bu bolumu bir kac okur istedigi icin yaziyorum smut olucak isteyen atlasin atlarsaniz hikayeden kopmazsiniz.
∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Tighnari ona uzatılan ele baktı. Cyno kendinden gayet emin duruyordu. Heyecandan titreyen elini Cyno'nun eline yerleştirdi. O da kibarca tutup kalkmasına yardımcı olmuştu.
Cyno elini Tighnari'nin çenesine yerleştirip yüzünü kendine çevirdi. "Eminsin değil mi Nari? Sonradan pişman olmanı istemem." Tighnari başını iki yana salladı kendinden emin bir şekilde.
Cyno yavaşça kendi dudaklarını Tighnari'nin dudaklarına bastırdı. Hissettiği yumuşak dudaklar kendisine biraz daha cesaret vermişti. Ellerini yavaşça Tighnari'nin kıyafetlerine götürdü. Bu esnada onu öpmeyi bırakmıyor, nefesleri bittiğinde arada durup tekrar devam ediyordu.
Tighnari'yi sadece iç çamaşırıyla bıraktığında ondan ayrıldı. Kendi kıyafetlerini çıkarırken Tighnari de ona yardımcı oldu. Her ne kadar belli etmese en az Tighnari kadar heyecanlıydı. Gergindi ve saçma bir şey yapmaktan korkuyordu.
O da kıyafetlerden kurtulduğunda ikili birbirine baktı ve gülüştüler. Cyno yavaşça yatağa yatırdı onu. Bacaklarını iki yanına koyarak yüzünü boynuna gömdü. Onun saçlarının nane kokusu burnuna dolarken yumuşak öpücükler kondurmaya başladı. Yavaşça aşağıya iniyordu. Tighnari'nin iyice alıştığından emin olduğunda kendine ait izler bırakmaya başladı bu sefer. Bir eli göğüsünde geziyordu. Hızlı nefes alıp verişinden, küçük iniltilerden ve sertleşen göğüş uçlarından tahrik olduğunu anlayabiliyordu. Cyno da farksızdı ondan. İkisinin de ilk seferiydi ve bu tuhaf hissettiriyordu.
Biraz daha aşağıya, kasıkların yaklaştığında Tighnari'nin sesi biraz daha yüksek çıkıyordu. Yüzünü kaldırdı ve Tighnari'nin gözlerinin içine baktı. "Hazırsın değil mi?" Tighnari Cyno'yu onayladığında, Cyno elini Tighnari'nin iç çamaşırına götürdü. Vücudundan sıyırdı ve çıkarıp bir kenara attı. Aynı şeyi kendisine de yaptığında artık ikisinin üzerinde de onları örten bir kumaş parçası dahi yoktu.
Cyno tekrardan Tighnari'nin yüzüne eğildi. "Olur da fazla gelirse dur de tamam mı?" Onu incitmek istemiyordu. Tighnari onu onaylayan sesler çıkardıktan sonra Cyno derin bir nefes aldı. Kendini konumlayıp yavaşça içe doğru ittridiğinde Tighnari yüzünü buruşturup şu ana kadar çıkardığı en yüksek sesi çıkarmıştı. Cyno haraketlenmeye başlamadan önce kollarını boynuna doladı.
Cyno gerilmiş vücudunu yavaşça haraket etmeye başladığında biraz daha gevşemişti. Her vuruşunda kulaklarına Tighnari'nin ipeksi sesi doluyor ve bu daha da tahrik olmasına neden oluyordu. Hızını biraz daha arttırdığında ikisi de zevkten dört köşe olmak üzereydi. Cyno bir yandan da elini kullanıyordu onun üzerinde.
Tighnari'nin tüm vücudu kasılmıştı. Acıdan değildi kesinlikle. Cyno'nun ona veriği haz kendisini eritip bitirecek gibiydi. Tırnaklarını onun sırtına geçirmişti.
İnlemelerin arasında zar zor konuştu Tighnari. "Cyno... Biraz daha, lütfen..." Cyno onu ikiletmeden hızını arttırdı biraz daha.
Bir süre bu şekilde geçtikten sonra Cyno titrek sesiyle konuştu. "Nari, s-sanırım geliyorum." Tighnari sım sıkı kapattığı gözlerini aralayarak Cyno'ya baktı. Terden ensesine yapışmış beyaz saçlarını toplado ve biraz daha rahatlamasını sağladı. Cyno bir kaç kere daha git gel yaptı. Daha fazla tutamayıp bir titreme eşliğinde gelmişti Tighnari'nin içinde.
Yavaşça kendini çekti ve yatağa oturdu. Bacakları yorgun haldeyken durmadan haraket ettiğinden yorulmuşlardı. Çok uzun süreli bir ara vermedi. Bir iki dakika sonra Tighnari'nin arkasına geçmiş, onu oturur pozisyona getirip onun başını kendi göğüsüne yaslamış ve eliyle devam etmişti. Hızlı haraketleri Tighnari'yi baştan çıkarıyordu. Elini çok iyi kullanıyordu ve bu Tighnari'ye ekstra bir zevk veriyordu. Tighnari de çok geçmeden gelmişti.
İkili yatağa uzandı soluk soluğa. Tuhaf bir ilanı aşk olmuştu ancak pek de sorun ettikleri söylenemezdi. Tighnari başını Cyno'nun göğüsüne koydu. "Seni çok seviyorum Cyno." dedi. Cyno da onun başına bir buse kondurup karşılık verdi. "Benden çok sevemezsin."
cok zorladi 😧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cep boy gangstar | cynonari
FanfictionCyno, kötü alışkanlıklara sahip bir bireydi. Tighnari ise tam bir ana kuzusuydu. s: 4.10.2022 f: 23.10.2022