9

5.4K 446 294
                                    

Pov-Hyunjin

Küçüğün başı omzumdaydı. Sanırım uyuya kalmıştı. felix'i odama çıkarıp yatağıma yatırdım. Ardından salondan sigaramı alıp balkona çıktım. Sigarayı yakıp zehirli dumanı içime çektim.

"Sigara içtiğini bilmiyordum."

Arkama döndüğümde huzursuz bakan felix'le göz göze geldim.

"Uyumamışmıydın."

"Uyudum sadece kabus gördüğüm için uyandım."

Onaylar gibi başımı salladım. Ve zehirli dumanı tekrardan içime çektim.

Pov-Felix

Sigarasını bitirmiş ve söndürüp kül tablasına atmıştı.

"E uykun yokmu küçük."

"Var ama uyumak istemiyorum."

Uyumak istemiyordum tekrardan kabus görürüm diye. Inanırmısınız rüyamda korku filmdeki sahneyi görmüştüm sanırım gerçekten etkilenmiştim filmden.

"Niye?"

"Tekrar kabus görürüm diye."

"Benle uyur musun?"

"Hayır tabikii"

"Neden ki yemem seni."

Hyunjin'e cevap vericektim fakat arkamdan gelen sesle Hyunjin'in üstüne atlamam bir oldu. Şaka maka şuan onun kucağındaydım. Bian kendimden tiksindim ama korkuyodum ne yapayım.

"Sanırım bu gece birlikte uyuyacağız küçük."

"Hayır ben kendim uyurum. Hatta uyumaya gidiyorum."

Kucağından inip odaya doğru ilerledim. Gözümü kapatarak uyumaya çalışıyorum taki o sesi duyasıya kadar. Yanımdaki dolaptan ses geliyodu. Birden çığlık atmaya başladım ama nasıl çığlık atmak sanki ruhumu alıyolarmış gibi..

Çığlık attıktan kısa bir süre sonra Hyunjin odaya geldi.

"Felix noldu?"

Şuan ne yaptığımın farkında değildim yarın bunlar aklıma gelince kendime sövücektim ama yinede koşarak ona sarıldım.

Aslında korku filmi tranvam çocukluktan kalma ama asla yenemediğim bişeydi hâlâ daha izliyodum o saçma sapan şeyleri.

"Hyunjin ışığı aç."

Hyunjin hemen giderek ışığı açtı. Sanki dehşet görmüş gibi suratıma bakıyordu.

"Ağladın mı noldu?"

"Birlikte uyusak olurmu korkuyorum."

"Tamam hadi yat uyuyalım."

İlerleyip yatağa yattım sonra ışığı kapatıp gelip yanıma yattı. Kendime  daha fazla sövmemek için ona arkamı döndüm.

Bi süre sonra belimde hissetim elle Hyunjin'e dönmüştüm ama döndüğüm anda Hyunjin ile burun burun geleceğimi düşünmemiştim...

.
.
.
.
.
.
.
.
BÖLÜM ÇOK GECIKTI ÖZÜR DİLERİM VE SINAV HAFTASINA GIRICEZ OKULUN BEN AMK.

BÖLÜM ÇOK GECIKTI ÖZÜR DİLERİM VE SINAV HAFTASINA GIRICEZ OKULUN BEN AMK

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

___İMANLI FANART___

Twelfth Grade -Hyunlix-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin