9

234 19 17
                                    

נ.מ ג'ימין

"אה... ג'ימין... קום..." יוג'ין לחש לתוך אוזני ונענע אותי בעדינות מתוך השינה.

"ממ... יוג'יני, למה אתה ער? עדיין לילה," מלמלתי בקול עייף, עוצם עיניים חזק יותר.

"אני מתגעגע לגאנגקוק," הוא אמר, ודמעות התחילו לזלוג מעיניו. לא יאומן כמה דמעות יש לילד בן שמונה! איך הוא עושה את זה?

"שש... אל תבכה, יוגיני. קוק ישן עכשיו," ניסיתי להרגיע אותו, אבל הוא היה נחוש בדעתו.

"אבל אני רוצה את קוק עכשיו!" הוא ענה, וכבר הייתי צריך לחשוב על פתרון. הדמעות שלו לא הפסיקו לזלוג, והלב שלי פשוט לא יכול היה להתעלם מזה.

"יוגיני, בסדר, נלך לגאנגקוק, אבל אם הוא ישן, נחזור מיד הביתה, טוב?"

"טוב," הוא ענה בשקט, מהנהן בראשו בהסכמה.

כשהגענו לדלת של ג'ונגקוק, דפקתי בעדינות כדי לא להרעיש יותר מדי.

"מה זה הדפיקה החלשה הזאת?" יוג'ין אמר בקול רוגז, ואז דפק שוב, חזק יותר.

לא עברו כמה שניות וג'ונגקוק פתח את הדלת, עיניו חצי סגורות, והוא ממלמל, "מה קורה?"

"קוקקקק!" יוג'ין קפץ עליו בחיבוק, ואחז בו כמו שלא ראה אותו חודשים.

**נ.מ ג'ונגקוק**

"יוגיני," עניתי לו, מנסה להתרכז בשעה המאוחרת. "יוגין, למה אתה ער בשעה כזו? ולמה אתה בוכה?" שאלתי כששמתי לב לדמעות היבשות על פניו.

"כי רציתי להיות איתך," הוא ענה בקול שקט, ואני לא יכולתי שלא להרגיש איך הלב שלי נמס למול הכנות הזו. הוא כל כך מתוק... הוא יישן אצלי הלילה.

"אתה רוצה לישון איתי הלילה?" שאלתי, מנסה להסתיר את החיוך הקטן שעל פניי.

"כן, אני רוצה!" הוא אמר, וקפץ בהתרגשות.

"ג'ימין, תחזור לישון. יוגין יישן איתי הלילה," אמרתי בנחישות.

"טוב... לילה טוב, חבר'ה," ג'ימין ענה, והוא חזר לחדר שלו.

"יוגיני, אתה רוצה לראות טלוויזיה או ללכת לישון?" שאלתי, כשנכנסנו לחדר השינה.

"אני מעדיף לישון. אין לי כוח לצרוח על דורה עכשיו," הוא אמר, צונח על המיטה שלי.

"יוגיני, למה לא רצית להישאר עם ג'ימין?" שאלתי מתוך סקרנות.

"סתם, פשוט אין לי כוח להיות איתו עכשיו," הוא ענה בכנות, סיבב את גופו לכיוון הקיר, והתכסה בשמיכה.

"יאללה, בוא נלך לישון," הצעתי לו.

"לילה טוב, קוק," הוא לחש, עוצם עיניים.

המילים שלו, "לילה טוב," הזכירו לי מישהו אחר... מישהו שהתחלתי להרגיש כלפיו משהו יותר ממה שחשבתי שאפשרי בחודש וחצי שאנחנו מכירים. לא סתם חיבה, משהו יותר עמוק... אם הוא היה מנשק אותי, אני חושב שלא הייתי מתנגד.

"לילה טוב גם לך, יוגיני," עניתי, מנסה להפסיק לחשוב על טאהיונג, וחזרתי לישון.

**בוקר למחרת - נ.מ ג'ימין**

קמתי, שטפתי פנים, והלכתי למטבח. מיד קלטתי את הריח המדהים של הפנקייקים שג'ונגקוק הכין.

"בוקר טוב, חמודים! קוק, תביא פנקייק!" אמרתי, מתיישב ליד השולחן.

"בוקר טוב, ג'ימין. רוצה גם ממרח שוקולד?" ג'ונגקוק שאל אותי, כשבדיוק הניח צלחת עם פנקייקים חמים לפניי.

"כן, תודה, ובבקשה תקרא לי 'אדוני המלך'," תיקנתי אותו בחיוך קטן.

"אוקי, אוקי," הוא צחק.

"איפה יוגין?" שאלתי.

"הוא בדיוק סיים לשטוף פנים ו... הנה הוא מגיע!"

יוג'ין נכנס למטבח במהירות, קופץ מהתרגשות. "קוקקי וג'ימינההההההה!"

הסתכלתי עליו במבט רציני. "המלך," הוא מיהר לתקן את עצמו, ואז התיישב לשולחן.

"ג'ימין המלך, טאה חוזר היום, נכון? מתי הוא מגיע?" שאל יוג'ין, מנסה להיות מנומס.

"נראה לי בארבע, משהו כזה," עניתי בזמן שאכלתי את הפנקייק שלי.

"קוקי, אני הולך לראות בוב הבנאי," יוג'ין הודיע פתאום, קם מהשולחן.

"אוקיי, תשטוף ידיים קודם," ג'ונגקוק ענה.

"ג'ימין... טאה... הוא בקטע של בנים, נכון?" ג'ונגקוק שאל פתאום, עם היסוס בקולו.

"כן, הוא יותר בקטע של בנים. למה?" שאלתי חזרה, קצת מופתע מהשאלה.

"הוא בזוגיות?" הוא המשיך לשאול, כאילו מחפש משהו.

"לא... רגע, אתה... אוהב את טאה?" שאלתי בפליאה, מניח את המזלג.

"אני לא בטוח... אולי," הוא ענה בקול שקט, מסתכל לכיוון המטבח.

"נו, תגיד לו!" אמרתי לו בחיוך מעודד.

"אני לא יודע... אנחנו בקושי מכירים חודש וחצי," הוא ענה בהתלבטות.

"אתה יודע מה? אני הולך לקחת את יוג'ין לגלידה. בוא נמשיך לדבר אחר כך," אמרתי.

"כןןןןן!" שמעתי את יוג'ין צועק מהסלון.

"ג'ונגקוק, נדבר בוואטסאפ. ביי בינתיים," אמרתי ויצאתי עם יוג'ין לכיוון חנות הגלידות ליד הבית של טאהיונג.

**נ.מ ג'ונגקוק**

נכנסתי לוואטסאפ וראיתי את ההודעה מ... טאהיונג?

*הוא מתקשר אליי...*

"ה-הלו?" עניתי בקול רועד.

"קוק... אני לא יודע איך להגיד את זה... רוצה לבוא איתי לדייט בקולנוע?" הוא אמר, נשמע נבוך, בדיוק כמוני.

הלב שלי פעם כל כך מהר, לא יכולתי להאמין. "כן, אני אשמח..." עניתי, מרגיש את החיוך מתפשט על הפנים שלי.

"עוד חצי שעה בחנייה שלך, סבבה?"

"סגור," אמרתי.

נשמתי עמוק. עכשיו רק נותר לחכות...

אנחנו×טאהקוקWhere stories live. Discover now