PART 10 🥂

1.5K 210 223
                                    

پێش خوێندنەوە ڤۆت و کۆمێنت گوڵەکانم..

◉٭◉٭◉٭◉٭◉٭◉٭◉٭◉٭◉٭◉٭◉٭◉٭◉٭◉٭◉٭◉٭◉٭

⊰۞⊱

لە لایەکی شەقامێکی سارد و پڕ ژاوەژاو گەنجێک ئۆتۆمبێلەکەی ڕاگرتووە و سەری لەسەر سوکانی سەیارەکەی داناوە و هەناسەی ماندووی هەڵئەکێشێت وردە وردە هەستی بە گەرمیەک کرد لەسەر ڕوخسارە بێ کێشەکەی.. بەڵێ ئەو هەر وەک منداڵێک دەگریا و دواین جار سەری هەڵبڕی و سەیری هەموو ئەو خەڵکانەی ئەکرد کە چەند دڵخۆشن و بەردەوام گریانەکەی زیاتر لە چاوە ڕەشەکانی ئەهاتنە خوارەوە

مەگری ئەی چاو ڕەشەکە چاوەکانت ئەهلی ئارامی کەسێکن ☊...

بینیت باوکە کوڕەکەت بێناز بوو؟ بینیت چۆن ڕۆشتی و منت تەنها کرد؟ ئێستا کێ لە باوەش بگرم ئاخر مەگەر کەس بۆنی تۆم بۆ ئەهێنێت؟ دایکە خۆ ئەڵێن دایکەکان بەوەفان بۆچی تۆش لەگەڵ باوکم ڕۆشتی.. تای؟هیۆنگ بۆچی تۆش لە من ڕائەکەی؟ من ئەوەندە خراپم نازدارەکەم؟ هیۆنگ من باش نیم تکایە وەرەوە..

وای چی ئازارێکە پێویست بوون بە باوەشێک بەڵام نەبێتھ..

جین: نیە وەڵام ناداتەوە ئەو کوڕە لە کوێیە بۆ خاتری خوا؟..(وتی کاتێک ڕوی کردە کوڕەکان ئەوان هەمووان لە نەخۆشخانە بوون لای ن/ت.. هۆپی: تایش وەڵام ناداتەوە بەخوا شتێکی بەسەر بێت مردووین ئێمە ئێستا چی بکەین؟ جیمین : چارە نیە ئەبێت چاوەڕێی جیۆن بکەین...

لە لایەکی تری ئەو شارە کوڕێکی بچووک قاچەکانی لە باوەش کردووە و ئەگری ئەو ترساوە لە هیۆنگەکەی ئەو نازداری هیۆنگە گەورەکەیەتی ئەوی هەمیشە باش بینیوە...

ئاخر تۆ نازانیت مرۆڤەکان هەزار ڕویان هەیە بچکۆلە(:

دکتۆر؟!!!! تکایە هەواڵێکی باش بڵێ تکایە(جیمین وتی).. دکتۆر:.. بەداخەوەم تەواوی هەوڵی خۆمان دا بەڵام دەماری دەستی لە کار کەوتووە ئەو ئێستا ناتوانێت دەستی بەکار بهێنێت.. بەداخەوەم دووبارە..
کوڕەکان شڵەژاو بوون وە شۆک...
جین: تکایە بەڕێز دکتۆر چۆن شتی وا ئەبێت کارێک بکەن چەند پارەتان بوێ پێتان ئەردێ..
دکتۆر: بەڕێز جین بابەتە پارە نیە هێزێکی زۆر بەر دەستی کەوتووە کەمێکی تر ئەتوانن بیبەنەوە کاتێک بەهۆش هاتەوە ئێمە دەستمان پێچاوە ئەتوانن سەردانی پزیشکی تایبەت بکەن بۆ دانانی دەستی دەستکرد وە ئەم دەرمانانە پەیدا بکەن... بەهیوای سەلامەتی...

جین: ئاخخ جیۆنننننن تۆ قەت نابیتە مرۆڤ تاوانی ئەم کچە چیە ئاخر...

باشەکان هەمیشە خراپترینیان بەسەر دێت^

N/T. PoVe:

چاوەکانم کردەوە خۆم لە ژورەکەم بینی هەست بە برینەکانی سەرم ئەکەم وە ڕوخسارم وە ئازار بەڵام.. چی.. من من هەست بە دەستم ناکەم؟ چی ببەسەر دەستم هاتووە؟؟...

the depth  sea‼️✔︎Where stories live. Discover now