Hii babyss, hayat nasıl gidiyor bakalım?
Bu bölüm aklımda birşeyler var olaylara bodoslama dalmayı severim.
Hadi başlayalımm
Taehyung'tan
Sabahın ilk ışıkları camımdan süzülüp benim gözlerime değerken kıpırdanarak esnediğim gibi balkonun camından seri tıklama sesleri gelmeye başladı. Kalkamayacak kadar üşendiğim için de gücümü kullanarak kapıyı açmayı başardım, en azından hala ufak şeyleri yapabiliyorum? Jimin kıpkırmızı yanaklarla ve dağılmış saçlarla içeriye girerek nefes nefese yatağa oturdu dibime. Hemen doğrulup sırtımı başlığa dayadım ve titreyen ellerini tuttum.
"Ne oldu iyi misin neden böylesin?"
Kahkahalarla ayağa kalkıp daha da gülmeye başladığında bende kıkırdadım, deli gibi davranıyordu.
"Dün gece varya dün gece. Ömrümde hayatımdaki en güzel saniyeleri yaşadım lan ben ne iyisi bomba gibiydim Taehyung bomba bombaaaaaa"
Bana sıkıca sarılıp yanaklarımı öptüğünde kaşlarımı çattım.
"Ne oldu dün gece, ben-"
"Efendi Jeon yardımcısını göndermiş beni götürmesi için ama bende içmiştim işte. Ay kalbim durdu bekle nefes alayım"
Derin bir nefes çekerek kıkırdadı.
"İsmi Hoseok'muş. İşte gittim falan böyle büyükçe bir bahçeye açılan yer vardı ama beni biliyorsun içince aptal olurum düştüm ayağımı burktum. Kucağında taşıdı beni kalbim durdu Taehyung kalbim kalbim"
Onu ilk kez bu kadar heyecanlı ve birisinden bahsederken görüyordum.
"Sonra gittik eve girdik ayağıma krem falan sürdü dedi ki çok dikkatsizsin dikkat etmezsen yaralanırsın. Melek olmamasına rağmen çoğu melekten güzel bir kalbi var delirtti beni, yemek hazırladı sonra birlikte yedik hafif sohbet ettik. Gelen uykumla uyuya kalınca yatağa taşımış beni sabah kalktığımda kahvaltı hazırlıyordu ağlayacaktım gerçekten efendi Jeon'a teşekkürlerimi sunmam lazım onun sayesinde efsane bir gece geçirdim."
"Aşık olmuşsun"
Yüzü düşerken yanaklarını ısırmaya başladı, alev alev yanan yüzünü severek kıkırdadım.
"Benim küçük kardeşim gerçekten aşık olmuş"
"Aynı yaştayız neredeyse?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lust in Me
FanfictionMelez Taehyung, yanlışlıkla işlediği bir suçtan dolayı yukarı taraftan dünyaya sürülmüştü. "Adımı ezberle Taehyung, ileride lazım olacak" Hopemin❗ Bol smut sahası❗