Hava ilkbaharın ilk günü olduğunu belli eder gibi, serindi. Ay, güneşten aldığı sahte ışığı ile ışıl ışıl parıldıyordu. Kore'nin en büyük hatta ve hatta Dünya'nın en büyük iş adamları arasında bulunan zifiri karanlık saçlı otuzlarının ilk basamaklarında bulunan adam siyah, deri koltuğunda oturmuş elinde bir bardak buzlu viskisi ile dizlerinin üzerindeki laptopuna bakıyordu. Laptopun ekranındaki kırmızı takım elbisesi içindeki kadın sunucu haberlere devam ederken birden ilgisini çeken başka bir habere geçiş yapmıştı. Dikkatle dinlemeye başladı.Kadın sunucu oturduğu masasında ilk olarak ellerinin altındaki kağıda göz attı ardından bakışlarını kameraya çevirdi. "Ünlü tasarımcı ve iş adamı Jeon Jungkook ile ünlü manken, Dünya'ya adını havayolları ile duyurmuş iş adamı, pilot Min Yoongi'nin üç yıllık süren evliliklerinden sonra boşanmalarını aylarca önce duymuştuk fakat gizemli bir şekilde Min Yoongi boşanmadan sonra hiçbir yerde görülmedi. Üç aydır görülmeyen Min Yoongi, gittiği hastanede karnı şiş bir biçimde fotoğrafları çekildi." Ekrana Min Yoongi'nin şişmiş karnı ile olan fotoğrafı çıkınca onu dikkatle incelemeye başladı.
Min Yoongi'nin altında uzun bol ve beyaz bir eşofman vardı. Üzerinde ise karnını gizleme zahmeti bulunmadığını belli edercesine siyah, beyaz çizgileri olan bir crop vardı. Karnı bir hayli şişmişti. Ekranda başka bir fotoğraf belirdiğinde kadın sunucuyu dinleyerek fotoğrafı inceliyordu. "Bilindiği üzere birlikte okudukları pilotajdık bölümünden itibaren yakın arkadaşı olan Park Jimin onunla birlikteydi." Fotoğrafta Park Jimin, Min Yoongi'nin üzerine krem rengi bir hırka giydirmeye çalışıyordu. Min Yoongi ise yalnızca şişmiş karnını ve uzaktan bile belli olan bükük belini tutarak ilerliyordu. Gülümsedi ardından laptopunu kapattı. Şimdi harekete geçme sırası gelmişti. Sabrı bir hayli zorlanmıştı zaten son üç ayda. Bu kadar sabırlı olmak ona göre değildi.
Zifiri karanlık saçlarını eli yardımı ile geriye tararken eline telefonunu alarak asistanına mesaj atmıştı. İnce, geniş dudaklarında ufak bir gülümseme, şekilli kaşları hafif çatıktı. Kalbi hafif ritmini bozarak hızlanmıştı. Heyecanlı ve sabırsızdı. Mesajı tekrar kontrol etti. Yalnızca bir cümle yazmıştı. Net bir cümleydi. İsteğini kimsenin geri çeviremeyeceğini zaten biliyordu. İsteseler de yapmazlardı orası ayrı bir konuydu. Sonuçta o, Kim Taehyung'du.
"Min Yoongi ile görüşmek istiyorum."
Merhaba? Kurguma hoş geldiniz.
Aslında sürekli kafama takılan bir konuydu fakat Yoongi içinde olsa dahi kimi hangi karaktere sokacağımdan emin değildim. En sonunda Yoongi'yi zorda olsa uke yaparak işi tamamladım ve ayrıca şunu da bilin. Asla ama asla smut yazmam.
Taslaktaki tarih: 22. 10. 2022 Saat:16:29
2024 notu: Bu kurguyu yayınlamayacaktım işin aslı. Devam etme gibi bir planımda yoktu. Bir yıldan fazladır yazmıyorum. Beşinci bölümün yarısındayım. Ama @oizyskaida istediği için devam etmeye karar verdim. Şu an yayınlamayacaktım ama yayınlamamı istediği kurgu buydu. Umarım hoşunuza gider.
Yayınladığım tarih: 21.05.2024
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dear daisy [TaeGi]
FanfictionJeon Jungkook, Min Yoongi'yi terk etmişti. Min Yoongi'nin ondan bir parçası olduğunu bilerek. -slow update