"אתה בא היום נו על תשגע אותי" קייל שעומד מול הארון ומחפש מה ללבוש לדייט שלו עם לורן.
ורוצה שאני ושחר נבוא כדאבל דייט, אבל אני ושחר לא דברנו על הנושא הזה אפילו לא פעם אחת, ידידים במילה היחידה.
"אפילו לא שאלתי אותה עלזה, כל היום חפרת לי על לורן ששכחתי מהמטרות שלי." נאנחתי נותן למיטתו של קייל הרכה להתפנות עבורי, ולאחר שניה הרגשתי את הבד המשי הנעים של הסדין וכרית לבנה עם פסים שחורים.
פרסתי את ידיי והנחתי לעצמי שלעצום עיינים ולהפסיק לחשוב לכמה דקות יעוררו בחיים שלי מעט שקט.
"אתה כל הזמן מתבכיין" קייל גער וזרק לעברי את הסקיני גינס שלו, ומרוב מזלי הרב- הריצ'רץ' פגע בדיוק בעין הימנית שלי.
נפעם באמת התבכיינתי.
"יבן כלב תראה מה עשית, שורף לי העין" צעקתי וקובר את ראשי בין שני כפות ידיי.
"עוד מעט זה יהיה כיסא, ומי יודע אולי גם ספר שיכנס לך משהו לראש" נאנח בכבדות וצחק לאחר מיכן.
"ישלי ממוצע הרבה יותר טוב משלך, תרד מהעץ שעלית עליו" הגנתי על עצמי, נותן לו חיוך ציני ומאולץ.
"או יותר נכון שאני ירד לבחורה" סטר את דבריי וקרץ.
"לךלך יחמור כשאתה ולורן תשכבו אני מת לדעת עם היא מתה מאושר או מכאבים" טפחתי בגבו כשקמתי ממטתו וניגשתי לארון.
"אז אתה בא?" שאל מרים גבות כמפותע, למרות שידע שאני תמיד נשבר לאחר כמה זמן ונגרר אחרייהם.
"כנראה.." נאנחתי כתגובה וחטפתי מארונו סקיני גינס שחור וגופיה לבנה ועליה דגל של אמריקה.פתחתי את דלת ביתי וסגרתי אותה, נשען עליה וכשהתחת שלי מרגיש את הרצפה הקפואה שמטתי את עצמי ונתתי לעצמי לעצום עיינים מעייפות.
"אמא?" קראתי, מחפש אותה במטבח ובכל חדרי הבית. לאחר כשאני מגיע לחדרה אני מגלה אותה ועוד גבר ביחד.
טוב הם לא עשו אתזה, אבל לא זיהיתי מי זה.
הוא היה זר.
"סאם!" אימו נבהלה וקיפצה ממיטתה במהירות, וניסתה כמה שיותר להסתיר את הגבר ששכב לידה, והתכסה בשמיכות.
"מי זה?" שאלתי, מכווץ אגרופים ומרגיש את הזעם.
"מי? אני פה לבד!" השיבה וחייכה, וזזה באי נוחות להסתיר עוד חלק ממיטתה.
"כנראה סתם דמיינתי, אני רוצה חיבוק מאמא שלי." מילמלתי משפיל מבט וחוזר להביט בעייניה כשהרגשתי בידה החמים מונחת ומלטפת בכתפי.
"בוא הינה" משכה אותי במהירות לחיבוק חזק וכואב, אך בהזדמנות זאת גיליתי לראות את פרצופו של הגבר מתחת למיטה, שככל הנראה ישן.
השתחררתי מחיבוקה ושלחתי לה חיוך מעודד.
"אני יכול להכנס לחדר איתך? נראה סרט כמו פעם.." אני כל כך אוהב את הכישרונות המוסתרים בי.
"לא! מה פתאום! זאת אומרת, אפשר לראות למטה, בערב!" קפצה ברעיון והוסיפה "עם יובלי כמובן." וחייכה.
"אני רואה את מה שאני חושב שזה?" שאלתי מצביע מאחורייה.
"את מה?" פתחה עיינים לרווחה וראו את החשש בעיניה, היא הסתובבה וכשהביטה לעבר איכן שאצבעתי הובילה, נחה לו קופסא ישנה ובה משחקי ילדות שלי.
אבל זה לא באמת הייתה קופסאת הילדות שלי, האמיתית שלי נמצאת בחדרי.
"כן!" קיפצה כשמצאה לעצמה תירוץ נהדר לדחוף אותי החוצה.
אך רק הפנתי אותה מעט הצידה ונכנסתי לחדר, ומיד היא רצה אחרי והרמתי את הקופסא, סתם ספרים ישנים ששכנו בפינת החדר.
