Hii babyyss nasılsınız?
Sizce iyi ilerliyor muyuz?
Hadi başlayalımm
Taehyung'tan
Jimin'le gülerek halk bahçesine doğru ilerliyorduk. Sonunda paytaklığım geçince 2 gündür eve tıkılmaktan sıkıldığım için kendimizi yukarıya atmıştık. Jungkook işleri olduğundan dolayı gitmiş, gitmeden önce de beni bayaa baya dakikalarca tembihlemişti dikkat ol diye.
"Yaa ama of Tae bu muzlu?"
"Aa karışmış al daha içmedim"
Elindeki içeceği bana verdiğinde büyük bir yudum alarak tadın ağzıma dağılmasına izin verdim. Dolaşırken arada bazı bakışlar bizi buluyor, melekler ve bazı şeytanlar nefretle bakıyorken bazıları da kıskançlıkla bakıyordu. Jimin koluma daha da sıkı girerek kahkaha atmaya başlayınca kafasına vurdum.
"Ya ama baksana nasıl bakıyorlar kıskançlıkla off karnım ağrıdı"
"Gülme ya zaten rahatsız oluyorum bakmalarından"
"Neden ki? Bakmaları normal sonuç olarak Jeon Jungkook'un bir nevi eş nişanesini taşıyorsun boynunda"
Utanıyordum işte... Herkes bana bakarken utanıyordum.
"Utanıyorum off ne yapayım yaa ama pişman değilim hm benim sevgilim görsünler de uzak dursunlar salak sürtükler"
"Cidden iyi sabrediyorsun kıskançlıktan ölmüştüm ben şimdiye"
"Bende bende ölüyorum bazen sinirden ağlıyorum bile ama sonuçta kendisi bile kalbim sana ait diyorken ona inanıyorum"
"Bu aradaaa farkettim dee birlikte kahvaltı yaptığımız gün var ya. Dün müydü yoksa iki gün önce mi be dur hatırlayacağım"
"Salak balık hafızalı arkadaşım benim iki gün önceydi ee"
"Heh o gün ehehehe koltukta oturmama sebebin neydi? Hoseok ve ben mutfaktan geldiğimizde kucağında oturmuştun gülüşüyordunuz?"
İmalı imalı bakarken omuz silkerek kıkırdadım bende, utanmıyordum sevişmelerimizden.
"Öyle kucağında oturmak istedim oturdum yaa sanane aa"
"Evet evet kesin hıhı resmen paytak yürüyordun alooooo"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lust in Me
FanfictionMelez Taehyung, yanlışlıkla işlediği bir suçtan dolayı yukarı taraftan dünyaya sürülmüştü. "Adımı ezberle Taehyung, ileride lazım olacak" Hopemin❗ Bol smut sahası❗