,,Bek," vydala ze sebe Kristýn a hřebec zvedl hlavu směrem k ní.
Kristýn k němu doběhla a hned ho chytila za ohlávku. Pohladila ho po nose a usmála se. Dala mu pusu mezi oči a sehnula se pro své věci. Hodila na sebe mikinu a blok s tužkou a gumou si vzala do levé ruky. DO té druhé chytila Bekovu uzdu.
,,Pojď," usmála se na něj a on se rozešel.
Vedla ho lesem po cestě až k ranči. Byl v klidu a šel s ní. Vedla ho jako by byl její. Byl to kůň co teď potřeboval lásku a přítele. Toho byla Kristýn schopna, ale nikdo by to nepochopil.
Jakmile spolu vešly na chodník začali se ozývat klapoty Bekových kopyt. Jak se ukázala na dvoře zamířila si to do stodoly. Všimla si Kami, která se zarazila a nedávala pozor na Amy, která byla zrovna na lonži. Mirek se otočil a v tu chvíli Kristýn zapadla do stodoly. Zavedla ho do jeho boxu a zavřela dvířka.
,,Jak jsi ho sem dostala?" uslyšela za sebou Kami. Otočila se a podívala se na ní. Chytila do ruky krátkou lonž a usmála se. ,,Ale kde jsi ho našla?"
Kristýn rozevřela blok a ukázala na skicu chalupy. Pak ještě ukázala na sebe na mikinu.
,,U toho domu, kde jsi měla svoje věci. Jasně," usmála se Kami a dívala se na obrázek, ,,to je hezký. Ty kreslíš?"
,,Ne, občas," usmála se Kristýn.
,,Děláš pokroky," usmála se Kami a zavřela blok. ,,Za chvíli budeš mluvit jako my."
* * *
,,Kristýn," uslyšela na schodech, ,,pojď se naobědvat."
,,Hned," křikla Kristýn a uvědomila si to. Pomalu začíná mluvit, začíná se jí vracet hlas. Zaklapla knihu, sáhla po kraťasech, oblékla si je a seběhla dolů.
,,Doufám, že jíš pizzu," usmála se Kami.
Kristýn ukázala palec nahoru a sedla si na volné místo.
,,A ananas, žampiony, olivy a šumku doufám taky," dala před ní Kami talíř s pizzou.
Kristýn přikývla a hned ucítila tu krásnou vůni. Jak si Kami sedla naproti Kristýn jí naznačil palcem nahoru a lehkým přikývnutím, že to voní skvěle.
,,Děkuji," usmála se Kamila.
,,Co je dneska k obědu?" objevil se tam Mirek a Kristýn zvedla talíř. ,,Ááá, tvoje slavná pizza, co?" usmál se Mirek a šel si nandat.
,,Jo a Kristýn mi jí pochválila dřív než si do ní kousla," usmála se Kami.
,,A to je snad dobře ne?" usmál se Mirek a sedl si vedle Kristýn.
,,Je," souhlasila Kristýn.
,,Začínáš nám mluvit princezno," rozzářil se Mirek, ,,konečně s někým budu moct kecat."
,,A se mnou jako nemůžeš?" zašklebila se Kamila.
,,O některých věcech ne," zasmál se Mirek a Kamila ho kopla.
Kristýn se pouze zazubila, jak jí tahle situace pobavila.
Kousla si do pizzi a myslela, že jí snad nestačí chuťový buňky. Byla tak výborná!
,,Vynikající!" řekla Kristýn ještě s plnou pusou a hned si dala ruku před pusu.
,,Děkuji, Kristýn, jsem ráda, že chutná," usmála se na ní Kamila.
,,Vynikající!" zopakovala Kristýn.
,,Tak jo, zítra vařím já," prohodil Mirek.
,,Moment," zarazila se Kamila, ,,ty umíš vařit?" zasmála se.
,,Jo!" narovnal se Mirek.
,,A co nám uvaříš?" zeptala se Kamila se zvědavým tónem hlasu.
,,Guláš," odpověděl a Kamila se začala smát. Kristýn se nakazila a taky se začala. ,,Tak o mě pochybujte, no! Ženský!"
* * *
,,Nemusíš mít nádobí, Kristýn," opřela se Kamila o futro dveří a dívala se na Kristýn, co právě utírala poslední talíř.
Mávla nad tím rukou s úsměvem.
,,Dobře, jak myslíš," usmála se Kamila, ,,jo," vrátila se a Kristýn se k ní otočila, ,,kdyby jsi chtěla můžeš vzít Beka ven, ohlávku a lonž už víš kde najdeš, tak se s ním jdi když tak projít."
,,Děkuju," usmála se Kristýn.
,,Ale prosím tě, tady by na to stejně nikdo neměl čas a on se projít potřebuje," pohladila jí Kamile po vlasech.
,,Dobře," odběhla Kristýn nahoru.
Vběhla do pokoje a shodila ze sebe všechno oblečení kromě spodního prádla. Vzala si šedé uplé džíny, červené tričko s jejím jménem na levém prsu bíle vyšívaným a ty černé conversky co si přinesla ze zdola. Do kapsy si dala MP 3 se sluchátky a do druhé pár bonbónů.
Seběhla dolů a hned si to namířila do stodoly.
,,Kam si myslíš, že jdeš?" skočila jí do cesty El s Amy s Míšou. Kristýn se na všechny podívala a pak ukázala na stodolu.
,,A co tam jako?" odsekla Míša.
Kristýn ukázala na ní a pak si ukázala na hlavu a rukou ihned pryč.
,,Co?" zašklebila se Míša.
,,Nám to má bejt jedno, jo?" ozvala se Amy a Kristýn přikývla.
,,Jenže nám to není jedno," řekla El a Kristýn se na ní podívala. Nadzvedla levé obočí a sledovala jí, ,,tohle naše místo. Ruce pryč."
Kristýn ukázala svoje ruce a dala si je za záda. Obešla je a vešla do stodoly. Protočila oči a hned zamířila k Bekovi. Sáhla pro jeden bonbón a dala mu ho.
,,Hodný," šeptla a hřebec se na ní podíval.
Sáhla po ohlávce a nasadila mu jí. Zašla do sedlárny pro lonž a připnula mu jí k hlávce. Otevřela dveře boxu a vyvedla ho. Zavřela dveře a přivázala ho tam. Ještě doběhla do sedlárny pro deku. Hodila mu jí na záda a pak ho odvázala. Jakmile s ním vyšla ven ty tři se na ní podívaly.
,,Jdeš na louku?" zvolala na ní Kamila.
,,Ano," křikla Kristýn a zmizela za stodolou na cestě směrem k lesu.
,,Má hnusnej hlas," prohodila Míša.
,,Ten tvůj taky není nijak extra dokonalý," zasmála se Amy.
,,Pořád lepší než ten její!" odsekla Míša.
,,Klid holky," uklidnila je El, ,,zařídíme, aby zase nemluvila."
*Baus-idk