Ehehehehe zaman atlaması yapıyorum kafanız karışmasın pls muah.
Hadi başlayalımm
Jungkook'tan
Karşımda büzülüp duran ikiliye bakıyordum mal gibi. Barışın artık amk 1 koca hafta geçti bıktık be.
"Jimin ve Hoseok benimle gelin"
Aklımdaki planı ortaya koymasam barışmayacaklardı sanırım? Odaya götürüp camdaki panjurun anahtarını aldım ve ikisine baktım.
"Ne sikim yaparsanız yapın, isterseniz birbirinizi öldürün ama konuşmadan buradan çıkmayın. Daha fazla mallık yapmaya devam etmeyin bebek değilsiniz?"
Odadan çıkarak kapısını kilitledim ve aşağıya indim.
"Aa bizimkiler nerede? Ben yiyecek getirmiştim."
"Siktir et hadi gidelim."
"Nereyee?"
"Lunaparka gitmek istediğini sanıyordum?"
"Evet evett gidelimm"
Jimin'den
Yüzüne bakamıyordum utançtan, keşke dinleseydim ve geldiğinde yarım saatten fazla çene yapmasaydım ama olan olmuştu ve bir haftadır ölü gibi hissediyordum. Şimdi onunla küçük odaya kapatılmak bile dudaklarına yapışma isteğimi getirirken gülerek ellerini kırmızı tutamlarından geçirdi ve yatağa oturdu. Yakıyordu beni kırmızı tutamları, gözleri beni bulduğunda kaçırmamak adına savaş verdim hemen. Özlemiştim, onun da özlediği belliydi gözleri bağırıyordu resmen özledim diye.
"Otur dikilme ayakta"
Alışık olduğum naif sesiyle konuşunca tebessüm etmeden duramamıştım. Bayılıyordum her haline onun, barışmak istiyordum artık yeterince çekmiştik acı.
Yanına oturduğumda önüme gelen saçlarımı arkaya doğru hafifçe atarak mükemmel gülüşünü sundu bana.
"İyi misin?"
Kafamı hayır olarak salladığımda elini çekecekti ki tutup saçlarıma koydum.
"Özür dilerim, dinlemediğim ve sana çene yaptığım için. Sadece sinirli-"
"Ştt biliyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lust in Me
FanfictionMelez Taehyung, yanlışlıkla işlediği bir suçtan dolayı yukarı taraftan dünyaya sürülmüştü. "Adımı ezberle Taehyung, ileride lazım olacak" Hopemin❗ Bol smut sahası❗