15 -Yeni part-

380 45 85
                                    

Merhabalar Yúanyaku!

Nasılsınızzz? Ben biraz garip. O kadar kişi okuyor bölümleri, ama yorum yapan kişi çok az. Sonrasında da benden yb bekliyorsunuz. Bence bu yüzsüzlüğe giriyor, emeğimin karşılığını zaten hiç bir şekilde alamıyorum ve sizde böyle yapıyorsunuz. Aranızda kaç kişi yorum yaptı? En fazla 2 kişi felan yapıyor

İyi okumalar<3
~~~~~~~

"Felix, Felix tut beni!"

"Tutuyorum bebeğim korkma"

Hyunjin ilk defa kayak yaptığı için korkuyordu. 4 kere de düşmüştü.

"Gidelim mi artık? 2 saattir buradayız"

"Olur~"

-
2 ay sonra~

Hyunjin ve Felix Londra'nın manzarasına karşı ateşli dakikalar yaşamışlardı. Londra'daki son günlerini böyle değerlendirmişlerdi.

1 hafta önce otel değiştirmişlerdi. Gökdelende bir otelde kalmışlardı. Şimdi ise evlerine gelmişlerdi.

"Evimizi özlemiştim!"

Hyunjin koşarak gezerken Felix kahkaha atmıştı. Evleri... Evet onların eviydi.

Felix öylece dalıp gitmişken Hyunjin üstüne atlamıştı. Sonrasında ise Felix dudağına minik bir öpücük kondurmuştu.

"Lixie, biz evli gibiyiz ama evli değiliz. Bu yüzüğü de zaten evlilik teklifi yerine kabul ettiğimi de söylemiştim"

"Evlenmek mi istiyorsun?"

"Hmhm"

"Erken değil mi güzelim? 5 ay önce felan aramızda bir şeyler olmaya başlamıştı, 2 ay önce de sevgili olduk"

"Bilmem ki, neyse haydi sen mutfaktan uzaklaş ben yemek yapacağım"

"Yap bakalım, ama dikkat et"

"Tamam ya!"

Hyunjin Felix'in kucağından inip mutfağa koşmuştu. Yemekleri hazırladıktan plana geçmiş ve çatal vs. olan çekmecedeki her şeyi çıkartıp kıkırdayarak içine sürprizini koymuştu.

Yemekleri alıp masaya yerleştirdiğinde Felix bilgisayarını kapatıp gelmişti.

"Üzgünüm güzelim, bir iş çıktı onu hallettim o yüzden yardım edemedim sana"

"Sorun değil~ Tek başıma yapmayı öğreniyorum işte"

Hyunjin masaya oturduğunda Felix çatal kaşık aramaya başlamıştı.

"Şey, unuttum..."

"Sorun değil bebeğim onu da ben alayım"

Felix kalkıp mutfağa girdiğinde çekmeceyi açmıştı. Fakat çatal kaşık orada değildi.

Çekmecede kalem gibi bir şey vardı. Felix eline alıp ne olduğuna baktığında pozitif olan hamilelik testi ile şok olmuştu.

"Evlenmek için erken mi?"

"Hyunjin..."

"Hm?"

"Gel buraya"

Felix Hyunjin'in ne kadar tedirgin olduğunu fark edince gülümseyerek kollarını açmıştı.

Hyunjin koşarak gelip sarıldığında ağlamaya başlamıştı.

"İstemeyeceksin sandım..."

"Neden istemeyim? Bizim bebeğimiz, bizden bir parça. Hem istemesemen baştan sana doğum kontrol hapı verirdim"

Schizophrenia /Hyunlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin