Merhabalar!
Sırf kaos çıksın diye G-idle a laf attıktan sonra bağımlı gibi Lion, Super lady ve Rollie dinledim slay.
İyi okumalar<3
~~~~~~~~
Yazar'dan~Felix Hyunjin'e bakmak için olduğu kata gidiyordu. Herkes koşuşturup duruyordu. Ne için karmaşa olduğunu bilmeyen Felix meraklanmıştı.
Hyunjin'in odasının önüne geldiğinde ise bütün doktorların orada toplandığını gördü. Neden Hyunjin'in odasının önünde toplanmışlardı?
"Ne oluyor Jennie?"
"Bay Felix bu hasta kaçtı, her yere baktık ama bulamadık"
"Ben ona rahat durmasını söylemiştim"
Felix olanları duyunca hemen oradan ayrılıp Hyunjin'i aramaya başlamıştı. Gerekirse her odaya bakacaktı.
-
Felix, odasından kaçan Hyunjin'i hemşire odasında, hemşire kıyafetleri ile görmeyi beklemiyordu. Tüm hastane seferber olup genç çocuğu ararken o burada, tam da gözlerinin önünde saatlerce hemşirecilik oynamıştı.
"Olamaz! Durumunuz çok kötü. Yoksa ölecek misiniz?!"
Hyunjin elindeki kağıtlara bakarken konuşmuştu. Felix ise bir an önce onu odasına götürmesi gerektiğini hatırlamıştı.
"Bu kadar eğlence yeter Hyunjin. Hadi elindekileri bana ver"
"Tamam alabilirsin!"
Felix Hyunjin'in uzattığı kağıtları alıp doktor masasına koymuş ve Hyunjin'in üstünde bir göz gezdirmişti.
Üstünde kadın hemşirelerin giyindiği kısa elbiselerden vardı. Neden erkek için olanları giymediğini merak ediyordu Felix. Ama hemşire elbiseli Hyunjin Felix'i biraz etkilemişti.
"Üstünü giyin haydi"
"Neden? Hemşireyim ben bir keresinde!"
"Tamam bu elbiseyi yanına al ama üstüne önceki kıyafetlerini giyin"
"Bana böyle tekliflerle gel işte!"
Hyunjin sedyenin önüne geçip perdeyi çektiğinde Felix onu bekliyordu. Odada duruyordu çünkü Hyunjin buradaki her hangi bir keskin bir şey alıp birilerine saldırabilirdi.
Hyunjin en sonunda elindeki elbise ile perdenin arkasından çıkmış ve Felix'in koluna girmişti. Sanırım bu gün biraz uysaldı.
Felix Hyunjin'in kaçmaması için belinden sıkıca tuttuğunda aklında farklı bir amaç yoktu. Ama belini tuttuğu Hyunjin'in yanakları pembeleşmişti.
Odasına götürdüğünde ona bakan Jennie derin bir iç çekmiş ve yanlarına gelmişti. Fakat Hyunjin'in elindeki hemşire elbisesi dikkatini çekmişti.
O elbise buranın eski sahibinin giyilmesi zorunlu kıldığı elbiseydi. Ve Felix buranın hem sahibi hemde doktoru olarak bu elbiseyi giymeyi yasaklamıştı. Şimdi bir hastanın elinde görmek garip gelmişti Jennie'ye.
Felix Hyunjin'i sedyesine oturttuğunda Jennie olanları izliyordu. Felix o elbiseyi alıp götürmek yerine katlayıp masanın üstüne koymuştu. Waow, bu sinirlenince herkesin korktuğu doktor Felix'di değil mi?
Felix Hyunjin'in üstünü kontrol edip hemşire odasından bir şey getirmediğine emin olduğunda odadan çıkacaktı. Ama Jennie onu durdurmuştu.
"Bay Felix bu özel ilgi ne? Biz o elbiseyi giymek isteyince bağırıp çağırıyordunuz. Şimdi ne oldu da bir şizofren hastasının odasına koydunuz? Etkilendiniz mi yoksa?"
Jennie göz kırpıp sorduğunda Felix gözlerini devirmişti. Tamam biraz etkileyici gelmişti Hyunjin ama saldırması için böyle yapmıştı.
"Birde belinden tutarak çocuğu kıpkırmızı şekilde getirdin odaya. Yoksa şu eski hemşire odasında seviştiniz mi!-"
"Biraz daha susmazsan maaşından keserim Jennie! Daha bir kaç gün gelen bir şizofren hastasıyla sevişmem mantıklı geliyor mu sence!"
"Ya ben ne bileyim belki hemşire fantazin vardır diye düşündüm-"
"Jennie!"
Jennie ağzına hayali fermuar yapıp çektikten sonra Hyunjin'in odasının kapısını kilitlemiş ve hemen oradan uzaklaşmıştı.
Felix Jennie'nin yönelimini bilmese kendinden hoşlandığını ve Hyunjin'i kıskandığını düşünürdü. Ama Jennie lezbiyendi ve arsız biriydi.
Ve ikisi liseden beri arkadaş olsada Jennie iş yerinde ciddi olmayı seviyordu. O yüzden Felix'e normal hitap etmeyip 'bay Felix' diyordu.
Ama normal hayatta Felix'e 'sırık, deve, civciv' gibi şeyler söylerdi. Tabi Felix ile yanyana durunca Jennie minicik kalıyordu. O yüzden Felix'e böyle sesleniyordu.
__________
Merhaba slay Yuanyaku ordum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Schizophrenia /Hyunlix ✓
Hành độngPsikiyatrist Lee Felix, iş çıkışı evine giderken binanın çatısında elindeki kuşlar ile atlamaya çalışan şizofreni hastası Hwang Hyunjin'i bulmuş ve çalıştığı hastaneye getirmişti. Ama Hyunjin'in yapabileceklerinden haberi yoktu. -Uke Hyunjin Bölüm g...