Merhabalar Yúanyaku!
Bir kaç gün sonra bb çünkü koye gidicez
İyi okumalar<3
~~~~~~~~"Felix uyan... Popom acıyor..."
"Hm? Ah günaydın. Poponun acımasına bir şey yapamayız ki bebeğim. Dün o kadar ilgilendim seninle. Acıması normaldir herhalde"
"Pff"
Hyunjin dudaklarını büzdüğünde Felix dudağına minik bir öpücük kondurup sarılmıştı.
"Bende bu gün seni kayak merkezine götürmeyi düşünüyordum, neyse sen dinlen ben aldığım biletleri iptal edeyim"
"Felix! Hayır ben gayet iyiyim ve gelebilirim tamam mı!"
"Bende inandım"
"Ya! Hayır! İyiyim ben!"
Felix Hyunjin'e kıkırdamış ve saçlarını karıştırmıştı.
"O zaman gel bakalım üstümüzü giyinelim"
-
Hyunjin sevinçle Felix'in aldığı tokaları takmıştı. Hyunjin tokalarını taktığında beraber evden çıkmışlardı.
Felix'in arabasına bindiklerinde Hyunjin heyecanla yolu izlemeye başlamıştı.
Kısa sürede havalimanına geldiklerinde ise Hyunjin kutudaki Kkami ile ilk kez uçağa bineceği için heyecanlıydı.
Koşarak birazdan kalkacak olan uçağa bindiklerinde Hyunjin heyecanla cam kenarına oturmuştu.
"Nereye gidiyoruz Lixie?"
"Paris'e gidiyoruz. Les Trois Vallees'e yakın bir yerdeki otelde kalacağız"
"Çok uzun sürecek mi?"
"11 saat uçaktayız"
"Of, nasıl uyurum ben bu koltukta!"
"Bebeğim bu koltuklar yatak da oluyor"
-
Hyunjin geldiklerinden beri Felix'i azarlıyordu. Gidip en pahalı telefonlardan birini almıştı.
"Ya niye bütün paranı buna harcadın!?"
"Bütün param bu mu sence?"
"Olsun yinede ben pahalı hediyeler sevmiyorum!"
"Hediye değil ki, müstakbel kocanın parası senin de paran"
"Bir daha bu kadar pahalı bir şey alırsan seninle konuşmam!"
"Neyse tatilin ne kadar tuttuğunu duymasın"
"Ne?"
"Sadece bir daha pahalı şeyler almamayı aklımda tutmaya çalışıyordum"
"Aferin!"
"Neyse artık haydi gel de aç telefonunu"
"I-ı, ben o kadar özel değilim"
"Hyunjin"
"Tamam ya... Geliyorum"
Hyunjin Felix'in bacağının birine oturduktan sonra beraber telefonu kurmuşlardı.
Felix sosyal medya hesapları açtığında Hyunjin ona sorgularcasına bakmıştı.
"Güzel, o aptallar gibi değilsin"
Hyunjin sırıtarak söylediğinde Felix yanağından öpmüştü.
"Bak, artık isteğini çekebilirsin"
"Aylar önce fotoğraf makinesi aldın ya?"
"Olsun"
Hyunjin telefonunu bırakıp Felix'in kucağına tam olarak oturduğunda cesaretli bir şekilde başından tutarak dudaklarını birleştirmişti.
Felix'in güldüğünü gerilen dudaklarından anlarken sinirle kolunu tırnaklarını batırarak çimdiklemişti.
Geri çekileceği sırada Felix başından sıkıca tutup engellemişti.
Yumuşak bir şekilde öpüşürken bir anda Felix'in telefonu çalmaya başlamıştı.
Geri çekildiklerinde Felix telefonunu açmıştı.
Görüntülü arama olduğunu fark edince şaşırsa da artık çok geçti.
"Oğlum damadımı göster bana!"
"ENİŞTE! TAKİP İSTEDİĞİMİ KABUL ET"
Hyunjin şok içinde Felix'e bakarken korkmuş ve banyoya kaçmıştı.
"Anne ben sizi sonra arayacağım"
Felix koşarak Hyunjin'in yanına gittiğinde elini tutmuştu.
"Ne oldu güzelim?"
"Ailenle tanışmak istemiyorum..."
"Anlıyorum, çok erken ama benim ailem çok sabırsız. Onlar yerine ben özür dilerim"
"Sorun değil"
Hyunjin Felix'e sarıldığında Felix kucağına almış ve yatağa yatırmıştı. Uçakta uyumamıştı Hyunjin.
Çünkü yine uykusunda kriz geçirip insanları rahatsız etmekten korkuyordu.
"Uyuyalım mı hm?"
"Olur"
Felix Hyunjin'in yanına oturup üstlerini örttüğünde dudağına kısa bir öpücük kondurmuştu.
"Yarın sabah kayak yapmaya gideriz tamam mı?"
"Hmhm, çok yorgunum şu an"
"Biliyorum yorgun olduğunu- ah krem sürmeyi unutuyorduk"
Hyunjin kızarmaya başladığında Felix kıkırdamış ve kremi almak için kalkmıştı.
Geldiğinde hızla sürmüş ve tekrar Hyunjin'in yanına yatmıştı.
"Of! Bunu sürerken parmağını itmek zorunda mısın?"
"İtmezsem ne anlamı kalır ki?"
Hyunjin kızarmış bir şekilde Felix'e bakarken sıkıca sarılmıştı. Kafasını da göğüsüne koyduğunda esnemişti.
"Yastık mıyım ben?"
"Hmhm, kafamı göğüsüne koyumca kalp atışlarının hızlandığını hissetmek hoşuma gidiyor"
"Minik gelincik sevgilisinin kendine aşık olduğunu doğruladı mı?"
"Hmhm"
"O zaman bir daha kendine insan dışı bir varlık gibi davranmayacaksın, söz mü?"
"Söz veriyorum"
______________
Arkadaşlar bir Felix'imiz olmasın mı? Ben kendimin Felix'i olucam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Schizophrenia /Hyunlix ✓
ActionPsikiyatrist Lee Felix, iş çıkışı evine giderken binanın çatısında elindeki kuşlar ile atlamaya çalışan şizofreni hastası Hwang Hyunjin'i bulmuş ve çalıştığı hastaneye getirmişti. Ama Hyunjin'in yapabileceklerinden haberi yoktu. -Uke Hyunjin Bölüm g...