7. Bölüm
(Felix'in ağzından)Önümde duran o kişi Hyunjindi?...
Eski sevgilim...
Hâlâ sevdiğim o çocuk...Film sahnesi gibiydi.. Sadece ışıklar var Ve Önünde tek net gözüken kişi Hyunjin Gibiydi..
Hayır.. Şoktan böyle hissediyordum.Hyunjin yanıma adımlayarak yaklaştı.
Tam dibime geldiğinde bana nefretle Bakıyor gibiydi.
Şokta olduğumu anlamıştı ki ellerimi bile İndirmemiştim. Elimden tutarak aşağı İndirdi.
Bileğimi sıkmamaya dikkat edercesine Kelepçeyi geçirdi bileklerime.Kelepçeyi takarken şok'tan yeni Kurtulmuştum.
Kafamı Jisung'a çevirdiğim esnada Jisung Şaşkınca Hyunjin'e bakıyordu. O'da benim Gibi şoka girmişti.Hyunjin yüzüme bile bakmayarak Kelepçem'den tuttu.
Beni polis arabasına götürdü. Kapısını Açarak binmemi işaret etti. içeriye olay Çıkarmadan binmiştim. Yanıma'da Jisung'u Getirdiler.
İkimizde tek kelime etmiyorduk.
Arabanın kapısını bir adam açtı. Sürücü Koltuğuna oturup kapısını kapattı ve Kapıları kitledi. Arabayı çalıştırmaya Başladığın'da yanına bir adam daha geldi.Adam Jisung'a değil. Sadece bana baktı. Yüzünde sinirli bir ifade vardı. Büyük İhtimalle Hyunjin'den beni tanıyordular.
Gözlerimi adamdan kaçırarak cam'a Çevirdim. Hyunjin
Komser ile konuşuyordu. Gözleriyle bana Baktı.
Ama aşkla değil.. Öfkeyle..Hemen gözlerini komser'e geri çevirmişti.
Üzgün olduğum belli olmasın diye kaşlarımı Çatmış etrafa bakıyordum. Hyunjin Arkamızda duran arabasına kahve rengi Saçlı bir çocukla beraber binmişti.Bana bakmadığını fark edince gözlerimi Tekrar'dan
Yola çevirdim. Araba çalışmıştı..
Gidiyorduk..
Karokala ifade vericek ve hapise giricektik.
Daha sonra cezaevine..
Çıkmam bile mümkün değildi..
Kim ne yaparsa yapsın çıkamazdım.Sinirliydim çünkü o lanet olası yere Girecektim.
Mutluydum bir taraftan çünkü...
Hyunjin yanımdaydı.....
Ama eskisi gibi değildi.. Olmayacaktıda.
-----------------------------------
Evett
Bu bölüm kısa oldu
ama diğer bölüm vallahi uzun💗
daha sizi neler neler bekliyor?
Felix acaba hapishaneden kaçabilecek mı
yoksa durup hyunjinle aşk mı yaşıyacak/yada kavga
☠️
Sizleri ailem gibi seviyorum💗
Oy vermeyi unutmayın lütfen!!
İyi günler dilerim size 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MR. POLICEMAN - HYUNLIX +18
FanfictionHyunjin ile Felix Lise'de tanışmıştırlar. İlk Görüşte birbirlerinden Hoşlanan bu ikili Felix'in İlk itirafı ile sevgili olmuşturlar. Üniversite'nin 2. Yılına kadar beraber kalan bu çift'imiz bir Kavga Sonrası ayrılırlar. Ayrılma süreci en çok Hyunji...