12

5K 417 120
                                    

Kim gelmişti?

Biraz tereddüt ederek kapıyı açmasıyla kuryeyle karşılaştım. Fakat ben hiçbir şey sipariş etmemiştim.

"Lee Felix siz misiniz?"

"Evet.."

"Şuraya bir imza alabilir miyim?"

"Ama ben hiçbir şey sipariş etmedim."

"Birisi göndermiş olabilir beyefendi imza?"

imza attım kurye elime kutuyu verdi ve gitti bende kapıyı kapattım. Ne vardı ki bu kargoda. Üstelik kim göndermişti.

Acaba içinde bomba mı var diye düşünmüştüm. Sonra kendi düşündüğüm şeye gülmüştüm.

Tamam kutuyu açmanın vakti geldi. En fazla ne olabiliki içinde.

Keşke açmasaydım....

Kutuda Hyunjin'in orada kaldığı zaman çektiği fotoğraflar ve bir not vardı..

Hızla notu eline aldı ve okumaya başladı.

_________________________________________
#Hwanghyunjin#
Beni engellemen hiç hoş olmadı. Neyseki bunun cezasını okulda vericem. Sana tek söyleyeceğim şey istemediklarim dışında birşey yaparsan o fotoğrafların yayılması.
_________________________________________

Korkuyordum şaka yapmıyorum. O zorbalardan da Hwang Hyunjin'den de korkuyordum. Çünkü isteseler hayatımı bile karartabilirlerdi...

~
Pazar günü değişik hiçbir olay olmadı. Sıradan geçmişti. Yani evde yatmıştım tüm gün. Ama şimdi o beklenen gün gelmişti. Pazartesi... okul vardı.

Hemen yatağımdan kalktım ve üzerimi giyindim. Sonrasında rutin işlerimi yaptıktan sonra kahvaltı yapmadan evden çıktım.

Geç kalmışım bu yüzden koşar adımlarla gitmiştim okula.

Sınıfa girdiğimde manzara hiç hoş değil di. Hyunjin benim sıramda oturuyordu.

Ben cam tarafı en arkada tek oturuyodum çünkü arakadaşım yoktu. Fakat şuan Hwang sıramda oturuyordu. Sınıftakiler ne derdi onun yanına otursam. Kesinlikle bir köşeye sıkıştırıp döverlerdi.

Ama o bilerek yapıyordu. Sıraları karıştırdığından değil. Beni onunla oturmaya zorlamak için şuan sıramda duruyordu..

Yapıcak bişey yoktu Hyunjin'in yanına oturmam gerekiyordu.

Ve öyle yaptım gittim ve onun yanına oturdum..

"Günaydın lix"

Lix'mi? Açıkçası onunla hiç konuşasım yok.

"Hıhı"

"Benimle mırıldanma aptal konuş."

"Özür dilerim"

Kafamı ellerime indirmiş ve ellerimle oynuyordum. Hoca sınıfa girmiş ve ders başlamıştı.

.
.
.
.
.
.
.
Uzun yazamadım ama bu ara tatilde fazla bölüm atarım görüşürüz

Uzun yazamadım ama bu ara tatilde fazla bölüm atarım görüşürüz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Twelfth Grade -Hyunlix-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin