PART 6🥂

1.5K 234 217
                                    


N/T..EVERYONE...

هەموو سەرنجەکان لەسەر کیژۆڵەیەکە کە نە تاقەتێکی ماوە نە هێزێک لە جەستە لاوازەکەی ماوە نە پارویەک نان چۆتە سەر زاری بە ماندووی و لەرزۆکی خواردنەکەی نزیک کردەوە لە مێزی خوانەکە و تەنها سەیری پێش خۆی ئەکرد و ترس بە خێرایی لە دەرگای دڵی ئەدا.... ئەترسا دووبارە هەست بە شکان و بێ نازی بکات دووبارە گاڵتەی پێ بکرێت دووبارە نەتوانێت ڕێ لە فرمێسکەکانی بگرێت (تا ئێستا هەبووە هەست بکەی زۆر بێ مانای لەم ژیانە؟).. هەمووان چاوەڕێی جیۆن بوون کە خواردنەکە تاقی بکاتەوە و کاردانەوەی ببینن...

JEOnN. PoV:

ئەمڕۆ زۆر ماندوو بووم هەرچەندە ئەتوانم چی خواردنێکم بوێت لە پێشم بێت بەڵام ئەمەوێت ن/ت: سزا بدەم لەبەر ئەمەیە ئێستا ئەگەر خواردنەکەی ناخۆش بێت ئەبێت مەرگ بە ئاوات بخوازێت... کەوچکەکەم هەڵگرت و کەمێک لە خواردنەکەم تاقی کردەوە... (لە تەواوی تەمەنم هەستم بە خواردنی وا خۆش نەکردووە ئایا بەڕاستی هیچ کەسێک هەیە بتوانێت بەم جۆرە خواردن ئامادە بکات؟؟؟!! ناتوانم خۆم بگرم تا هەموو خواردنەکە تەواو بکەم بەڵام...

دەستت لەسەر مێزەکە دابنێ(بە هێمنی وتی).. هەمووان سەرنجیان لەسەر جیۆن بوو کە بۆچی ئەو قسەیەی کرد ن/ت: ترسێک هەموو دڵی داگیر کرد بەڵام بەبێ وتنی هیچ قسەیەک یان ناڕەزاییەک دەستی لەسەر مێزەکە دانا وە تەنها سەیری پێش خۆی ئەکرد و بێ کاردانەوە بوو جیۆن قاپەکەی لەسەر دەستی دانا و بە هێزێکی زۆر لەسەر دەستی ن/ت شکاندی هەمووان شۆک بوون و هەستانەوە سەیری یەکیان ئەکرد ن/ت: هیچ شتێکی نەکرد تەنها چەند دڵۆپێک لە خەمی چاوە بێ نازەکانی وەرین و دەستی هێشتا لەسەر مێزەکە بوو کە خوێنی لێ ئەتکا... چەند قاپێکی تری دانا و ویستی دووبارە لەسەر دەستی بیشکێنێت... تا لەناکاو تای کراسەکەی جیۆنی گرت و وتی: تتکایە.. ججیۆنی.. هەنسک.. من.. ئەترسم وا.. هەنسک.. مەکە... جیمین: تای وەرە ئێرە تای بەخێرایی چووە باوەشی جیمین و وتی: ههیۆنگ.. جیمین: جۆنکوک تکایە (جۆنکوک بە ئاماژەی چاوی بە جیمینی وت باشە تەواو.. جیمین: خاتوو "یان" ن/ت بەرە ژورەکەی تکایە دەستی تیمار بکە هەر کە وای وت جۆنکوک بە توڕەی سەیری جیمینی کرد ئەوە مانای ئەوە بوو با دەستی تیمار نەکات جیمینیش بە توڕەی سەیری جۆنکوکی کردەوە..
(خاتوو "یان.. ن/ت بردە ژورەکەی و داینیشاند بەڵام ن/ت چاوە بێ نازەکانی داخران و لە هۆش چوو خاتوو یان ئافرەتێکی پیرە پێچەوانەی خزمەتکارەکانی تر میهرەبانە بەخێرای چووە لای کوڕەکان و وتی: بەڕێز جیۆن بەڕێز جیۆن ئەو لە هۆش چوو هەر کە وای وت تاتای بچووک گریان و ترسەکەی زیاتر بوو زیاتر باوەشی لە جیمین دا.. جۆنکوک ڕوی کردە جیمین و وتی: تای ببە دەرەوە هەر ئێستا.. خۆشی چووە لای ن/ت و بینی دەستی خوێنی لێ ئەتکێ و زۆر زەرد و لاواز هەڵگەڕاوە بەڵام هێشتا ئەمە کاری لە جیۆن نەکرد و بە خاتوو یانی وت کە دەستی تیمار بکات و کاتێک بە هۆش هاتەوە ئاگاداری بکاتەوە...

the depth  sea‼️✔︎Where stories live. Discover now