Ehehehehehe olayları biraz hızlandırsam mı?
Hadi başlayalımm
Taehyung'tan
Deli gibi gelen isteğime karşı koyamamış, banyo duvarları arasında inlemelerimle kendimi çekiyordum. Boynumda gezen dili ve dudakları bitirmişti beni, haklıydı benimsin dese sonsuza kadar onun olurdum. Bugün yaptığımız konuşma ardından biraz daha durup eve gelmiştim. Şimdiyse inlemelerime devam ediyordum.
Elimi hızlandırıp akan ılık duyla birlikte derin nefesler almaya başlarım, kendimi çekerken bile aldığım zevk başımı döndürüyor ve gözlerimi kaydırıyordu.
"Ahhh Jeon"
Boşalırken soy adıyla gelmeme ben bile şaşırmıştım, cidden iyice içimdeki tutku gözler önüne seriliyordu ve ben garip hissediyordum. Duş alıp yorgun bedenimi yatağa bıraktığımda Jimin korkuyla yanımda belirdi.
"Duydun mu olayları duydun mu?"
"Ne olayı ne oldu?"
Yanıma oturarak gözlerime baktı.
"Cehennemden haber yayılmış yukarı tarafa, efendi Jeon kızın tekini taciz edip öldüren bir şeytana işkence çektirmiş hemde yaklaşık 20 kişinin gözleri önünde. Kızgın demirlerle süslemiş bedenini ve alt kata zebanilerin yanına göndermiş. Dediklerine göre her gün yavaş yavaş acı çekmesini istiyormuş"
Duyduklarımla kanım donarken kahkaha atma istediğimi bastırmadan gülmeye başladım. Güçlüydü ve cidden acımasızdı, herkese deli gibi korku salsa da çoğu kişinin onu istemesine yol açıyordu.
"Siktir ne gülüyorsun be?"
"Haketmiş bence adam, baksana kıza tacizde bulunup öldürmüş şeytan"
"Yine de korkutucu biraz işkence yöntemi"
Kafamla onayladım, haklıydı korkutucuydu. Jimin pembe yanaklarıyla bana bakınca elini tutup okşadım hafifçe.
"Ne oldu anlat bakalım?"
"Tae ben çok kötü birşey yaptım, aniden yaptım off ağlamak istiyorum"
"Ne yaptın ne oldu?"
Utançla gözlerini kaçırıp dizime uzandı ve seslice nefes aldı.
"Hoseok'u öptüm"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lust in Me
FanfictionMelez Taehyung, yanlışlıkla işlediği bir suçtan dolayı yukarı taraftan dünyaya sürülmüştü. "Adımı ezberle Taehyung, ileride lazım olacak" Hopemin❗ Bol smut sahası❗