پێش خوێندنەوە ڤۆت و کۆمێنت گوڵەکانم..
Everyone PoVe:
هەمووان لەسەر خوانی ئێوارە بوون و بە بێ هیچ قسەیەک نانیان ئەخوارد تا کەمێکی پێ چوو تایهۆنگ وتی: جیۆنی؟ ئایا ڕێگە نادەی ئەو نان بخوات با بێت نان بخوات لەگەڵمان.. جۆنکوک هیچ قسەیەکی نەکرد تەنها توڕەی لە دەموچاوی ئەبینرا لەگەڵ هەناسە توڕەکانی.. تایهۆنگ دووبارە پرسیاری کرد جۆنکوک بێ وەڵام وەستا و بە کەوچکەکەی دەستی تەقە تەقی بە قاپەکەی بەردەمی ئەکرد بە مانای توڕەی زۆر//تێبینی(کاتێک یەکێک توڕە ئەبێت تەقە تەق بە شتەکانی بەردەمی ئەکات بەو جۆرە گەر تێ بگەن).. تایهۆنگ دووبارە وتی: جیۆنننن وەڵامم دەوە با بێت نان بخوات... جۆنکوک توڕەی گەیشتە لوتکەو بێ هیچ قسەیەک دەستی لەسەر مێزەکە جێگیر کرد و هەموو مێزەکەی خست و قاپ و خواردنەکان هەر یەکی بە لایەک بڵاوبونەوە و بێگومان خواردنەکە ڕژا بە گیانی کوڕەکان هەمووان سەریان سوڕما بەو کاردانەوەیەی جۆنکوک وە کوک بە توڕەی سەیری جیمینی کرد و وتی: فێری بکە کێ بڕیار ئەدات لەم ماڵەیا.. پاشان ڕۆشتە سەرەوە تای فرمێسک لە چاوەکانی قەتیس بوو وە جیمین باوەشی لێدا تای وتی: بەڵام من تەنها وتم با نان.. هەنسک.. بخوات بۆچی.. هەنسک.. توڕە بوو؟..جیمین وتی: یاا نازداری ئێمە مەگری جۆنکوک هیۆنگ توڕە نیە لە تۆ ئەو ئەم ماوەیە هیلاکە باشە؟ تای وتی باشە و جین بانگی خزمەتکارەکانی کرد تا ئەو ناوە پاک بکەنەوە...
NT. POV:
چاوەکانم کردەوە ئای خوایە من خەوم لێ کەوتووە هەست ئەکەم برسیمە بەڵام گیانم ئازاری هەیە وە تا ئێستا من نازانم لە کوێم و بۆچی لێرەم وە ئەوە کێیە باسی دڵخۆشی من ئەکات من کەی بەو جۆرە ژیاوم کە باسی ئەکات وە ئەو کێیە ئەی ئێرە کوێیە هەموو ئەمانە لە مێشکم بوو بەڵام من ئێستا زۆر برسیمە وە ئێرە تاریکە من لە تاریکی ئەترسم بۆچی هیچ کەسێک نایەت....
JK. POV:
مافی ئەوەشی نیە نان بخوات ئەبێت بزانێت چەند ساڵە لە چیا ژیاوم ئەبێت بزانێت باوکە گەمژەکەی ئەو بوو خێزانەکەمانی لە ناو برد وا خۆی دەرئەخات هیچ نازانێت ئەو کچە گەمژەیە یان من بە گەمژە ئەزانێت دیارە نازانێت من کێم ئەبێت تۆڵەی هەموو ئەو ساڵانەت لێ بکەمەوە کە بە توڕەی و تەنهایی بەڕێم کردوون...(خەریکی قسەکردن بووم لەگەڵ خۆم تا جیمین هاتە ژوورەوە و وتی: کوک ئارام بە بۆچی وا توڕە ئەبیت هێی پیاو تایهۆنگ ژیر نابێتەوە هاتم پێت بڵێم بچۆرە لای چاوە گەورەکانی خۆی سور کردۆتەوە تۆ کەی دڵت هاتووە برا بچووکەکەت وا لێ بکەی؟.. جۆنکوک: جیمین تێی بگەیەنە قسە لەسەر قسەی من نابێت بکات فێری بکە کەمێک بە زەبر بێت ئەو کوڕە بۆ هیچ بە ئێمە ناچێت... جیمین: کوک خۆت ئەزانی ئەو جارێ مناڵە وە هەموومان باش ئەزانین تای زۆر بە بەزەییە بەپێی کات فێر ئەبێت دەی تکایە بچۆرە لای ئاشتی بکەوە... کووک ڕۆشتە ژورەکەی تای بینی تای بە بەرزی ئەگری لەسەر بێدەکەی جۆنکوک بە هێواشی چووە تەنیشتی وە بە دەستی فرمێسکەکانی تای سڕی و پێی وت: هیۆنگە بچووکەکەم؟ لە جیۆنی خۆت توڕەی هم؟ دەی مەگری لەگەڵ من ئاشت بەوە.. تای:نەخێر لاچۆ تۆ توڕە بووی لێم.. کووک: ئەزانم بچکۆلەکەم بەڵام هیۆنگەکەت ماندووە ببورە دەی ئاشت بەوە... تای: بەڵام بە مەرجێک خواردن ئەبەین بۆ ئەو... جۆنکوک: ڕازی بوو...