אבל המזווית הזאת הייתה לי אפשרות הרבה יותר טובה לבחון בגבר במיטתה של אימי.
הוא היה מוכר במובן מסויים, אבל באחר זר לחלוטין ומפחיד.
כש"סקרתי" בספריה הישנים של אימי ניגשתי אלייה.
"אני יודע שיש פה גבר, אמא. תהני" אמרתי דוחף אותה מעט ויוצא אל מחוץ לדלת.
משאיר אותה מבוהלת ומוציאה את האוויר שאוחזק כמות זמן רבה בראיותייה.
מצד אחד אמא שלי אלמנה ועובדת כמעט ככל יום בשביל לדחוף לנו אוכל.
אני די בטוח שגבר חדש בחייה לא יזיק, ובנוסף יהיה נחמד לשמוע מימנו כמה מילים-בעיקר שהוא נראה כל כך מוכר לי.לאחר שיצאתי מהמקלחת החמה שלגמרי רעיננה אותי, התבשמתי במהירות ונעלתי את נעלי הנייק גבוהות שלי, שלחתי הודעה לקייל שאני מוכן ושאודיע לו מתי אני ושחר ניהיה שם, במסעדת רונדפיס המוכרת בכל העיר כולה.
ולאחר מיכן לאיזה מועדון באחד השכונות הקרובות לביתי, די חושב שאגיע הזמן להשתחרר מעט.
נסעתי לאסוף את שחר מביתה ויצאנו לדרך.
לפני שנכנסה למכונית יצאתי בכדי לפתוח לה אותה, למרות שסיכמנו שזה לא דייט ורק חוויה בין שני ידידים טובים, סוףסוף אוכל להכנס לדמות הג'נטלמנית שלי והשוויץ מעט במהלכיי.במהלך המסעדה הכרנו את אחד השני יותר מקרוב, מחוץ מהקטע המשפחתי.
היא לא הסכימה להשחיל מילה אחת על חייה.
והופתעתי לגלות שלורן לא כלבה כמו שחשבתי, ושהיא בלי ונסה היא אפילו נשמה טהורה.
ומרוב ששנאה את ונסה, היא סיפרה לנו סודות די גדולים עלייה.
למרות שאני ידעתי אותם כבר, מחוץ מסוד אחד שממש התרגזתי על לורן שסיפרה מול כולם.
"נו ואיך זה היה?!" שחר קפצה בצחקוק ובהתלהבות, נראה כי היא אכן בתולה.
"אחלה" אמרתי בפשטות, עדיין שולח מבטים רצחניים ללורן שרק חייכה וצחקה ביחד עם קייל.
"רק אחלה? כנראה לא כיף להזדיין איתך, אני ארשום את זה לעצמי" שחר השיבה וצצה בעייניה אכזבה, מה שהכי הצחיק אותי.
התקרבתי אלייה ולחשתי לה באוזן "תאמיני לי, שאיתי את הכי תהני. אני מבטיח לך על זה" והנחתי את ידי על ידה בטעות, ובאותו הרגע הרגשתי את הצמרמורות שעוברת בה.
והיא הסמיקה ברמות שאי אפשר לתאר.עכשיו אנחנו בדרך למועדון טוניז. בין האהובים עליי, בהתחשב שעבדתי שם שנה, ופעם ב-אני עוזר להם בכל עיניי הדי ג'י והמשקאות.
"קייל אני מזכיר לך, על תתן לי להיות אמא שלך! על.תשתה.כלכך.הרבה." בכל עברה הדגשתי אותה בקול רם יותר, ושולח לו מבט מאיים.
"מבטיח לך אמא, שבאלוהים עם כל הדאגנות שלך אני חולה לך על התחת, ואם הייתי בת, הייתי מזיין לך תצורה" קייל השיב וצחק מדבדיו.
חייכתי בתגובה ונכנסו לרחבה מלאת האנשים המשתוללים, הרגשתי כבר בפתיחה בריח המר של הזיעה והאלכוהול מעורבבים ביחד, זה החניק אך באותו הזמן משך אותך להצטרף לחגיגה.***
אני מודיעה ומצטערת, שאין לי זמן בשיט וכנראה בכל שבוע או שבועיים יעלה פרק.
מקווה שאתן סולחות לי, פרק הבא יהיה בין הארוכים שלי והמסקרנים..
אוהבת! ♡
YOU ARE READING
change |hebrew|
Romanceסאם, שתמיד היה בעל הביטחון עצמי גבוה אלו שהבנות היו מאוהבות בו, שכולם היו חברים שלו ותמיד היה במרכז העניינים- גילה צד אחר בו, הוא משתנה לאט בעזרתה של שחר הילדה החדשה שקטנה מימנו בשנה שמעולם לא ראה. - הסיפור מכיל- קללות למינייהם