Hii babyss
Nasılsınızz keyfler nasıl?
Hadi başlayalımm
Jungkook'tan
Yanımda yatan meleğin saçlarını okşarken düşünüyordum olanları, ne sikim iş bu salaklar nasıl bırakabilirler onu? Çok ağlamıştı, saatlerce ağlamıştı ve ailesi olmasa ikisini de saniyede kül ederdim eminim. Yan dönüp bana sıkıca sarılarak hıçkırdığında dudaklarımı alnına bastırıp ateşine baktım, yüksek gibi geliyordu? Meleklerin vücut ısıları insanlara kıyasla 3 tık daha fazla olurdu genelde. Ateş ölçeri alıp baktığımda fazla olmasa da yükseldiğini görüp sıkıntıyla nefes verdim. En nefret ettiğim düşünce de ona birşey olmasıydı. Dudakları boynuma sürtünürken mırıldanıp duruyordu sürekli. Ne dediğini anlamak adına biraz daha yaklaştığımda sıkı sıkı sardı beni sanki her an uçacakmışım gibi.
"J-jungkook"
Ağlarcasına söylediğinde saçlarını bırakıp sırtını okşamaya başladım sarılarak.
"Bebeğim"
"B-bırakma"
Derin nefesler alırken lanet ettim yine sikik ailesine.
"B-bırakma beni"
"Bırakmam"
"L-lütfen bırakma"
Dudaklarımı boynuna doğru bastırıp mırıldandım.
"Seni asla bırakmam Taehyung, sen benim şeytanımsın"
Alt dudağını ısırıp kıkırdayarak arkasını döndüğünde acaba ne görüyor rüyasında diye düşünmeden edemedim. Sabahın 4ü olduğundan dolayı odayı sadece ay ışığı aydınlatıyordu ama hala netti görüşüm. Beline sarılıp ensesinde soluklandım, kokusu evrendeki en iyi şeydi benim için.
"Jungkook-ahh"
Nazlı tonda söylemesi üzerine pekte normal bir rüya görmediğini anladım, ne diyebilirim ki görmesi normaldi? Belindeki tutuşumu sıkılaştırıp tamamen içine doğru girdiğimde kalçasını penisime bastırıp kıpırdandı ve kıkırdadı. Sabır sabır rüyasında bile durmuyor...
"Ahhmm"
Siktir sikerim sabrı böyle yaparsa nasıl durabilirim? Belinden uzaklaştırdığım gibi ağlak minik inlemeler sunarak tekrar kalçasını benle birleştirdiğinde bende tamamen kendime yapıştırdım. Sabırsızdım zaten böyle yapmaya devam ederse ne olur bilemiyordum. Kıpırdanmaya devam ettikçe mırıldanıyor, karnındaki elim üzerinde ellerini gezdirip duruyordu. Cidden merak etmeye başladım nasıl şeyler görüyor rüyasında diye. Nefesleri sıklaşırken sertçe kendini penisime yaslayıp baskıladığında benim nefeslerim de gitmeye başlamıştı. Yakıyordu uykusunda bile beni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lust in Me
FanfictionMelez Taehyung, yanlışlıkla işlediği bir suçtan dolayı yukarı taraftan dünyaya sürülmüştü. "Adımı ezberle Taehyung, ileride lazım olacak" Hopemin❗ Bol smut sahası❗