7

5.5K 473 142
                                    

"Neden gitmedin saat çok geç olmuş."

"Uyanmanı bekledim."

"Tamam uyandığıma göre gidebilirsin."

"ah sana söylemeyi unuttum çıkışta bana lazımsın"

"hah eve gitmem gerekiyo ama."

"beni ilgilendirmiyo gelmek zorundasın biliyosun."

Sikicem Hyunjin senide tehtidlerinide.
Tabikide bunu içimden dedim diyer türlü bi taraflarım yemezdi.

"Peki tamam."

Hyunjin ayağa kalkmış ilerliyordu. Bende peşinden gidiyodum. Sonunda zil çalmış ve okuldan çıkmıştık.

Şuan Hyunjin arabasına biniyordu. Bende ilerledim ve bindim. Açıkçası nereye gidiyoduk bilmiyorum yollar tanıdık gelmiyordu.

Sonunda araba durdu ve arabadan indik. Karşımda kocaman bir ev duruyordu sanırım burası onun eviydi.

Kapıyı bir hizmetçi açmıştı. Bu kadar zenginlermiydi.

"Hoşgeldiniz efendim"

Hyunjin hiçbirşey dememiş ve büyük salona ilerlemişti bende onun peşinden ilerledim.

"Neden şuan senin evindeyim."

"Tek başıma canım sıkılıyo o yüzden öyle dur diye getirdim ayrıca hastasın evde bayılır falan mesajlarıma bakmazsın yanlışıkla fotoğrafı falan paylaşırım maazallah."

"Of tamam."

"Oflama."

"Tamam"

Önüne dönmüş ve telefonuyla ilgilenmeye başlamıştı. Bende elime telefonu aldım ve jeongin'den gelen mesajlara baktım.

Felix-Jeongin

-Baby ekmek-
(Hicbir tenefüs bulamadım seni neredeydin)

(Rahatsızlandım ve eve gitmeye karar verdim özür dilerim sana söylemeyi unuttum.)

-baby ekmek-
(Peki baybayy)

(Baybayy)

_________________________________________

Telefon birden elimden alınınca Hyunjin'e baktım.

"Versene telefonumu"

"iki saattir bakıyorsun canım sıkıldı bunun için mi getirdim seni buraya.?"

"O zaman söyleseydin versene telefonumu"

"Gelde al"

.
.
.
.
.
.
..
.
.
BÖLÜM İÇİME SİNMEDİİİ
YİNE KISA OLDU ÇÜNKÜ AMK OROSPU PIC YARRAK KAFALI OKUL VAR VE SINAVLAR YAKLASIYO NEYSE BAYYY YENI BÖLÜMÜ PAZARTESIYE KADAR ATMAYA CALISITIM VE BU ARADA IZLENME VE YORUM DÜŞTÜ GÖZYAŞIM PIT KALBİM ÇIT..

BÖLÜM İÇİME SİNMEDİİİYİNE KISA OLDU ÇÜNKÜ AMK OROSPU PIC YARRAK KAFALI OKUL VAR VE SINAVLAR YAKLASIYO NEYSE BAYYY YENI BÖLÜMÜ PAZARTESIYE KADAR ATMAYA CALISITIM VE BU ARADA IZLENME VE YORUM DÜŞTÜ GÖZYAŞIM PIT KALBİM ÇIT

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Twelfth Grade -Hyunlix-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin