☠️- 2. bölüm - Eğlence salonu

391 40 288
                                    

(Hyunjinin ağzından)

Geldiğimiz alış veriş ve eğlence merkezi cidden Beklediğimden dahada büyüktü. Kocaman salonlar Vardı. Hiç bir mağazanın içini bu kadar büyük Görmemiştim. Oh adamım burası inanılmaz bir yer!

"Hyung hadi gel yürüyen merdivenlere"

Jeongin beni çekiştirerek yürüyen merdivenlere Götürdü. Çok büyük olduğu için yürüyen Merdivenlerden heryer belli oluyordu.
"Vay bu hoşmuş.."

İlk kat full yiyecek içecek almak için yerler vardı zaten Ona rağmen büyüktü.
2. kat erkekler için mağazalar bulunuyordu.
Erkekler için normalde az mağza olurdu. Dünyada Aranan adelet burada var sadece sanırım..
Etrafı incelemeye devam ederken 3. Katı fark ettim. Kadın mağazaları...

Hayır sorun bu değildi. Sorun her yerin pembe Olmasıydı. Pembe güzel bir renkti ama çok abartı olmuştu.

Daha fazla bakamayarak gözlerimi kapattım sıkıca.
Jeongin elimden tutarak beni 4. katın merdivenine Götürdü. Tam ortalardayken gözlerimi açtım.

Gözlerim parladı. Çocukluğum... ihanete uğradım..
Burası harikaydı. Size tarif etsem lunaparkın kapalı Versiyonu gibi ama daha çok çeşit var. Spor'dan Hoşlananlar içinde voleybol,buz pateni,bowling vardı.
Basketbol ve Futbol daha açılmamıştı.

Gülümsedim Jeong ile oynayabileceğimizi Düşünüyorum. Tabi o oyun aletlerin'den kafasını Kaldırabilirse.

4. Kata geldiğimizde Jeongin insanları engellememek Adına Biraz yan tarafa kaydı. Yere çömeldi ve Soluklandı. Yanına gülümseyerek geldim. Aniden Ayağa kalkıp: Sağına,soluna,önüne, arkasına teker Teker baktı. Etrafı incelemesi bitince hafifçe çığlık Attı.

"HYUNG BURASI TAM BENİM İÇİN BİR YER!! ŞAKA MI BURASI!!"

Kıkırdamıştım. Onu böyle mutlu görmek bana huzur Veriyordu.

"Ee giricek miyiz?"

Jeongin bana dönerek kafasını olumlu anlamda Salladı. Kapının oraya doğru koşturmaya başlayınca Hızlıca ona yetişmeye başladım. İçeriye girdiğim'de Gözlerimle 3 saniyede gözden kaybolan Jeongin'i Arıyordum. Birden birisi kolum'dan çekiştirdi. O kişinin Jeongin olduğunu anlamıştım beni jeton alınan Kasaya doğru götürüyordu.

Sıranın az olması ile Jeongin'in ağzından 'yess' diye Bir kelime çıktığını işittim. Gülümseyerek sıraya Girdik. Jeongin telaşla Fiyatları yazan tabelaya baktı.
Ve bana döndü.

"Hyung 1 tanesi 2 wonmuş. Ne kadar alabiliriz?"

Jeongin'in bu söylediğini tuhafsayarak güldüm.
Jeongin bana anlamaz bakışlar sunduğunda Konuşmak için ağzımı araladım.

"Jeong biliyorsun biz zenginiz. Hatırladın mı?
İstediğin kadar alabilirsin."

Jeongin kocaman gülümsedi.
Yerini duramayarak etrafına bakınmaya devam etti.
Sıra hemencecik bize gelince Jeongin'e baktım.
Kasiyere baktı.

"30 tane jeton istiyorum."

Jeongin'e baktım heyecandan adama emir verir gibi söylemişti. Adam şaşkınca Jeongin'e baktı Jeongin'in koluna vurarak boğazımı temizledim.
Jeongin sonradan anlamış olarak adama baktı.

"Ah.. fazla heyecanlandım üzgünüm efendim.
30 Jeton alabilirmiyiz lütfen?"

Adam gülümsedi ve bilgisayarından işe koyuldu. Jeongin bana döndü ve mahçup şekilde gülümsedi. Kafamı iki yana ona kızdığımı belli ederek salladım.

"Bu kadar jeton yeter mi evlat? sizden öncekiler 78 Tane aldılar bak sonra sıra bir sürü insan dolar tekrar Alması zor olur senin için."

Adam gülümseyerek saymaya devam ederken Jeongin'den cevap gelmeyince duraksayıp Jeongin'e baktı. Kafamı Jeongin'e çevirdim.

"Jeong bu gün senin günün olarak say. istediğin kadar alabilirsin. Sonradan uzun sıralara girmeyelim hm?"

Jeongin kafasını iki yana salladı. Adam Gülümsedi ve Kalan bir kaç jetonu daha aktardı.

"Tamamdır bu kartı alın efendim. İyi eğlenceler!"

Jeongin kartı bir hızla alıp hemen beni Çekiştirmeye başladı. Adama yarım yamalak Tam teşekkür edemeden Jeongin beni ite-kalka Bir oyunun başına getirdi.

"Bunu nereden gördün?"

Merakla Jeongin'e baktım kartı iki yanada takıp Çıkarmıştı.

"Etrafı incelerken gördüm."

Hmm diyerek ses çıkardım ağzımdan. Jeongin Bir koltuğa oturmuştu bir anda bana baktı Şaşkınca.
Ne olduğunu sorar gibi baktım ona.

"Hadi otur Hyung. Vs atıcaz.

_______________________________________________

benim sağım solum belli olmaz
Aralığa kadar yazmıyacağım demiştim evet ama
Yazma fırsatı elde ettim ve bunu'da boşa çıkarmak hiş istemedim.
Neyse 11 Kasım'da bölümler gelir diğer kitap iptal oldu hadi gene iyisinizz.
-
Sizi seviyorum 💗
Oy verin lütfen!!

MR. POLICEMAN - HYUNLIX +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin