Pete Pov
အိမ်တော်မှာတော်တော်လေးဗြောင်းဆန်သွားပြီးVegasမေ့လဲသွားတော့ဆေးရုံပို့လိုက်ရတယ်Macauလဲသူ့အကိုကြီးမေ့လဲတာကိုကြားပြီးပြီးခြင်းဆေးရုံကိုချက်ချင်းရောက်လာတယ်Vegasကခေါင်းမှာပြင်းထန်တဲ့ဒဏ်ရာရှိထားတာရယ်နောက်ဆက်တွဲစိတ်ပိုင်းဆိုင်ရာပြဿနာတစ်ချို့ရယ်ပေါင်းပြီးသတိလစ်သွားတာလို့ဆရာဝန်ကပြောတယ်မနက်ဖြန်ကစဆေးရုံကနေအိမ်ကိုပြောင်းထားလို့ရကြောင်းပြီးရင်နောက်၂ရက်၃ရက်လောက်ဆိုပြန်သတိရလာနိုင်တယ်တဲ့အလုပ်တွေခဏလဲနားပြီအေးအေးဆေးဆေးနေခိုင်းရမယ်လို့လဲမှာသွားတယ်Macau : "Phi Pete Veniceလေးအိပ်ပျော်သွားပြီ"
Pete : " Ok နက်ဖြန်အကိုတို့Vegasကိုအိမ်တော်ဆီပြန်ရွှေ့တော့မယ်နောက်၂ရက်၃ရက်လောက်ဆိုပြန်သတိရနိုင်လောက်တယ်တဲ့"
Macau : "Phi ကျနော်တွေးမိတာလေအကိုပြောပုံအရဆို ကိုကြီးကိုအနားကောင်းကောင်းယူခိုင်းဖို့လိုအပ်နေတာဘဲ ဖူးခတ်နားမှာကျနော်တို့ရဲ့ကိုယ်ပိုင်အပန်းဖြေVillaတစ်လုံးရှိတယ် နက်ဖြန်ဆေးရုံကနေအဲ့ကိုတန်းရွှေ့သွားပါလား"
Pete:"ဒါပေမယ့်Phiတစ်ယောက်ထဲ Vegasနဲ့သွားမယ်ဆိုရင်တောင်Veniceလေးရှိသေးတယ်လေMacauကလဲကျောင်းတစ်ဖက်နဲ့ဆိုတော့Veniceကိုမကြည့်နိုင်လောက်ဘူး"
Macau :"ဟာ Phiကလဲအိမ်မှာဆိုကျနော်ထိန်းမယ်ကျောင်းသွားရင်တော့ First family ကရူးနေတဲ့အကိုဆီပို့လိုက်ပေါ့"ထိုစဉ်....
"ဘုန်း"Tankhun :"ဘာ!သောက်ကောင်လေးMacauမင်းကများငါ့ကိုရူးတယ်လို့ပြောရဲတယ်လား!လာစမ်းကောင်စုတ်လေး"
Arm :"ခွန်နို စိတ်လျှော့ပါ"
Pol :"ခွန် Macau ပြေးပါတော့"အကိုလေးကကြားသွားပုံရတယ်တံခါးကိုဘုန်းခနဲကန်ပြီးဝင်ချလာတာ Arm နဲ့Polကတော့ပြာပြာသလဲအကိုလေးကိုထိန်းပြီးMacauပြေးလို့ရအောင်ဆွဲထားပေးတယ်Macauကလဲပြောင်စပ်စပ်လုပ်ပြီးထွက်ပြေးသွားတော့အကိုလေးကပိုစိတ်ဆိုးပြီးကျန်ခဲ့ရော
Pete :"ခွန်နို ရယ်စိတ်အေးအေးထားပါ Macauကငယ်သေးတဲ့ကလေးပါပြီးတော့ခွန်းနိုရယ်လာလိုက်တိုင်းအော်ကြီးဟစ်ကျယ်နဲ့ဝင်မလာပါနဲ့လားဒါကဆေးရုံပါ"