye zorbalık yapan bir grup küçük oğlanla karşılaştı. 

Tong Yao yürüdü ve çok sevimli küçük bir kıza zorbalık yaptıklarını gördü. O kadar uzun değildi ve kaşlarının arasında kırmızı bir nokta vardı 1.  o sırada yerde oturuyordu ve sefil bir şekilde ağlıyordu.

Küçük bir beyefendi olarak Tong Yao'nun koruma arzusu aniden yükseldi her şeyi göz ardı ederek kafa üstü saldırdı ve önde gelen zorbalardan birkaçını yere devirdi.

Bunu takiben bir arbede yaşandı kaostan yararlanan Tong Yao küçük kızın elini tuttu ve dışarı fırladı sonunda kovalayanları kaybedene kadar durmadı.

"Red Dot Bean korkma ben seni koruyacağım." Tong Yao küçük kızın omzunu okşadı ve dedi.

Küçük kız bir süre önce ağlamayı bırakmıştı. Büyük sulu gözlerle Tong Yao'nun şakağındaki ve ağzının köşesindeki morluklara baktı.

Tong Yao'nun yüzündeki hâlâ fena halde acıyan acı küçük kızın bakışıyla mucizevi bir şekilde hafifledi.

"Hey sen Süpermen misin?"

Küçük kızın sesi daha önce duyduğu diğer kızlardan biraz daha derin geliyordu ama Tong Yao umursamadı.

Kızın sorusunu duyan Tong Yao aniden daha enerjik oldu "Doğru ben Superman'im Red Dot Bean'in özel Süpermen'i."

O yaz tatili Tong Yao ve Red Dot Bean birlikte oynadılar Tong Yao ayrıca birlikte evcilik oynamak için Red Dot Bean ile birkaç kez "evlendi".

Ancak Red Dot Bean ailesiyle birlikte tatil için kırsala geldi yaz tatili bittikten sonra şehre döndü.

......

"Sen......Red Dot Bean misin?" Tong Yao'nun uzak çocukluk anısını hatırlaması onu şaşırtmanın ötesinde yaptı.

"Evet." Jiang Jinyue başını salladı gülümsemesi biraz zorlama görünüyordu Tong Yao aslında onu şimdiye kadar tanımamıştı.

"Ama Red Dot Bean bir kız değil miydi?"

"Hangi parçam bir kıza benziyor?"

Tong Yao şiddetle başını salladı.

Jiang Jinyue çok uzundu kasları doluydu ve patlayıcı bir güçle savaştı.

Güzel görünse bile kesinlikle bir kız gibi en ufak değil yakışıklı bir çocuğa ait olan güzellikti.

"Kız olmadığım için çok üzgünüm ama beni kabul etmeye çalışacak mısın?" Tong Yao geri çekilirken Jiang Jinyue bir adım öne çıktı sırtı direk duvara çarptı.

Tong Yao'nun şok edici bulduğu şeyler ona birer birer çarpmıştı neredeyse bayılmak üzereydi.

"Tong Yao küçük Süpermen?"

Jiang Jinyue'nin manyetik sesi büyüleyiciydi ve Tong Yao'nun yavaş yavaş kendi kontrolünü kaybetmesine neden oldu.

Son akıl izi hala varken Tong Yao "Beni kandırmıyor musun? Doğruluk mu Cesaret mi oyununda kaybetmek gibi bir şey bu yüzden bir çocuğa itiraf etmek zorundasın."

Jiang Jinyue gülümsedi Tong Yao'nun şu anda bu kadar büyük bir tepki vermesinin nedeni bu olduğu ortaya çıktı çünkü diğer çocuk kandırıldığını hissetmişti.

Bu daha önce Jiang Jinyue'nin aşırı derecede endişelenmesine neden olmuştu Tong Yao'nun nefret ettiği biri tarafından itiraf edildiğini düşündü ve bu yüzden diğer çocuk bu kadar gergindi.

"Ama ben hiç Süpermen değilim ben sadece en mütevazi ve normal lise öğrencisiyim hiçbir süper gücüm yok." Tong Yao düşük özgüveninden dolayı kafası düşerek dedi.

Süper güçleri olan kişi her şeyde iyi olan Jiang Jinyue olmalıydı.

Jiang Jinyue öne eğildi. "Nasıl süper güçlerin olmaz? Sadece iki ayda bir insanı on bir yıl büyüledin."

"Onlarla tekrar karşılaştıktan sonra üç yıldan fazla bir süre o kişiye hiç bakmadın ama yine de o kişinin kalbini her zaman kopardın."

"Söyle bana bu bir süper güç değilse nedir?"

Konuşmasını bitirdikten sonra Jiang Jinyue'nin dudakları Tong Yao'nun dudaklarından sadece bir santimetre uzaktaydı tam o son santimetreyi kaldırmaya hazırken—

Tong Yao aniden panikle bağırdı "Jiang Jinyue dirseğin kanıyor!"

Az önce boğuşma sırasında bıçakla kesilmişti Jiang Jinyue, Tong Yao'nun görmesinden korkmuştu bu yüzden onu arkasına sakladı ama yarası sonuçta yine de Tong Yao tarafından keşfedildi.

Jiang Jinyue alnını çattı kanla kirlenmemiş elini kullanarak Tong Yao'nun yüzünü tuttu ve onu öptü.

Nane aroması Tong Yao'nun ağzına girdi tedirgin bir şekilde cevap vermeye çalıştı.

Karşılığında Jiang Jinyue'den güçlü bir öpücük aldı.

O anda dünya bir rüya oldu.

Bu öpücük Tong Yao üç yıl boyunca gizlice hayal kurarken Jiang Jinyue uzun yıllar bekledi.

»»»»»»»»»»»»»»»

1.  bu bir hudian olabilir (eğlenmek için boyanmış).

»»»»»»»»»»»»»»»

Oy verip yorum yapanlara teşekkürler <3 <3 

Accidentally Wearing The Same Clothes As The Campus Prince  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin