Pete Pov
အိမ္ေတာ္မွာေတာ္ေတာ္ေလးေျဗာင္းဆန္သြားၿပီးVegasေမ့လဲသြားေတာ့ေဆး႐ုံပို႔လိုက္ရတယ္Macauလဲသူ႔အကိုႀကီးေမ့လဲတာကိုၾကားၿပီးၿပီးျခင္းေဆး႐ုံကိုခ်က္ခ်င္းေရာက္လာတယ္Vegasကေခါင္းမွာျပင္းထန္တဲ့ဒဏ္ရာရွိထားတာရယ္ေနာက္ဆက္တြဲစိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာျပႆနာတစ္ခ်ိဳ႕ရယ္ေပါင္းၿပီးသတိလစ္သြားတာလို႔ဆရာဝန္ကေျပာတယ္မနက္ျဖန္ကစေဆး႐ုံကေနအိမ္ကိုေျပာင္းထားလို႔ရေၾကာင္းၿပီးရင္ေနာက္၂ရက္၃ရက္ေလာက္ဆိုျပန္သတိရလာနိုင္တယ္တဲ့အလုပ္ေတြခဏလဲနားၿပီေအးေအးေဆးေဆးေနခိုင္းရမယ္လို႔လဲမွာသြားတယ္Macau : "Phi Pete Veniceေလးအိပ္ေပ်ာ္သြားၿပီ"
Pete : " Ok နက္ျဖန္အကိုတို႔Vegasကိုအိမ္ေတာ္ဆီျပန္ေရႊ႕ေတာ့မယ္ေနာက္၂ရက္၃ရက္ေလာက္ဆိုျပန္သတိရနိုင္ေလာက္တယ္တဲ့"
Macau : "Phi က်ေနာ္ေတြးမိတာေလအကိုေျပာပုံအရဆို ကိုႀကီးကိုအနားေကာင္းေကာင္းယူခိုင္းဖို႔လိုအပ္ေနတာဘဲ ဖူးခတ္နားမွာက်ေနာ္တို႔ရဲ့ကိုယ္ပိုင္အပန္းေျဖVillaတစ္လုံးရွိတယ္ နက္ျဖန္ေဆး႐ုံကေနအဲ့ကိုတန္းေရႊ႕သြားပါလား"
Pete:"ဒါေပမယ့္Phiတစ္ေယာက္ထဲ Vegasနဲ႔သြားမယ္ဆိုရင္ေတာင္Veniceေလးရွိေသးတယ္ေလMacauကလဲေက်ာင္းတစ္ဖက္နဲ႔ဆိုေတာ့Veniceကိုမၾကည့္နိုင္ေလာက္ဘူး"
Macau :"ဟာ Phiကလဲအိမ္မွာဆိုက်ေနာ္ထိန္းမယ္ေက်ာင္းသြားရင္ေတာ့ First family က႐ူးေနတဲ့အကိုဆီပို႔လိုက္ေပါ့"ထိုစဥ္....
"ဘုန္း"Tankhun :"ဘာ!ေသာက္ေကာင္ေလးMacauမင္းကမ်ားငါ့ကို႐ူးတယ္လို႔ေျပာရဲတယ္လား!လာစမ္းေကာင္စုတ္ေလး"
Arm :"ခြန္နို စိတ္ေလၽွာ့ပါ"
Pol :"ခြန္ Macau ေျပးပါေတာ့"အကိုေလးကၾကားသြားပုံရတယ္တံခါးကိုဘုန္းခနဲကန္ၿပီးဝင္ခ်လာတာ Arm နဲ႔Polကေတာ့ျပာျပာသလဲအကိုေလးကိုထိန္းၿပီးMacauေျပးလို႔ရေအာင္ဆြဲထားေပးတယ္Macauကလဲေျပာင္စပ္စပ္လုပ္ၿပီးထြက္ေျပးသြားေတာ့အကိုေလးကပိုစိတ္ဆိုးၿပီးက်န္ခဲ့ေရာ
Pete :"ခြန္နို ရယ္စိတ္ေအးေအးထားပါ Macauကငယ္ေသးတဲ့ကေလးပါၿပီးေတာ့ခြန္းနိုရယ္လာလိုက္တိုင္းေအာ္ႀကီးဟစ္က်ယ္နဲ႔ဝင္မလာပါနဲ႔လားဒါကေဆး႐ုံပါ"