☠️- 13. bölüm - Siyah saçlı adam

307 17 216
                                    

(Hyunjin'in ağzından)

Minho koşarak Benim yakamı tutup sertçe geri çekti. Dehşet içinde öldürdüğüm adama bakarken ellerim titriyordu. Elimdeki kanlı bıçak yavaşça elimde kayarak düştü.
Katildim ben katil olmuştum...

"Lan sikeceğim senide! kalk ayağa çabuk! aptal.."

Minho benim ayağa kalkmadığımı görünce silahını kafama dayadı. Bunu görünce herşeyin bittiğini düşündüm ve silahla Minho'nun çenesine sertçe vurup ayağa kalktım. Öfkeyle Minho'ya baktım.

"Siktir git... hani arkadaştın lan?! kafama silah dayıyorsun.. sıkıyorsa vursana beni amk..."

Çoğu polis bana şaşkınca bakıyorlardı ve benim böyle bir şey yaptığıma inanamıyorlardı. Minho aynı duygusuz ifadesiyle beraber bana bakıyordu. İstese şuan beni öldürecek gibiydi ama hiç bir şeyi umursamadım ve Felix'e baktım. Şokla bana bakan sarışın bir çocuk... çok masum bir görüntüsü vardı..

"Felix..."

Felix'in üstüne doğru yürüdüm. Onu öpmek istiyordum. Herşeyi bırakalım kaçalım demek istiyordum. Çok aşıktım. Çok....

"sikeyim."

Baş komiser hızlıca yanımıza gelip beni omuzlarımdan tuttu ve dikkatimi ona vermemi sağlamaya çalıştı. Sert bakışlarımla komsere baktım. Hiç bir korkum yoktu.

"Ne yaptın sen Hyunjin... ha?... Açıkla ne bu!?"

Omuz silktim ve bakışlarım kısa süreliğine tekrar Felix'e yöneldi. Hiç bir şey diyememiştim. Ne cevap vermem gerekiyordu?

"Asıl siz ne yaptınız? böyle sapık insanları polis mi yapıyorsunuz ha?!"

Baş komsere sertçe çıkışmıştım. Sert bakışlarım Baş komsere yöneltirken komser biraz bile şaşırmamıştı. Komser diğerlerine baktı.

"Alın şunu."

------
Naruhuya tekrar bana sertçe bir tokat attı. Naruhuya sinirden deliye dönmek üzereydi. Naruhuya sinirli ve sıkılmış ses tonuyla tekrar konuştu.

"Aptal mısın lan sen? Adamı öldürmek zorunda değildin?!
ADAMI PARÇALARA AYIRMIŞSIN LAN?!?"

Sesi kırılmaya başladığında boğazı ağrımıştı. Ben sessizce düşünüyordum. Bu deliliği neden yaptığımı bilmiyordum. Herkese içimdeki takili göstermiştim ama bir yandanda mutluydum çünkü Felixle artık düşman değildim.

Bende bir katildim..
....

...
...
...

"LAN CEVAP VERSENE!"

Naruhuya ellerini sertçe masaya vurduğunda sonunda düşüncelerimden kurtulup ona baktım. Gözlerimde hiç bir duygu yoktu. Canım acımıyor göstergesi gibi bir şeydi ve böyle olmam Naruhuya'yı dahada sinirlendiriyordu.
Naruhuya sinirle yüzüme tokat attı tekrardan. Beni yakamdan tutup duvara yasladığında nefeslerimiz birbirine değiyordu.

"Neye cevap vermem gerekiyor?.."

Alayla sırıtarak gözlerimi kaçırdım ve Naruhuya'nın omuzlarından tutup kendimden uzaklaştırdım. Naruhuya'da delirecekmiş gibi alayla güldü ve bana boş boş baktı.

"Aptal mısın lan sen?"

"Doğru düzgün konuşmayı bilmiyor musun Naruhuya?
2 saattir buradayız ve her konuştuğumda bana sadece aptal mısın diyorsun. Ne söyleyeceksen söyle."

Hafifçe eğildim ve ellerimi cebime koyarak alayla Naruhuya'ya baktım. Naruhuya yüzüme yumruk atacakken onun kolunu sıkıca tuttum.

"Deneme bile.."

MR. POLICEMAN - HYUNLIX +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin