Yakın Temas

681 55 66
                                    

Mamapika ve Dadorio'suzluk WhatsApp Grubu

Katılımcılar: Gon, Hinata, Kou, Shoyo Hinata

Gon
Bir dakika bir dakika
BUGÜN BEDEN DERSİ Mİ VAR

Shoyo Hinata
E günaydın
Elbette var

Kou
Eşofmanlarını unuttun değil mi

Gon
Şimdi şöyle ki

Hinata
Aptal
Aklın nerede senin

Shoyo Hinata
Deltasındadır nerede olacak

Gon
Shoyo çok yakınımdasın gelişi güzel yapıştırırım ona göre

Shoyo Hinata
Ne
En son kurdun kıskanmıştı
Sonra hiçbir şey anlatmadın bize

Kou
Doğru
Ortak yol bulmayı başardınız mı

Gon
Kardeşiymiş
Üç kişi tarafından görüldü

Shoyo Hinata
Kafanı karıştırmak istemem ama bu fazla basit bir...bahanemsi bir şey değil mi

Hinata
Hayır büyük ihtimal doğrudur
Kurdu Killua'nın başka biri ile temas etmesini istemeyecektir bu yüzden sevgilisi olamaz
Elbette o sırada şaşkınlıktan bu detayı düşünemedik

Gon
Konu nereden nereye geldi
YANIMDA EŞOFMANLARIM YOK DİYORUM SİZE

Shoyo Hinata
Tamam bağırma
Benim şort ile fermuarlı sweatshirtü giyersin
İçine bir şey veremiyorum kusura bakma tek tişörtüm var

Gon
O da bir şey
Thank you

Shoyo Hinata
Rica ederim canım ne demek

Hinata
Hoca geldi kapatın telefonlarınızı

Beden dersinde Killua ile Takemichi konuşarak spor salonuna gidiyorlardı. Bir çok göz onlara dönerken onlar bu gözlere alışmış olduğu için çokta aldırmıyorlardı. Takemichi bitirdiği meyve suyunun kutusunu çöpe atıp Killua'ya döndü. "Konuştun mu?" Kimseden bahsetmeden soru sorduğu için Killua kim olduğunu anlamıştı. Gon'dan bahsediyordu. Okul kurt kaynadığı için önlem olarak onun ismini vermiyorlardı. "Konuştum. Tahmin ettiğim gibi olmuş." Ardından güldü. "Onu boşver de, bedduamın bu kadar iyi tutmasındayım ben." Takemichi, Killua'nın söylediğine kahkaha attı. "Katılıyorum. Bir daha beddua etme sen." Killua sırıttı. "Orası hiç belli olmaz."

Spor salonuna girdiklerinde Takemichi düşünceli bir şekilde dudağını büktü. "Chifuyu ile konuşmamak doğru muydu? Kendini kötü hissediyor olmasın? Onu yalnız bırakıp gitmekte iyi bir fikir olmayabilirdi." Killua gözlerini devirdi. "O sırada yapabileceğimiz en iyi şey ikisini yalnız bırakmaktı. Alfanın bir şey yapacağını sanmıyorum çünkü Chifuyu buna izin vermez. Ha yaparsa ölüm eşiğine getirene kadar döveriz onu. Chifuyu şu an büyük ihtimal kendi içinde bir kargaşaya girdi. Bugün okula bile gelmedi. Akşama kadar ona müsade edelim. Akşam yazarız." Takemichi onu başıyla onayladı.

O sırada arkalarından gelen sınıf arkadaşlarından biri olan Denki Kaminari, Killua'ya bakıp sinsice sırıttı. Ardından yavaş adımlarla Killua'ya yaklaşıp eğildi ve, "Fırsat bu fırsat!" diyerek eşofmanını tutup indirmeye çalıştı. Ama başarılı olamadı. Hem Killua'nın elleri eşofmanının cebindeydi, hemde Denki'nin yaptığı şakalar konusunda Takemichi onu uyardığı için iplerini sıkı bağlamıştı. Denki, "Hadi be!" diyerek doğruldu. Killua ile Takemichi ona döndüler. "Saçma-saçma şakalar yapmayı kes Kaminari. Sadece bir ilkokul öğrencisi diğer öğrencilerin pantolonunu indirme şakası yapar." Killua'nın sözlerine gülmüştü Denki. "Kusura bakmayın Delta-san ama ben asla sıkıcı yetişkin adamlardan olmayacağım." Killua göz devirdi.

delta & vita ≜ killugon ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin