Feraye , kızım uyansana geç kaldık ya. Öğlen oldu kızım saat 12.
-Ne var Esra ya bugün hafta sonu akşama kadar uyuyucam.
Tembellik ruhuna işlemiş kızım sen uyanana kadar Selim hazırlanmaya başlamıştır.
Selim diyince yataktan öyle bir kalktım ki Esra ile Zehra gülmeye başladı.
Hadi kızım çabuk daha elbise bile almadık çok işimiz var.Esra arkamda gülerek
-Bak Selimi duyunca nasıl aklı başına geldi.
Bende gülmeye başladım. Seviyorum bu kızı ya arada uyuzluklar yapsada.
Aşağı inince Faruk her zaman ki gibi aynada saçlarını yapıyor .
-Günaydın kızlar nasıl olmuşum.
Esra :
Hayırdır bu hazılık kimin için ?
Faruk:
Bende sizinle geliyorum sizi tek başınıza göndermem.
Ben hayal kırıklığıyla
Yok artık ya bari bugün gelme ...
Faruk
-İtiraz yok hadi hazırsanız çıkalım?
Annem yanımıza geldi
-Kızım geç kalmayın bak geçen Rukiye ablangilin düğüne de geç kalmıştınız çok ayıp oldu.
Babaannem söylenerek içeri girdi.
-Feraye gelmeyin yavrum zaten kocada bulamıyonuz anca assolist gibi sonradan gelin işte bir havanız olsun.
Ah babaanne diye sızlanırken acaba assolistin en son geldiğini nereden biliyor diye düşünmeye başladım. Bu kadın günden güne beni daha çok şaşırtıyor.
Dışarı çıktığımızda yağmur yağmaya başladı mağazaya kendimizi zor attık.
Faruk alt katta kendine bir şey bakarken biz Esra ile üst katta elbise denemeye başladık.
Esra dizlerinde siyah pileli bir elbiseyi deneyince beğenip almaya karar verdi. Faruk ta mavi bir ceket lacivert pantolon ve beyaz gömlek alıp yanımıza geldi her zamanki gibi yine ben bulamamıştım.
Başka bir mağazaya gelince dizlerime kadar inen kolları tüllü mavi bir elbise alıp denedim. Faruk ve Esra beğenince ben de beğenip aldım.
Eve geldiğimizde düğüne yine geç kalmıştık. Babaannemin sözü aklıma gelince bir bozulsamda hemen Esra ile hazırlanıp Faruk un yanına gittik. Düğün salonun kapısında Selimi çekim yaparken gördüm. O da Faruk gobi lacivert giyinmişti. Yine tüm yakışıklılığıyla solgun ama tatlı yüzüyle girişteki gelinin akrabası olduğunu tahmin ettiğim rengarenk abiyeler giymiş saçlarını topuz yaptırmış kızları çekiyordu. Onlarda gülüşerek Selime poz veriyorlardı. Esranın kulağına eğilip
Bak Esra nasıl kur yapıyorlar Selime içine düşücekler resmen ben gidip saçlarını yolarken sen Selimi oyalarsın.
Esra gülerek
-Kızım saçmalama rezil oluruz hem ne diyicen kızlar ben Selimin platonik aşığıyım o beni tanımayıp umursamasada onu çok kıskanıyorum mu diyicen?
Of Esra ya bu kadar gerçekçi olmak zorunda mısın ? Yürü içeri girelim yoksa kendimi tutamayıp bir tanesinin saçına yapışacağım.
İçeri girince herkes oynamaya başlamış kurtlarını döken teyzeler bir taraftanda bizi izlemeye başladı.
İçimden hayırdır teyze oğluna mı alıcan ? Desemde annemin tembihleriyle gülümsemeye başladım. O sırada azeri bir parça çalınca Özcan ile yanındaki kızıl saçlı kızın azeri parçada oynadığını farkettim. Esraya döndüğümde çoktan Özcanı izlemeye başlamış. Kıskançlıktan gözü dönmüştü. Bir de ne göriyim Selim beyimiz yanında fıstık gibi bir kızla sahnede
Kalk kız Esra biz de oynayacağız.
-Feraye saçmalama biz ne anlarız azeri parçadan biz ancak halay falan çekeriz.
Kalk kızım ya ne var öyle kafamıza göre takılırız.
-Saçmalama Feraye rezil olamayız o kızlar öyle güzel oynarken.
O zaman bizde oynayabileceğimiz bir parça açtırırız. Faruk bize geçen hafta çerkez mi öğretmişti hadi oynayalım.
Feraye ben kendime güvenemiyorum bence kalkmayalım derken koluna girip Faruk un yanına gidip söyledim. Faruk un yanında da mahalleden en sevdiği arkadaşı Sinan vardı. Kumral uzun boylu yakışıklı çocuktu. Müzisyenlere söyleyip çerkez müziği açtılar. Faruk karşıma geçince Faruk un arkadaşı Sinan da Esra nın karşısına geçti.
Müzik başlayınca kendimi kaptırıp güzel oynayınca Faruk gülerek vayy dedi.
Bir ara Selime bakınca beni izlediğini farkettim. İçimden
Yess sonunda beni farketmesini başardım diye sevinirken müzik bitince Esra ya bakıp gülımsemeye başladım. Esra ile kapının önünde hava alırken Özcan ve Selim in yanımıza doğru geldiğini farkettik. Ne ? Nasıl yani ?
Yok artık ya başardı mı yani ? Beni farketti mi? Tam heyecandan kalbim hızlı hızlı atmaya başlamıştı ki arkamızda olduklarını şimdi farkettiğim Selim ve Özcan la dans eden kızılsaç ve sarışın gülüşmeye başladılar.
Of of içimden yine hüsran her daim feryat figan kalbim diye şarkı söylerken keşke şu müzıkler filmlerdeki gibi sesli çalsa öyle daha heyecanlı diye düşünmeye başladım. Esranın beni çekiştirmesiyle kendime geldim.
-Hadi kızım yine iç dünyanda neler yaşıyorsun kendi kendine ? Bir saattir hadi diyorum.
Tamam Esra ya dalmışım hadi eve gidelim diyip yürümeye başladık.
Esra iç cekip:
Biliyormusun bugün gerçekleri anladım. Artık Özcan ve Selim yok düşünmeyeceğiz bitti.
Ben de
Evet Esra bizi görmeyeni biz hiç görmeyelim dedim.
Sonra Esra
-Ama Özcan çok tatlı olmuştu Feraye. Ben de
Selime bir kere daha aşık oldum kızım resmen sonra gülmeye başladık. Esra
Kızım biz akıllanmayız diyince ben
Hadi gidip evde çikolata yiyelim dün bir poşet çikolata aldım düğünden sonra kesin moralimiz bozulur diye.
-Feraye benim sana bir şey söylemem lazım.
Söyle Esra kötü bir şey mi oldu?
Şeyy haftaya beni istemeye geliyorlar.
Nee !Bölüm sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK YAKAR
JugendliteraturYüreğinin sesini dinlemekten sakın vazgeçme Bir gün mutlaka seni doğru adrese götürecektir. Okurken insanın kendini bulacağı bir hikaye hayatın içinden... Umutla çıkılan bu yolda tüm zorluklara rağmen Aşk galip gelecek mi ?