کاتێک تای و جیۆن خواردنیان برد بۆ ن/ت بینیان ن/ت لە سوچێک دانیشتوە و بە ترسەوە لە تاریکی ژورەکە ئەڕوانێت جۆنکوک هیچ لای گرنگ نەبوو ئاماژەی بە تای کرد خواردنەکەی بۆ دابنێت و بڕوا تای وای کرد... جۆنکوک ویستی بڕوات بەڵام ن/ت وتی: هێشتا پێم ناڵێی بۆچی لێرەم؟ جۆنکوک: پێویست ئەکات خۆت گێل بکەی؟ ن/ت: سەری نزم کرد و وە وتی خۆزگا خۆم گێل کردبا، بەڵام نازانم هیچ شتێک نازانم (بە کزی و ئارامی وای وت).. جیۆن دووبارە لەگەڵ ئەو دەنگە ئارامە ساتێک خەیاڵ برد و پاشان دانیشت و هەموو شتێکی باس کرد لەگەڵ باسکردنی ڕووداوەکە فرمێسک چاوەکانی ن/ت گرت و سەری سوڕما دوای ئەو هەموو ماوەیە ئێستا لەگەڵ کێ یەکیان بینیەوە بێگومان جۆنکوک گوێی بە فرمێسکەکانی ن/ت نەدا و پێی وابوو تەنها نمایشە بەڵام ن/ت وتی: ئەو شەوە من و تۆ لە پێش ئەوان بوین و تەنها ئەترساین و سەیرمان ئەکرد کەواتە بۆچی ئێستا من تاوانبار ئەکەیت من تاوانم نیە تکایە بهێڵە بڕۆم باوکم.. مردووە... ئەو هۆکار بوو..
جۆنکوک پێکەنی و وتی بە خەونت پێت وایە گەمژەم بهێڵم بڕۆی؟ هەرچی بێت تۆڵەی هەمووان لە تۆ ئەکەمەوە (جۆنکوک ئەیەوێت ئاگری چەند ساڵەی ناخی دەر بکات).... پاشان ن/ت جێ هێشت و ڕۆشت وە ن/ت تەنها بە بێدەنگی ئەگریا...
جۆنکوک چۆن ئەو ئاگرەی ناخی دائەمرکێنێتەوە؟
ئایا کەس ئەتوانێت یارمەتی ن/ت بدات؟
لە ژیانێکی خراپەوە بۆ خراپتر کێ ئەتوانێت بەرگە بگرێت؟
ئایا هەمووان ڕقیان لە ن/ت ئەبێت؟
ئەتوانێت باوەڕ بە جۆنکوک بهێنێت بێ تاوانە؟
هەموو ئەوانە زۆر شتی تر لە پاڕتی داهاتوو لە پاڕتی نوێ شتی زۆر ڕوو ئەدات دڵنیام بە دڵتان ئەبێت ڤۆت و کۆمێنت لە بیر مەکەن و تکایە ڕای خۆتان بنووسن بەردەوام بم یان نا؟
چۆن تێیان بگەیەنم من لە چاوەکانتا نوقم بووم "جیۆن" ☕🖤...
٭776٭
꒷︶꒷꒥꒷‧₊𝘑𝘒˚꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚
'🌑going on 🌑'
YOU ARE READING
the depth sea‼️✔︎
Actionئازارت دام... بەڵام... چاوە ڕەشەکانت تیماری برینمی کرد 🖤📎 ئەکرێت لە ژیانا بەشی هەندێکمان تەنها ئازار بێت.. ڕەنگە هیوات هەبێت بەڵام لە خراپەوە بڕۆی بەرەو خراپتر... لەگەڵ ژیان هیچ ناکرێت تا کۆتایی تۆ براوە نابیت.. 19/9/2022.. 🍷