şarkı"-Ben birkez vuruldum,birdaha kalkamadım
Şarkı"-Nahide babashlı&@yasir mit=Canım Açıyor
4/Boşluk Hisi\
Hayat insana bazen şifa bazen ise kabuk tutmaz yaralar bağışlar.
Benim kabuk tutmayan oyuk oyuk yaralarım paslı hançerlerle iflah olmaz kalp sızım vardı.
Omuzlarıma dokunan sıcak ve iri elle öylece kala kaldım bedenim kas katı kesilirken kimsesiz mezarda bir başıma olamam endişelendirdi beni korku tüm bedenimi sararak kalbimi yolundan çıkarıcak derecede çarpmasına sebebiyet vermişti.ellerimi çamura daha çok saplayarak öylece kaldım.
Elif.....
Duyduğum sesle bedenim ruhum kasıldı hayır gerçek olamazdı ben yanlış duymuştum kulaklarım yanılmış beynim bana oyunlar oynuyordu bu tanıdık ses....
.............................................................Seni yılar sonra böyle görmek istemezdim.
Evet bu oydu beni nasıl bulmuştu omzumun üzerinden ona baktım keskin bakışlarıyla beni göz hapsine almıştı.uzun uzun baktım ona Tariş olmuş boğazım yutkunma isteğimi bile bana acıyala sunuyordu.damagımdaki acı tat yüzümü buruşturmama sebiyet vermişti.
Gözlerim bugulanıp yeni yaşlara kendini hazırlarken.kuru dudaklarımı dilimle ıslatarak gözlerinin içine bakarak.neden geldin?sorusuyla bakışlarımı kaçırdım.
Ellini omzumdan ayırarak.erkeksi tok sesiyle.
Seni öyle çıkarken görünce duramadım hiç iyi görünmüyordun.
Dudaklarıma yansıyan alay içeren gülümsemeyle tekrar baktım gözlerine beynimde dönen onlarca cevapsız soru vardı.belki bir cevap bulurum umuduyla neden geldi?
Bunca yıldan sonra niye çıktı karşıma?neyi kast etigimi gayet iyi bilip anladı.Omzumun üzerinden başımı arkaya doğru çevirip baktım ona hiç kımıldamadan gözlerime bakıyordu gözlerinde yılların yaşanmışlıgı öncekiler gibi bana herdayim olan şefkatiyle bakıyordu.
Beni incitmekten korkar gibi seni o şirkete görmeyi beklemiyorduk onun nasıl bir şokun içerisinde olduğunu en az kendim kadar eminim.
Gözümden süzülen yaşım yanağımdan yol alarak çeneme dogru ilerledi.dudaklarımı bir birine bastırarak hiç gelmemeliydi.karşıma çıkmamalıydı.kine bulanmış gözleri belirdi gözlerimin önüne içimi tarifi zor bir acı kaplarken.ruhumun sızısı arşa kadar yükseldi.
Niye engel olmadın.acı dolu sesim hırçın çıkmıştı.ona sitemlerim vardı engel olması onu durdurması lazımdı.biyan önce gitmesi gerekiyordu.
Sitemli bir nefes alarak ben bile yeni öğrendim geldiğini gizlemiş benden taki beni arayıp ben geldim ağbiy diyene kadar.ıslanmış saçları alnına yapışmıştı yüzünde damlalar yol alarak çenesinden koparak düşüyordu.
Yüzüne uzun uzun baktım onunla bire bir olan yağmurdan dolayı kısılmış birbirine girmiş kirpiklerle çevirilmiş gözlerine hüzün ve çaresizlikle kaplı sesimle ben şimdi nasıl kalkıcam nasıl bir yol çizicem kendime Ömer. zaten her yanı bataklıken şimdi nasıl çıkıcam o çamurdan.öncekiler gibi agbiy demek gelmedi içimden buna hakım yoktu artık oda benim için sıradan biri olmuştu tıpkı benim onların yanında olduğum gibi artık ben onlar için sıradan bir bireydim içim acısda benim mazim onlarda karanlık bir odaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanfil
General FictionGeçmişin izleri kalbimdeki ağır yükünü tetiklerken gözlerinin bugusunda bana bakan nefretle yüzleşmek okadar zorduki ben onun için herşeyi yapmışken o benden habersiz beni karanlık bir mezara koyup hiç olmamışım gibi hayatına devam etmiş ben onu bir...