Part 10 Final
Yaz tatili sırasında Jiang Jinyue, Tong Yao'yu büyük villasını ziyaret etmesi için "böyle büyük bir evde tek başına yaşamak çok yalnız" bahanesiyle aldattı. "Bu kadar acınası olmama izin verecek yüreğin var mı?"
Bir gün yeni banyo yapmış olan Tong Yao, Jiang Jinyue'nin büyük yatağında yatıyor ve cep telefonuyla oynuyordu aniden bir walkman gördü 1. Jiang Jinyue'nin okulda açıkça taşıdığı açık çekmecede yatıyordu.
Diğer sınıf arkadaşları gibi Tong Yao da Jiang Jinyue'nin her gün ne dinlediğini merak ediyordu bu yüzden walkman'ı aldı.
Ancak walkman'de "İlk Kez" başlıklı yalnızca bir ses dosyası vardı.
Tong Yao kulaklıklarını taktı birkaç saniye sonra tüm yüzü domates kırmızısına döndü......
Kulaklıklarında duyduğu şey aslında okulda Jiang Jinyue ile yaptığı ilk konuşmanın kaydıydı!
Tam da lisenin ilk yılında düşen kalemi alıp "Jiang......Jiang......Jiang Jinyue" dediği zamandı. Burada bir rap gibi geldi ve sonra utanç verici bir cümle vardı: "Ofis sizden Bay Tian'a gitmenizi istedi".
"Ne dinliyorsun?" Duşunu yeni bitirmiş olan Jiang Jinyue sıcak vücudunu Tong Yao'nun sırtına bastırdı.
"Kendini dinleyerek mi konuşuyorsun?"
"Sen sen......Bunu nasıl kaydedebilirsin? Her gün İngilizce programlar dinlemiyor musun?"
"İngilizce kulağa senin kadar iyi gelmiyor."
Tong Yao'nun kulakları tamamen kırmızıydı Jiang Jinyue onları ısırmaktan kendini alamadı.
"Sakın benim gibi üç yıl boyunca bana gizlice aşık olduğunu söyleme bana?" Tong Yao sordu.
Aslında Jiang Jinyue itiraf ettiği gün bunu çok net bir şekilde ortaya koydu ancak Tong Yao şimdiye kadar bunu kabul edemedi ve hatta yanlışlıkla kendi "sırrını" söyledi.
"Bana aşık mıydın?" Jiang Jinyue şok oldu.
"Evet seninle konuşmaya cesaret edemedim." Zaten birlikte olduklarına göre bunu söylemesinin bir önemi yoktu değil mi?
Gizem çözüldü anlaşılan Jiang Jinyue, Tong Yao'nun dikkatini çekememişti ama küçük Süpermen'i çok sevimliydi.
"Sonra benim aşkım seninkinden biraz daha önce başladı." Jiang Jinyue'nin nefesi Tong Yao'nun boynuna çarptı.
"Başka bir sorum daha var." Tong Yao arkasındaki gencin sürekli alaylarına katlanırken sorusunu sormakta ısrar etti. "Üçüncü yılın ikinci döneminde neden benimle aynı kıyafetleri giydin? Yemin ederim seni diğer sınıf arkadaşlarımızın dediği gibi kasten kopyalamadım."
"Evet sen istemedin ama ben yaptım." Jiang Jinyue kollarını Tong Yao'nun altına koydu ve diğer çocuğun göğsüne sardı. "Dikkatini çekmek için on bin beceriksiz yol buldum bu onlardan sadece biriydi."
"Ama seni ilk senemde gördüğümden beri hep gözlerimde kaldın bir kez bile gitmedin." Tong Yao açıklamaya hevesliydi.
Başını çevirir çevirmez Jiang Jinyue'nin uzun zamandır orada onu bekleyen dudaklarıyla karşılaştı.
"Şimdi biliyorum beklettiğim için üzgünüm."
SON.
↭↭↭↭↭↭↭↭
1. Taşınabilir bir ses çalar.
↭↭↭↭↭↭↭↭
Bittii çok tatlı bir noveldi keşke biraz daha uzun olsaydı....
Oy verip yorum yapanlara teşekkürler <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Accidentally Wearing The Same Clothes As The Campus Prince ✓
Short Story(TAMAMLANDI) "Dikkatini çekmek için on bin beceriksiz yol buldum. Bu onlardan sadece biriydi." Tong Yao, daha sıradan olamayacağını düşünüyor. Vasat bir figür, standart bir görünüm, ortalama notlar ve normal bir aile geçmişiyle...... onun hakkında k...