☠️- 1. bölüm - İzin günü

564 51 284
                                    

(Hyunjin'in ağzından)

"Abi uyansanaa öğlen oldu"

Jeongin'in üzerimden örtüyü çektiği esnada Tekrar örtüyü kendime çekerek yatağa Gömüldüm. Bu gün izinliydim ama bu salak kardeşim Uyumama izin vermiyordu.

Jeongin'in pes ettiğini düşündümki odamdan Çıkmıştı. Rahatça uyumaya devam Edebilirim düşüncesiyle rahatlamışken.
Ayak seslerini duydum Jeong odama tekrar Gelmişti. Offlayarak ona doğru döndüm Gözlerim kapalı şekilde, ağzımı araladığım Sırada yüzüme birden Su yedim.. Afallayarak hızlıca kalktım.

Gözlerimi açıp Jeongin'e kızgınca baktım.
Bana sırıtıyordu. Yandaki masam'dan su Şişemi alıp onun üzerine fırlattım.
Çığlık atarak odamdan çıktı. Gözlerimi Devirip yatak'dan kalktım.
Önümdeki ayna'dan kendime baktım.
Sırıl sıklam olmuştum.

"Duş almam gerekiyor sanırım.. off Jeongin!"

- Duştan çıktıktan sonra -

Duştan çıkmış gariban gibi dolabın önünde
Ne giysem diye bakınıyordum.

Altıma siyah renkli bir tane şort giymiştim.
Üzerime giyecek sweetlere bakarken. Gözlerim Felix'in bana doğum günümde Aldığı sweet'e denk geldi. Elimle bir Hamlede kapıp etrafıma bakındım. Sweet'i Burnuma götürerek iyice kokladım. Felix'in Ellerinin kokusunu alabiliyordum...

"Mmh kokusu hala gitmemiş.."

Sweet'deki tüm kokuyu içime çektim. Tüm Havayı soluduğumu fark ederek koklamayı Bıraktım ve üzerime geçirdim.

Zarzor giyinerek hemen kapıyı açıp aşağı İndim. Jeongin yemek yapmış yiyordu. Beni Fark edince yukarı'dan aşağı beni inceledi Gözleri sweet'ime kaydığında yüzü gerildi.

Gözleri gözlerime değdiğin'de bana Sahte'den gülümeyerek baktı.

"Ayakta durmasana"

Gülümseyerek yanındaki sandalyeyi çektim Ve oturdum gözleri hala sweet'imdeydi.
Jeongin Felix'den nefret ederdi. Normalde Çok severdi. Felix'i 2. abisi olarak gördüğünü Sürekli söylerdi ama kavga edip benden Ayrıldığında: girdiğim
Depresyonları,kendime zarar vermeyi Çalışmalarım,sinir krizlerim, sürekli Bağırarak ağlamam, 12 saat boyunca Uyumam.. bunların hepsini sadece Jeongin Görmüştü bu yüzden Felix'den nefret Ediyordu.

Çatallı salatalığa batırıp ağzıma götürdüm.
Jeongin'in durgunluğunu fark ettim.
Daha demin gülen çocuk saçma sapan bir Sweet yüzünden moralini bozmuştum.
Ama başka giyecek bir şeyim yoksa Napabilirim?

Jeongin çatalımı alıp börek'e bastırıp aldı. Ağzıma uzattığı sırada hemen ağzımı açtım
Ve ağzıma koydu. Gülümsediğinde bende Gülümsedim.

"Bu börekleri yan villa'daki Seulgi abla yapmıştı. Herkese dağıttı"

Gözlerim açıldı. Jeongin'e şaşırarak baktım.
Jeongin yüzünü bana çevirdi ve Anlamayarak baktı.

"O kadın daha dün çikolatalı kek yapmıştı ondan önceki gün'de kurabiye yaptı bu ne
bu ne her gün? Ne yapmaya çalışıyor"

Jeongin benim aksine umursamayarak çatalı İle oynamaya başlamıştı

"En son bunun aynısını Rizel abla'dan Duydum. Min abla'da demişti ki
'öyle söyleme bunu duyarsa yapmayı keser Alınırda sonra yine bir şeyler dağıtmak için Birini keser atar baklava ve helva falan Yapar getirir bu seferde' demişti."

Jeongin'e ters ters baktım milletin lafını Dinlemekten hiç utanmıyordu ben olsam Kendimden öyle bir utanırdım ki. Yaptığı kötü birşey sonuçta.

Hızla sırtına vurdum. Acıyla hafifden Bağırdığında dahada sinirlendim. Kabul Edelim elim ağır ama o kadarda değil drama Queen işte

"Bayıl istersen"

Kendini yere atıp bayılma taklidi yaptığın'da Gülmeye başladım. Bu çocuk çatlak?!
Gülerken Camın açık olduğunu fark ettim.
Yerde ölü gibi yatan Jeonginin kıçına Ayağımla hafifçe vurdum.

"Kalk bir gören olucak"

Kıkırdayıp ayağa kalktığı sırada kafasına Geçirdim. Eğlence ile yürüyen bu Kahvaltı'dan kalkmadan önce börek'ten iki Tanesini alıp Jeongin'in ağzına tıktım.

Sinirli bir şekilde bana bakarken kahkaha Patlattım ve mutfak'tan kaçtım. Yukarıya Çıktım ve saat'e baktım saat 12.09'du bu gün İzinliydim sonuçta Jeongin'i sinemaya falan Mı götürsem diye düşündüm. Aslında Seul'de yeni bir mağza açılmıştı 4 katlı ve içinde her şeyi vardı. Herkes güzel diyordu Fakat hiç gitmedim. Oraya gitmeliyiz. Jeongin'ide alıp.

----------------------------------------------------------------
Hyunjin: Harika bir abiyim benim gibi abiniz olmadığı için oturup saatlerce ağlamanız gerekiyor.
------------------------------------------------
💞1. bölüm sonu💞
OY VERIN LÜTFEN!!
SIZI SEVIYORUM BAYY!!💅🏻💅🏻
555 kelime...

 bölüm sonu💞OY VERIN LÜTFEN!! SIZI SEVIYORUM BAYY!!💅🏻💅🏻555 kelime

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MR. POLICEMAN - HYUNLIX +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin