Hii babyss yine ben, bu sefer farklılık yaptım ve gecenin 2.58'inde aklıma gelmesiyle bu hikayeyi yazmaya karar verdim*_*
Hadi başlayalımm
Taehyung'tan
Saçmalıklar silsilesi peşimi bırakmazken şuanda büyük kurul benim için toplanmıştı, hemde işlemediğim bir suç için? Kurula çıkmamla herkesin bakışları beni bulduğu gibi arkadan yaşlı birisi konuştu.
"Sen, Taehyung Kim. Savunmanı yap"
Adımı önce söylemesiyle kıkırdamak istesem de yapmadım, çünkü korkuyordum.
"Ben ben özür dilerim bilmeden oldu, asla asla yapmak istememiştim birisine zarar veremem"
Gözlerim dolarken öndeki kadın ayağa kalkarak sinirle haykırmıştı.
"Birisine değil iki kişiyi aynı anda öldürdün sen, suçlusun."
"Ben yapmadım gerçekten aniden oldu görmedim ve-"
"İyilik yapmak adına gönderildiğin yerde caddeye atlayıp kaza olmasını sağladın, bu senin dikkatsizliğindi!"
"Ama ama köpek ölecekti"
"İnsanlar öldü Kim, insanlar"
Sessizce kafamı aşağıya eğdim, dün gece saatlerinde sokağa atlayan bir köpeğin peşinden gittiğimde bilmeden kazaya sürüklemiştim olayı. Yargılanmam saçmaydı bilmiyordum ki? Asla bir insana isteyerek zarar vermemiştim bu zamana kadar.
"Karar!"
Herkes ayağa kalkarken umutla bende kalktım hemen.
"Yaptığı taşkınlıklar sonucunda Kim'in dünyaya sürülmesine karar verilmiştir."
Kovuldum? Hayır hayır olamaz kovulamam.
"Ama-"
"Yargılama süreci bitmiştir"
Biliyordum ki çoğu güç elimden alınmıştı bile, odadan çıktığım gibi Jimin koluma yapıştı.
"Ne ne oldu ne dediler?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lust in Me
أدب الهواةMelez Taehyung, yanlışlıkla işlediği bir suçtan dolayı yukarı taraftan dünyaya sürülmüştü. "Adımı ezberle Taehyung, ileride lazım olacak" Hopemin❗ Bol smut sahası❗