10

297 43 20
                                    

Merhabalar Yúanyaku!

Psikolojik ficlerimde şunu bilmenizi isterim. Geçmişte taciz vb şeyler yaşayan biri var ise onu cinsel konularda zorlayınca geçireceği krizleri göze alarak yazıyorum. Bsdm içerse bile bu şeyleri yaşayan birine çok yüklenilirse çok büyük güven sorunu yaratır.

İyi okumalar<3
~~~~~~~~

Felix Hyunjin'i düzgünce yıkamıştı. Hyunjin ise kıpırdamadan yıkanmayı beklemişti.

Aşırı utandığı için kıpkırmızı olmuştu ve Felix sürekli yüzüne bakıyordu. Felix Hyunjin'in çenesinden tutup başını kaldırdığında dudaklarına bakmıştı.

Yavaşça yüzüne yaklaşırken Hyunjin geriliyordu. Felix alt dudağını ağzına aldığında gözleri kocaman açılmıştı.

Felix nazikçe Hyunjin'in alt dudağını öperken Hyunjin öylece kalmıştı.

Hyunjin hiç tepki vermezken Felix dudağını ısırmıştı. Bununla ise inleyip dudağını tutmuştu.

"Dün seni öpüp boşver dediğim için hastaneden kaçtın ve yaygara çıkardın ama şimdi de karşılık vermiyorsun?"

"Ne yapacağımı bilmiyorum ki"

"Üst dudağımı emmen gerekiyor Hyunjin"

Felix dudaklarını tekrar birleştirdiğinde Hyunjin beceriksizce karşılık vermeye başlamıştı.

Hyunjin ellerini Felix'in omzuna koyarken heyecandan titremeye başlamıştı. Bu şeyden iğrenmesi gerekmiyor muydu?

Felix'i eli belinden göğüsüne çıkınca geri çekilip tokat atmış ve ayağa kalkmıştı.

"Sikeyim niye tokat attın!"

"Göğüsüm-"

"Kucağımdan kaldırmak için koltuk altından tutacaktım!"

"Ş-şey özür dilerim"

Hyunjin kirli düşünceleri yüzünden kendini dövmek istiyordu. Felix yanağını tutarak kahkaha atmaya başlamıştı.

Kahkaha attığı için Hyunjin yerin dibine girmek istiyordu. Çok utanmıştı.

Felix gülmeyi sonlandırıp havluyu aldığı gibi Hyunjin'in üstüne örtmüş ve kucağına almıştı.

"Üşümeden hemen çıkalım"

Hyunjin düşme korkusu yüzünden kolunu Felix'in boynuna sarmıştı. Felix banyodan çıktıktan sonra Hyunjin'i yere indirmiş ve yanağından öpmüştü.

Havluyla çok tatlı duruyordu. Üstünü gizlemeye çalışırken daha da minik durmuştu.

"Haydi iç çamaşırını giyin, giyinince beni çağır olur mu?"

"Hmhm"

Felix dışarı çıktığında Hyunjin işini halletmiş ve Felix'i çağırmıştı. İç çamaşırını giyene kadar resmen 10 kilo vermişti.

Hyunjin üstünü giyindiğinde Felix'in giydirdiği tulum gibi olan geceliğe bakmıştı. Gelincik şeklindeydi.

Hyunjin kendi kuyruğuyla ilgilenirken Felix aynı geceliğin civcivli haliyle gelmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hyunjin kendi kuyruğuyla ilgilenirken Felix aynı geceliğin civcivli haliyle gelmişti.

Hyunjin kendi kuyruğuyla ilgilenirken Felix aynı geceliğin civcivli haliyle gelmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bak sen gelincik, ben de civciv oldum"

"Pijama için teşekkür ederim Felix!"

Hyunjin koşarak kuyruğunu sallayarak Felix'in üstüne atlamış ve yanağından öpmüştü.

Geri çekildiğinde ise yere inmiş ve aynı şekilde kuyruğunu sallayarak yatağa gitmişti.

Yüz üstü kendini yatağa bıraktığında Felix koşarak yanına gelmiş ve poposuna vurmuştu.

Sırt üstü çevirdikten sonra gıdıklamaya başlamıştı. Hyunjin kahkaha atarken Felix bir şey fark etmişti.

Hyunjin tıpkı bir çocuk gibi davranıyor ve şımarıyordu. Mesela şimdi bu geceliği görünce şımarmıştı.

Bunu Felix sorun etmeyip Hyunjin'in güzel kahkahasını duymak için gıdıklamaya devam etmişti.

Bıraktığında yatağa oturmuştu. Hyunjin ise hemen kucağına çıkıp şapkasını çekmişti. Felix'in komik görüntüsüne gülerken Felix şapkasını açmıştı.

"Civciv! Haydi oyun oynayalım!"

"Ne oyunu?"

"Ben sana yaklaşacağım veeee sen beni geri çekilmeden öpmeye çalışacaksın! Olur mu?"

"Olur, haydi oynayalım"

Hyunjin Felix'in yüzüne yaklaşırken Felix tam öpeceği sırada geri çekilmişti.

10 dakika kadar böyle devam ederken en sonunda Felix Hyunjin'in başından tutup dudağından öpmüştü.

"Ya haksızlık!"

"Yoo"

"Gıcık civciv!"

"İnatçı gelincik"

"Neyse, haaaydi çatlak patlak oynayalım!"

(Yn: her ficde karakterler kavga ederken bu ficde Hyunlix)

Felix sürekli bilerek Hyunjin'e karşı yeniliyordu. Hyunjin yavaş yavaş yorulurken arada inatla zıplayınca Felix inlemesini tutmak zorunda kalıyordu.

Arada Hyunjin'in şaka diye attığı tokatlar yüzünden yanakları sızlasa da sesini çıkarmıyordu.

"Uykum geldi"

"Gel bakalım"

Felix Hyunjin'in başını omzuna koyduktan sonra üstlerini örtmüştü. Hyunjin Felix'e sarılırken Felix de kendine sıkıca sarılmıştı.

Hyunjin kısa sürede uyuya kalırken Felix de ardından uyumuştu. Ama gece uyuyamamıştı.

Hyunjin sürekli ağlamıştı. Ve yanı sıra küçük krizler de geçirmişti. Kaldığı çukur etkilemiş olmalıydı. Hemde fazlasıyla...

______________

Maniac.

Schizophrenia /Hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin