☠️- 10. bölüm - Polis bir suçluyu sevemez

293 22 121
                                    

10. Bölüm
(Hyunjin'in ağzından)

Felix gözlerini açınca tepki vermeden ona bakıyordum. Daha yeni yatmasına rağmen sesi sanki bayadır uyuyormuş gibi çıkıyordu.

Tepki vermeden ona bakıyordum fakat içimde bir endişe vardı her hareketi her bakışı beni korkutuyordu.

Ellerimi saçında bir kez daha gezdirip elimi çektim.
Saçlarına odaklı gözlerimi, pencereden içeriye giren ışıkla parılparıl parlayan gözlerine çevirdim.

"Komiser seni odasında bekliyor."

Bana korkuyla bakan gözlerine umursamayarak gözlerimi çektim ve yatağından kalkmıştım. Başında dikilerek kalkmasını bekledim. Zarzor ayağa kalktığında bileğinden tutup kelepçeyi bileğine geçirdim.

Kapıyı kilitleyip.
Kelepçe'den tutarak onu sürüklemeye başladım. İlk yakalandığı an gibi.. 2 gün önce..
Kafamı iki yana sallayarak düşüncelerimden kurtulmaya çalıştım.

Yürürken ikimizdende ses çıkmıyordu.
Ben düz bir ifade ile önüme bakarken Felix'in bakışlarını üstümde hissediyordum.

"Lee Felix.."

Felix yavaş adımlarla Komiser'in önünde durdu.
Komiser bakışlarını bana çevirip çıkmamı işaret etti.
Önünde çok az eğildim ve arkamı döndüm.
Kapıya doğru yürüdüm çıktığımda bir saniye durdum.
Ama umursamadan kapıyı üzerlerine kapatıp çıktım.

Yemekhane'ye doğru yürürken duvara yaslanmış olan Minho gözüme çarptı. Bana sinirli bir ifadeyle bakıyordu ama hiç bir şey söylemiyordu..

Elindeki kahveden yudumluyor ve yan tarafındaki Camdan mahkumları izliyordu.

Onun karşısına geçip aynı pozisyonda durdum.
Elime kahveyi alarak içmeye başladım. Fazla sıcaktı..
Bu güzel..

"Hyunjin"

Bakışlarımı bana seslenen Minho'ya çevirdim.

"Efendim"

Minho yüzüme bakmıyordu, sesleniyordu ama gözleri mahkumların üzerindeydi. Kahvesinden bir yudum aldı.

"Senle bir konu hakkında konuşmak istiyorum"

Merak ettiğimi belli etmek için tek kaşımı havaya kaldırdım. Fakat o yüzüme bile bakmıyordu. Bakışlarımla birlikte sessizlikte sürdürüyordu.. Bundan rahatsız olmuştum açıkçası.

"Lee Felix'e olan davranışlarını ve bakışlarını fark ettim."

Sustum.

"Ona olan aşkın hâlâ sürüyor. Ama bu seni felaket'e sürükler biliyorsun değil mi? O çok büyük bir suç işledi."

"Evet işledi ama bunu kendi isteğiyle yaptığına inanmıyorum."

Kaşlarım çatılı ve hafif sert ses tonuyla konuştuğum için Minho'nun ilgisini çekip başını bana çevirdiğini gördüm.

"Daha sonuçlar belli değil kendi kafandan senaryolar kurma. İşlediği suç ortaya çıkınca ortada kalırsın."

Sinirle olduğum yerde dikleştim. Ona sesimi yükselterek konuşmaya başladım.

"Sende diyorsun hâlâ sonuçlar belli değil. Ya masumsa?!"

"Ya değilse?.."

Gözlerimi devirdim.
Kahveyi masaya sertçe bıraktım.

"Lee Felix sana hiç iyi gelmiyor. Sinirlerin oynuyor resmen. Bu kadar çok seviyorsan seni onunla aynı yerde tutamayız. Hemde seven kişi bir polis ve sevdiği kişi bir suçluysa.."

Gözlerimi büyüterek ona baktım, Oysaki o çok sakindi. Sinirlerime hakim olamayarak üzerine yürüdüm. Tam önünde durup ters ters Minho'ya baktım.

"Beni ondan ayıramazsınız."

Minho göz devirip ağzından 'tch' diye ses çıkardı.
Dudağını dişleyip kafasını eğdi.
Yüzüne anlamaz bakışlar sunarken kafasını doğrulttu.

"O sürtükten daha iyileri var. Kız olarakta diyorum."

"Doğru konuş.."

Sinirlerime hakim olmaya çalışırken Minho'nun alaycıl bakışları bir anda söndü.

"Konuşmazsam ne olur.. hm?"

Yakasından sıkıca tutup duvara dahada yakınlaştırdım. Öfke dolu gözlerimle Minho'ya bakıyordum.

"Bir daha Felix'in adını ağzına almaya cüret etme.."

Elleri ile yakasını tuttuğum elerimi tek seferde çevirip
Kenetledi. Karnıma fazla sert olmayacak şekilde bir tekme savurdu.

"Ahh"

Ellerimle karnımı tutup yere çöktüm. Minho önüme çöktü, Sağ eliyle çenemden tutup kendisine bakmamı sağladı.

"Komiser ile konuşup Felix'i buradan göndereceğim tatlım."

Sinirle nefes alıp verirken çenemi bıraktı ve acıyan gözlerle bana baktı. Ayağı kalkıp kapıyı açıp dışarıya çıktı. Bu kadar acınası ilk defa hissediyordum..

Ama engel olmam gerekiyordu Felix ile yıllar sonra tekrardan buluştum. Kötü bir şekilde olsada o benim tam yanımda duruyordu neredeyse. İstediğim Zaman onun yanına gidebiliyordum. Bu şansı elde edebilmişken tekrardan uzaklaşmak istemiyordum..

-----------------------------------------------

Oy verip düşüncelerinizi yazmayı unutmayın. SİZİ SEVİYORUM 💗

MR. POLICEMAN - HYUNLIX +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin