11

266 36 26
                                    

Merhabalar Yúanyaku!

Bu fic 15 bölüm felan olucaaak.

İyi okumalar<3
~~~~~~~~~~
3 ay sonra~

Hyunjin yavaşça hastalığını yeniyordu. Şizofrenisi çok ileri seviye olmadığı için tedavi pek zorlamamıştı.

Fakat Felix'e kızgındı. 3 ay içinde sürekli sağlığı ile ilgilenmişti.

Bir kere bile öpmemişti. Biliyordu iyileşmesini istediğini. Ama yine de bari gece yan yana uyuyacakları zaman öpebilirdi.

Felix sonunda 1 yıll 6 aylık ara vermişti. Hastaneye bir sürü stajyer gelmişti ve normalden daha fazla doktor vardı.

O yüzden biraz dinlenmeye ihtiyacı olduğuna karar vermişti. Hastane tabi ki emin ellerdeydi.

Hyunjin'e sürpriz yapmak için elinde çiçekler ile odaya girmişti.

Hyunjin hızla arkasını dönünce gördüğü kişi ile geri önüne dönmüştü.

"Hyunjin?"

"Ne!?"

"Oh sakin, ben sadece 1 yıl 6 ay boyunca ara verdiğimi söyleyecektim. Biliyorum seninle ilgilenmediğim için kızgınsın, bu yüzden umarım 1 yıl 6 ay yeter"

Hyunjin koşarak Felix'in üstüne atladığında Felix kıkırdamış ve yanağından öpmüştü.

"Yani buradan gidiyor muyuz?"

"Hmhm, yeni bir ev aldım orada yaşayacağız"

"Sana yük oluyorum Felix..."

"Deli misin? Sen olmasan tatil bile yapmazdım kendime. 5 yıldır sürekli yaralanmak da artık biraz ara gerektiriyor"

"Kaç yaşındaydın ki sen?"

"Eylülde 28 olacağım"

"Çok büyüksün! Ben 21 yaşıma yeni girdim!"

"Büyük mü? Yaşlı mıyım ben?"

"Hayır tabi ki!"

Hyunjin Felix'i incelerken az önce yaralanma olayı kafasına takılmıştı.

"Felix~ Tişörtünü çıkartır mısın?"

"Neden? Bir şey mi oldu?"

"Çıkart işte!"

Felix üstünü çıkardığında Hyunjin kenardan ıslak mendil çıkartıp yanına gitmiş ve yüzündeki makyajı silmişti.

Vücudunda olan yeni morluklar ve izleri olan çizikler vardı. Yüzünde de morluklar oluşmuştu.

Hyunjin kaşlarını çattıktan sonra sandalye getirip üstüne çıkmıştı. Kolayca Felix'in yüzüne yaklaşabiliyordu.

Morluklarını öperken Felix dudağına yapışmış ve koltuk altından tutarak kucağına almıştı.

Hyunjin oldukça hızlı atan kalbine engel olamıyordu. Fakat hoşuna gitmesini de engelleyemiyordu.

Karşılık verirken Felix yatağa oturmuştu. Geri çekildiğinde Hyunjin tepki veremeden boynundan öpmüştü.

Boynunu yalarken Hyunjin'in ağzı açık kalmıştı. Ve boynunu ısırdığında Hyunjin inlemiş ve Felix'in dudağına vurmuştu.

"Ya! Sen sapık mısın!? Çok ayıp bu!"

"Hayır ayıp değil"

"Hayır çok ayıp!"

"Birbirini seven insanların birbirlerini boynundan öpmesi kadar doğal bir şey yokt-"

"Demesene!"

"Neden?"

"Ayıp çünkü!"

"Tamam ayıp olsun. Haydi şimdi eşyalarımızı toplayalım"

Felix Hyunjin'in sarı olmuş ve dipleri gelmiş saçlarını karıştırmış ve yanağından öpmüştü.

-

Hyunjin iki katlı eve girdiğinde şok olmuştu. Kocaman bahçeli bu ev Hyunjin'in hayallerindeki eve çok benziyordu.

Havuzu bile vardı!

"Felix lüütfen havuza girelim!

"Yüzmeyi bilmiyorum diyorsun ama Hyunjin"

"Sen beni bırakmazsın haydi gidelim!"

Hyunjin ısrar edince Felix elinden tutmuş ve havuza götürmüştü. Yeni doldurulduğu için içi rahattı.

Hyunjin'in tişörtünü çıkarttıktan sonra şezlongun üstüne koymuştu. Çoğunlukla Hyunjin günlük kıyafetini çıkarmaya üşendiği için o giydiriyordu, bu yüzden Hyunjin alışmıştı.

Şortunu da çıkarttıktan sonra Hyunjin'in kızaran yanağını sıkıp kendi de üstünü çıkarmıştı.

Hyunjin'in gözleri Felix'in kaslarını görünce kocaman açılmıştı. Felix kıkırdadıktan sonra Hyunjin'in elinden tutmuştu.

Kendisi havuza yavaşça girdikten sonra Hyunjin oturmuş ve ayaklarını suya sokmuştu.

"Haydi yavaşça suya gir"

Felix belinden tutunca Hyunjin kendini suya bırakmış ve omzundan tutmuştu.

"Şimdi ne yapacağım?"

"Biraz alışana kadar omzumdan tutun"

Hyunjin Felix'in omzundan tutarak yüzüyordu. Belindeki eller yanaklarını kızartıyordu.

Fakat canını yakan bir şey vardı. Hala aralarındaki şeyin adını koymamıslardı.

Arkadaslar mıydı? Hayır arkadaşlar öpüşmezdi.

Aralarında ne vardı? Böyle mi devam edeceklerdi? Umarım kısa sürede aralarında olanlara bir ad verebilirlerdi.

__________

Yes or yess

Schizophrenia /Hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin