10

238 19 26
                                    

נ.מ טאהיונג

לרוץ, לרוץ, לרוץ! אני מאחר! איפה המפתחות... הנה, מצאתי. עכשיו רק להחליף בגדים, מהר!

-שתי דקות מאוחר יותר-

אני מוכן. יופי. עכשיו לרכב ולחכות לג'ונגקוק. כן, זה מה שאני עושה!

אני פותח את דלת הרכב ורואה את ג'ונגקוק נועל את דלת הבית. הוא נראה כל כך טוב היום, אפילו יותר מהרגיל. אני נכנס לרכב, מתניע ומפעיל מזגן, כמו בן אדם נורמלי. לא כמו ג'ימין, שנותן שמות לרכבים שלו... כן, הוא קורא לרכב שלו "מרגלית". עד כמה בנאדם יכול להיות משועמם? טוב, זה ג'ימין... מה ציפינו?

"היי קוק," אמרתי כשנכנס לרכב.

"היי..." הוא ענה, פניו סמוקות מבושה.

"יפה לך אדום," ציינתי בחיוך קטן.

"אני לא מסמיק..." הוא ניסה להכחיש.

"כן, אתה כן."

"בסדר, בסדר..." הוא ויתר, צוחק קצת.

הנסיעה עברה בשקט. שנינו סמוקים ומבולבלים מהסיטואציה.

"ג'ונגקוק, איזה סוגי סרטים אתה אוהב?" שאלתי כדי לשבור את הקרח.

"אנחנו הולכים לסרט?" הוא שאל בשמחה פתאומית.

"לא, אני שואל סתם... בלי סיבה מוצדקת." אמרתי, מנסה להישמע קז'ואלי.

"אממ... אני אוהב רומנטיקה, קומדיה, וגם אימה," הוא ענה, וחיוך נפרש על פניו.

יופי, תודה ג'ונגקוק. באמת עזרת לי. איזה סרט מערבב בין אימה, קומדיה ורומנטיקה? זה הולך להיות מעניין.

"איזה מהם אתה הכי אוהב?" שאלתי שוב, כאילו מתוך סקרנות אקראית.

"אימה ורומנטיקה," הוא ענה בלי להסס.

"אוקיי... אז תבחר אחד מהם."

"אימה," הוא אמר בהחלטיות.

"באמת? דווקא זה?" מילמלתי לעצמי.

"כן, כן, הולכים לסרטטטט!" הוא קרא בהתרגשות, חיוך רחב על פניו.

"אם זה מה שעושה אותך מאושר, אז כן," עניתי. לא יכולתי שלא לשים לב כמה הוא חמוד כשהוא מסמיק.

לאחר כמה דקות של נסיעה, הגענו לקולנוע ועכשיו מגיע שלב בחירת הסרט.

"בוא נראה את זה," הצעתי, מצביע על סרט רומנטי.

"לא, בא לי את זה," ג'ונגקוק הצביע על סרט אימה. לא. אין מצב שאני רואה סרט אימה.

"אבל זה נראה יותר מבטיח," ניסיתי לשכנע אותו.

"נו, אבל..." הוא התחיל.

"אבן שוק?" הצעתי.

"אבן נייר או מספריים. המנצח יבחר את הסרט," הוא ענה, וכבר התכונן. אחת, שתיים, שלוש... והוא עשה נייר, ואני עשיתי אבן. טוב, רואים סרט אימה... איזה כיף.

"עכשיו פופקורן!" אמרתי אחרי שהזמנו כרטיסים.

"היי, אנחנו נשמח לשני פופקורנים קט-" ג'ונגקוק התחיל לומר, אבל קטעתי אותו.

"גדולים ושניי קולה גדולים," אמרתי למוכר.

ג'ונגקוק ניסה לשלוף את הארנק, אבל עצרתי אותו ושילמתי במקומו. הוא הסתכל עליי בתדהמה, אבל אני רק חייכתי.

**בסרט**

התיישבנו יחד, ואני לא יכול שלא להבחין שאנחנו לא הזוג היחיד כאן. יש כאלה שיוצאים לדייט ראשון, ויש כאלה שכבר בזוגיות. כמובן, מיד זיהיתי כמה בנות שמסתכלות על ג'ונגקוק, אפילו קורצות לו. מה הן חושבות לעצמן? זה היה הזמן לפעול.

"תגיד, אפשר נשיקה?" שאלתי פתאום.

"אה?" הוא הסתכל עליי מופתע.

"בא לי נשיקה," חזרתי על זה בביטחון. לפני שהוא הספיק להבין מה קורה, השפתיים שלנו נפגשו.

הנשיקה הייתה עדינה ורגועה, כזו שהרגשתי איתה הכי נכון. אחרי כמה רגעים התנתקנו, שנינו לוקחים נשימה עמוקה. זה מוזר, התנשקנו בפאקינג תחילת הדייט. אבל אם להיות כנה, אני לא מתנגד לזה בכלל... אהבתי את זה.

הבטתי סביב וראיתי את חבורת הבנות מתפזרת. ברור שהן הבינו את המסר. החזקנו ידיים מההתחלה, כמה יותר ברור מזה? חבורת ביצ'יות. כוסאמאמאמאמאשלכן.

"קוק... אתה מרגיש בנוח עם זה שהתנשקנו בדייט הראשון?" שאלתי בקול שקט, חושש קצת מתשובתו.

"כן, ובא לי עוד אחת," הוא ענה, בחיוך קטן אך שובב.

"אני לא מבין..." התחלתי לומר, אבל הוא פשוט משך אותי לנשיקה נוספת, הפעם קצרה יותר.

איזה יום מוצלח...

אנחנו×טאהקוקWhere stories live. Discover now