Merhabalar Yúanyaku!
Şu sıralar o kadar yoğunum ki, bir sürü fice yb yaz, Korece çalış, şarkı ve dans çalış. Çok yoruluyorum😩😢
İyi okumalar<3
~~~~~~~~~Hyunjin Felix'in arkadaşları ile tanışmıştı. Ve oldukça iyi anlaşmıştı onlarlarla. Jeongin, Changbin, Seungmin, Chan, Minho ve Jisung.
Chan depresyonu atlayıp sağlığına kavuşmuştu artık.
Felix Changbin ile arka bahçede konuşuyordu.
"Ya anlamıyorsun varoş! O kadar paran var bunu mu aldın!"
"Hyunjin her şeye mutlu oluyor karışma sen"
"Gerizekalı yemin ederim! Sakın çocuğa kalp krizi geçirtme! Evlilik teklifi sanmasın!"
"Ya tamam! Sus artık!"
Felix Changbin ile içeri girdiğinde Hyunjin'in yanına oturmuş ve elini tutmuştu.
Fark ettirmeden yüzüğü takmış ve fark etmesini beklemeye başlamıştı. Fark etmeyince elini çimdiklemişti.
"Acıd- A?!"
"Beğendin mi?"
Hyunjin yüzük parmağına takılı olan yüzüğe bakarken çıkartıp işaret parmağına takmıştı.
"Yüzük parmağım hala boş kalmalı"
Trip atar gibi konuştuğunda bütün hepsi onlara bakmıştı. Felix ne olduğunu anlarken Hyunjin'in elinden tutarak kalkmış ve onu bahçeye götürmüştü.
"Neden bahçeye geldik? Arkadaşlarınla konuşuyordum!"
"Trip atıyorsun?"
"Yo ne alaka?"
"Gayette trip atıyorsun"
"Hayır, şimdi gidiyorum"
"Sevgilim olarak gitmeyeceksen gitmiyorsun"
"Ha?"
"Yüzüğü öylesine takmadım güzelim"
Felix göz kıptığında Hyunjin olduğu yerde kalmıştı.
"Benimle sevgili olur musun Hyunjin?"
Felix Hyunjin'in gözlerinin içine bakarken bir anda Hyunjin yere yığılmıştı.
"Hyunjin! İyi misin?!"
"B-beni bir çimdiklesene"
"Şapşal! Rüya değil!"
Yine de Hyunjin'i çimdiklemişti. Hyunjin dolu gözlerle Felix'e sarıldığında ağlamaya başlamıştı.
"Ben hastayım ama..."
"Hasta olman bir insan olduğunu değiştirmiyor ki bebeğim"
"S-sen gerçekten çok i-iyi birisin Felix. S-seninle sevgili o-olacağım"
"Sakin ol güzelim, haydi kalkta içeri girelim"
Hyunjin göz yaşlarını sildikten sonra Felix'in kucağına tırmanmıştı.
Felix kucağında Hyunjin ile salona girdiğinde hepsi onlara bakmıştı.
"Kalp krizi geçirmedi değil mi?"
-
Hava gittikçe kararırken Felix bilgisayarda kitap okurken Hyunjin kucağına oturmuş ve kollarını Felix'in boynuna sarmıştı.
"Felix~ Benimle ilgilensene"
"Dur bebeğim çok az kaldı"
Hyunjin kaşlarını çattıktan sonra aklına gelen ile sırıtmıştı.
Kendini Felix'e bastırdığında Felix'in vücudu gerilmiş ve dudağını ısırmıştı.
Sonrasında bilgisayarı kapatıp Hyunjin'in çenesinden tutmuştu. Hyunjin zaferle sırıtırken kaşlarını bir kaç kere indirip kaldırmış ve Felix'in yanağından öpmüştü.
"Neydi şimdi bu?"
"Bana ne ilgilenseydin benimle"
"Sen çok mu fazla olmaya başladın hm?"
"Yo"
Hyunjin Felix'in gözlüğünü çıkartıp masaya koymuştu. Felix'in saçlarıyla oynarken Felix'in bakışlarını görünce kızarmış ve kalkmak için hareketlenmişti.
"Hayır ait olduğun yerde kal"
"Ne diyorsun sen ay-"
"Sikmişim ayıbını"
Felix bir eliyle Hyunjin'in belinden sıkıca tutarken dudağına yapmıştı. Hyunjin şok olsada karşılık vermeye başlamıştı.
Kendine sertçe bastırdığında ikisi de inlemişti. Felix Hyunjin'in dudağını ısırdıktan sonra geri çekilmiş ve boynundan öpmüştü.
Hyunjin kıpkırmızı bir şekilde Felix'e bakarken durum etkilemiş gibi gözlerini çekemiyordu.
"Sende benimle ilgilen o zaman"
"Ş-şey Kkami hamileydi doğurmuş mu ona bakayım ben"
"Kkami erkek, boşuna uğraşma"
"Belki çift c-cinsiyetli benim oğlum!"
"Aynen Hyunjin bende transeksüelim"
Hyunjin oyunu işe yaramadığı için utanmıştı fakat Felix'in ellerinin iç çamaşırının içine sızdığını hissedince gözleri kocaman açılmıştı. Kesinlikle bir daha şort giyinmeyi unutmamalıydı.
"N-ne yapıyorsun?"
"Bilmem?"
Felix sırıtarak Hyunjin'in tepkilerini izliyordu. Çıplak bacaklarını ve kalçasını okşarken Hyunjin garip bir hisle kasılmıştı.
"Yapmasana... Garip h-hissediyorum"
"Hmm?"
Hyunjin şaşkınlıktan ağzını kapatamazken Felix yavaşça yüzüne yaklaşmış ve yavaş bir şekilde dudağını ağzına almıştı.
Aralarındaki çekim daha da yoğunlaşırken Hyunjin elini Felix'in boynuna iyice sarmıştı.
Öpücükleri iyice yoğunlaşırken Felix Hyunjin'in dudağını ısırıp ağzını aralamasını sağlamıştı.
Dilini ağzına gönderdiğinde ise Hyunjin altında hissettiği ıslaklık ve kaşıntı ile kendini Felix'e bastırmıştı.
____________
🙂😌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Schizophrenia /Hyunlix ✓
ActionPsikiyatrist Lee Felix, iş çıkışı evine giderken binanın çatısında elindeki kuşlar ile atlamaya çalışan şizofreni hastası Hwang Hyunjin'i bulmuş ve çalıştığı hastaneye getirmişti. Ama Hyunjin'in yapabileceklerinden haberi yoktu. -Uke Hyunjin Bölüm g...