10

3.2K 180 50
                                    

Ehehehe smut eheeheh


Hadi başlayalımm

Jungkook'tan


Daha parmaklarımla ağlayan bedene baktım, sadece iki parmağım bile onu tatmin edebiliyordu. Hıçkırarak tekrar kendini parmaklarıma ittiğinde seviyorum hassaslığını dedim içimden.


"Ahh g-geleceğim"


"Gelemezsin, ben izin vermeden olmaz"


Parmağımı yalayarak penisinin ucundaki yarıkta gezdirmemle kıvranmaya başlamıştı, seviyordum onu kıvrandırmayı. İçine parmaklarımı her ittiğimde o da kendini itip hafif ıslak sesin yayılmasına izin verirken nefes aldım derince.


"E-efendim ahmm lütfen lütfen ahh"


"Söyle bana ne istiyorsun bebeğim?"


"B-boşalmak"


İzin vermeyerek aynı yeri parmağımla ezmeye başladığımda inleyip belini kaldırdı. Yatakta yalvarmasını, daha hızlı diye ve diğer şeylerle yalvarmasını sağlamak güzeldi.


"Jungkook siktir ahh"


Küfür etmesiyle gülerek penisini çekmeye başladım, anında boşalmasıyla parmaklarımı içinden çıkarıp ağzına uzattım.


"Benim için tadına bak bebeğim"


İkiletmeden yalarken gözlerim pürüzsüz -sadece benim izlerimle dolu olan- bedeninde gezip memnunca gülümsedim.

Dudaklarına yaklaşıp dilimle turlar atarken sabrının bitmesiyle hemen ensemden kendine çekerek dudaklarımızı birleştirdi.


"Ihmmm"


Bilerek yapıyordu, bilerek inliyordu ağzıma. Dilim ağzını defalarca keşfetmesine rağmen hala aynı heyecanla öpüyordu beni. Dudaklarından ayrılıp bacakları arasına kafamı soktuğum anda kendini hemen geri çekti.


"J-jungkook hadi amaa oynama lütfen. İstiyorum istiyorum"


Gülümseyerek kendimi deliğine konumlandırdığımda girmemi bekliyordu.


"Yaaa hadii"


"Ah düşünüyorum sadece"

Lust in Me Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin