Eriyen Buzlar

186 12 37
                                    

Haftasonu gelip çatmıştı. Bununla birlikle fred ve george planını uygulamaya koymuştu.

"Çilek kokulu kitabı bulabileceğimizden emin miyiz?"

"Hiç bilmiyorum fred" dedi george tedirgin bir ifadeyle.

"İlk önce bir kaymak birası mı içsek" demişti fred ikizini biraz da olsa sakinleştirmek amacıyla.

"Çok iyi olur"

"Hadi o zaman"

Kaymak birası içmek için dükkana girdikleri zaman karşılarında anna ve angelina'yı görmüşlerdi

"İyi insan lafının üzerine gelirmiş"

"Ya dur bi"

"Doğru bir sey dedim göt ne hemen şey yapıyon"

"Merhaba canımın içi"

George seslenene kadar anna ve angelina onları fark etmemişti.

"Tanrım gerçekten mi"

"Evet gerçekten"

"Angelina!"

"Tamam tamam"

"Nasılsın canımın içi"

"Canımın içi mi? Buna mı başladın şimdi de"

"Ne varmış canımın içinde?"

"Hiç bir şey yok weasley kaybol şimdi"

George'la anna gerginlikle konuşurken fred ve angelina birbirine bakıyorlardı.

"Şey merhaba fred"

"Merhaba çiçeğim- ay angelina pardon george'un yanında kala kala böyle oldu."

Angelina gülerek "Sorun değil olur öyle şeyler" diyerek fred'e gülümsemişti.

"Ee kaymak birası içmek ister misin" dedikten sonra işaret parmağını hareket ettirerek bir kendini bir de angelina'yı göstermişti fred.

"Tabi neden olmasın" diyerek anna'ya döndü.

"Anna ben fred'le kaymak birası içmeye başka bir yere geçiyorum sorun olmaz değil mi"

"Ne! He tamam sıkıntı yok takılın siz" diyerek göz kırpmıştı angelina'ya.

"Yalnız bunu da alın" diyerek george'u göstermişti.

"Olmaz canımın içi çifte kumruları yanlız bırakmak lazım"

"George sussana"

"Doğru değil mi ama kardeşim"

"Sana soran olmadı weasley"

"Anna lütfen sadece bir seferlik" arkadaşının yalvaran bakışlarını görünce istemese de kabul etti anna.

"Tamam sadece bir seferlik"

"Sen en iyi arkadaşsın!!"

"Biliyorum angelina size iyi eğlenceler, arkadaşımın moralini bozarsan bizde bozuşuruz weasley"

"Sen merak etme anna"

Fred ve angelina uzaklaşarak başka bir masaya oturmuştu.

Anna hışımla george'a dönerek
"Sakın benimle sohbet etmeye ya da tek bir kelime etmeye tenezzül etme weasley"

"Ama-"

"Aması maması yok"

"Kırıcı oluyorsun incir reçelim"

"Sen acıkmış olabilir misin weasley eğer açsan burası yemek yiyebileceğin bir yer değil"

"Yemek yerine seni yesem"

Bunu duyan anna öfkeyle george'a bakmıştı ama al al olan yanakları farklı söylüyordu.

"Saçma düşüncelerini kendine sakla"

"Karşımda onun yüzünden bu düşüncelere sahip olduğum kişi varken niye kendime saklıyım ki?"

Anna bunu duyduğuna gerçekten şaşırmıştı kendisini böyle sevip arzulayan birisi vardı. Bu onun kafasını fazlasıyla karıştırıyordu.

"Bu düşünceler gelip geçicidir weasley hata yapıyorsun"

"Yaptığım en güzel hatasın. Yapma, duygularımı küçümseme."

"Bu duyguların gelip geçici olacağını bilemeyiz. Biz tamamen zıttız sen çok şakacısın ben fazla eğlenceye gelemem bir sürü sorun çıkacaktır."

"Çıksın, ben çıkmasın demiyorum ki kimsenin mükemmel bir ilişkisi yoktur agatha. Ben senin için sakinliği de yaratırım yeter ki sen beni kabul et. Hem ne derler zıt kutuplar birbirini çeker."

Uzun zamandır kimsenin ağzından duymamıştı ilk ismini bu onu şaşkınlığa uğratırken george'un gerçekten kendisine beslediği derin duyguların gerçek olduğunu duyup hissetmesi onun için bir dönüm noktasıydı. İlk defa ciddi bir ilişki içerisine giricekti ve bu onun için çok zorlayıcı bir konuydu.

"George ben ne diyeceğimi bilmiyorum bu düşüncelerin gerçekten hoş ve tatlı ama benim gerçekten bunları düşünmek için biraz zaman ihtiyacım var"

"Olsun ben beklerim seni bunları düşünücek olman bile beni mutlu eder canımın içi"

"Seni ciddiye alamıyorum portakal"

"Hey portakala döndük mü buna sevindim"

"Sen sinirimi bozmayana kadar portakalsın ama sinirimi bozarsan o portakalın suyunu sıkarım"

"Vahşi kızları sevmişimdir bunu sen yapıcaksan benim için hiç sıkıntı değil"

"Bir kere de şaşırt ya"

"Ben böyleyim canım" diyerek turuncu saçlarını geriye doğru atmıştı. Ortaya komik bir görüntü çıktığından anna gülmesini tutamamış kıkırdamıştı.

"Hey çok mu komik"

"Evet, çok komik ve bi o kadar da tatlı"

"Sensin tatlı."

...

Gecenin bir buçuğunda bu bölümü yayınlıyorum, anna'nın buzları yavaş yavaş eriyor görücez bakalım.

𝑲𝒆𝒚 𝑻𝒐 𝑻𝒉𝒆 𝑯𝒆𝒂𝒓𝒕-𝑮𝒆𝒐𝒓𝒈𝒆 𝑾𝒆𝒂𝒔𝒍𝒆𝒚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin