Ev

71 4 12
                                    

Eve girdiklerinde kendilerini karşılayan uzun koridor ve bir merdiven vardı. George anın stresini atmışken evin ne kadar sade ama asil durduğunu düşünüyordu.

"Anna sen george'a odasını göster sonra biraz dinlenin ben sizi yemek hazır olunca çağıracağım."

"Tamam baba, gel sevgilim aman george"

Anna babasının yanında tatlı bir pot kırmasıyla geogre sırıtmış kendisini gülmekten alıkoymaya çalışmıştı.

"Tamam geliyorum sevgilim aman anna"

George tabi ki annayla dalga geçecekti.

Bay jonh kızının pot kırması komiğine gitmiş george'un kızıyla dalga geçmesi daha da komiğine gitmişti.

"Tamam bırakın şebekliği hadi çıkın artık anna sevgilene odasını göster."

"Ne"

"Ne"

"Neye şaşırıyorsunuz bu kadar hadi çıkın artık sinirlenmeye başlıyorum."

Anna ve george bay jonh'un lafıyla şaşırmış sonra söylediği cümle ile seri bir şekilde merdivenlerden çıkmaya başlamışlardı.

"Babanın böyle bir şey söylediğine açıkçası çok şaşırdım duygusuz diye anılan bir insan için fazla sevecen ve kibar."

"İnan kı george ben daha çok şaşırdım demek ki seni sevmiş, babama duygusuz dediklerine bakma insanlar kendini tatmin etmek için bazılarından yüz bekler ama babam bekledikleri yüzü vermediği için ve insanlarla fazla sohbet içine girmeye tenezzül etmediği için  insanlar bu dedikoduyu çıkarıyor her ne kadar kendilerini bir şey başarmış gibi hissetsede bunlar onların alehine işliyor tam tersine babam daha çok ünlenip seviliyor."

"Gerçekten beni sevmiş midir? Babana duygusuz demek benim hakkım değil söylediğin şeylerde çok haklısın baban baya seviliyor seherbazlar arasında ayrıca benim favorim;)"

"Ya demek öyle"

"Evet öyle"

"Hmmm"

"Ne oldu ya"

"Favorin başka birisi sanıyordum"

George anna'nın demek istediği şeyi anlamış gülümseyerek elindeki çantayı bırakıp annaya yaklaşmıştı.

"Benim favorim hep sensin biliyorsun" dedikten sonra anna'nın dudağını öpüp hızlıca geri çekilmişti.

Anna anın şokuyla durduğu yerde kalmış sonra hızlıca odaya doğru yürümeye başlamıştı.

"Ya bu yaptığını babam görseydi george?"

"Bu hoş olmazdı"

"Hiç hoş olmazdı"

Bir kaç adımdan sonra odaya gelmiş ve kapıyı açmıştı anna

"Burası senin için sevgilim, ihtiyacın olan her şey dolabın içinde benim odamda hemen yan oda eğer bir şeye ihtiyacın olursa ya da beni görmek istersen odama gelebilirsin:)" diyerek yan odaya yürüdü ve kapıyı açıp george'a son kez gülümseyip içeri girdi.

"Kesinlikle geleceğimden emin olabilirsin sevgilim:)" diyerek odaya girdi

...

Merhaba, okuduğunuz için teşekkür ederim oylarınızı bekliyorumm

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝑲𝒆𝒚 𝑻𝒐 𝑻𝒉𝒆 𝑯𝒆𝒂𝒓𝒕-𝑮𝒆𝒐𝒓𝒈𝒆 𝑾𝒆𝒂𝒔𝒍𝒆𝒚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin