Hii xkekkxsnxns
Acaba şuanda bunu okuyan var mı?
Hadi başlayalımm
Taehyung'tan
Tek kelimeyle yo-rul-dum! Üç gündür bende kalan Hana'dan bıkmaya başlamıştım. Nedense sanki beni kıskanıyor gibi hissediyordum, o salak burada diye Jungkook'la fazla yakınlaşamıyordum da... Zaten genelde işlerini halletmek için gitmiş oluyordu, yanıma geldiğinde de kız olduğu için aşırı yakın olamıyor ve öpüşmenin ilerisine geçemiyorduk. Jimin ve Hoseok dışarıda içmek yerine evde içme fikrini ortaya atmışlardı, şimdiyse herkes oturmuş içkisini yudumlayarak sohbet ediyordu. Yanımda duran bedenin koluna kafamı yaslayıp hafifçe kafamı sürttüğümde saçlarımı okşadı.
"Ne oldu bebeğim?"
"Seni özledim, bu kızdan da sıkıldım artık hm"
"Bende seni özledim, buraya gel"
Elindeki bardağı bıraktığı gibi kucağına tırmandım hemen. Ateşli öpüşmelerimizin artık yarıda kesilmesini istemiyordum, nefret ediyorum bu kızdan neden hala burada ki yaa. Dudaklarımı boynundaki neredeyse geçmiş izlere bastırdığımda belimi okşamasıyla mırıldandım.
"Yapmaa"
"Neden?"
"Çünkü etkileniyorum"
Parmak uçların kalçamı yalayıp geçtiği için diyemezdim ama olsun? Burnunu burnuma sürtüp sıcak nefesinin ağzıma dolmasını sağladı.
"Hm etkileniyor musun?"
"J-jungkook dayanamam"
Gülerek ellerini tamamen belime çıkardı ve boynumda dilini gezdirdi, takmıyordu kimseyi anam.
"Asıl benim hala sabretmem mucize gibi"
"Biliyorumm"
Kıkırdadığımda Hana önümüze bıraktı küçük şekerleri, ne kadar gülümsese de gözlerinden okunuyordu kıskançlığı. Ağzıma bir şeker atıp kucağında olduğum bedenin dudaklarına kapandım. Dilini hemen dilimle buluşturup emmeye başladığında istemsizce mırıldanarak daha da girdim içine doğru. Dudaklarımız ayrıldığında kız bana iğrenerek baksa da Jimin kaş göz işareti yapıyordu şerefsiz. Hoseok mu? O Jimin'in saçlarını okşamakla meşguldü.
"Jungkookk"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lust in Me
FanfictionMelez Taehyung, yanlışlıkla işlediği bir suçtan dolayı yukarı taraftan dünyaya sürülmüştü. "Adımı ezberle Taehyung, ileride lazım olacak" Hopemin❗ Bol smut sahası❗