Capitolul 6

17.1K 674 3
                                    

Restul zilei trecu repede, poate ca mult prea repete pentru a putea lua o hotarare care ii putea schimba viata pentru totdeauna. Ramasa imobilizata in patul barbatului ne stiind ce sa faca, iar lacrimile ii siroiau pe obraji de ore bune. Ajunsese sa ii fie scarba de ea, sa se dispretuiasca, ura faptul ca ii cedase atat de usor uni barbat ce nu il cunostea decat de putin timp, unui barbat ce nu o voia decat curva lui si cel mai tare o apasa ca ii cedase barbatului care o tinea sechestrata si care il facuse pe tatal ei sa se sinucida. Intr-un final reusi sa se ridice din patul in care statuse ghemuita atata timp si se indrepta spre oglinda din fata dressingului, iar dupa ce isi privi reflexia in aceasta ajunse sa se dispretuiasca si mai mult deoarece nu isi putea vedea decat trupul gol acoperit decat de haina lui Carlo Bertoni, parul ravasit si buzele inrosite de sarutarile aceuiasi barbat. Atacurile de furie pusera stapanire pe ea si incepu sa distruga tot ce se putea sparge si rupe in camera respectiva, incepu sa ii sfasie haina care pana cu putin timp in urma ii acoperea trupul, iar apoi arunca cu un parfum in oglinda cea mare, insa asta nu o ajuta cu apsolut nimic, din contra o demoraliza si mai mult cand isi vazu reflexia in zecile de cioburi ce zaceau pe podea.

Cand reusi sa se mai calmeze se indrepta sovaitoare spre baie, dorindu-si ca apa rece sa ii mai ia din ganduri si dispret. In timp ce stropii de apa curgeau pest trupul ei, o facu sa realizeze ca trebuie sa ia o hotarare si asta cat mai repede. "Ce asi putea sa fac? Nu imi pot permite sa devin o prostitoata.... Il urasc.... De ce a trebuit sa ajung aici? De ce tata a trebuit sa ma tarasca in asta? Am prea multe intrebari si totusi nu pot sa inteleg cum sa ajuns la toate astea, cand in familia mea era atata fericire.... Nu stiu ce sa fac? Ajutama Doamne... Nu vreau sa fiu o prostitoata, nu vreau nici un barbat, deja ma dispretuiesc... nu il vreau nici pe el il urasc! Dar nu am alta scapare... trebuie sa ii castig increderea si mai apoi sa evadez, trebuie sa fac asta... trebuie sa pot sa indur" Sirul gandurilor ii fu intrerupt de o bataie puternica in usa ce o facu sa tresara violent, iar cand isi potoli bataile inimii auzi iarasi aceasi bataie in usa, facand-o sa ia un prosop care sil infasura rapid in jurul trupului si porni grabita spre usa care acum se deschidea incet si pe care intra o femeie, ce banuia a fi una dintre servitoare.

-Imi cer scuze ca indraznesc sa intru... si isi lasa capul in pamant cu sfial... Dar ma trimis domnul sa va dau aceasta plasa.

-Iti multumesc, dar ce contine?

-Imi cer scuze sa va zic dar nu am voie sa ma uit in ea... Si dupa ce privi putin speriata imprejurimile vru sa plece, dar mai intai de toate o intreba cu aceasi timiditate in glas. Ati mai avea nevoie de ceva?

-Da te rog mult... Ai putea sa imi aduci ceva sa fac curatenie?

-Dar aceasta este treaba noastra, o sa trimit pe cineva imediat sa se ocupe de camera.

Si parasi camera in graba, lasand-o pe Shara in mijlocul acesteia cu o plasa mare in mana si cu ochii atintiti spre usa care se inchise rapid fiind urmata de zgomotul cheii ce se rasuci in broasca. Curiozitatea o cuprinse mai tare decat frustrarea ca iarasi o incuia in camera, indreptandu-se astfel grabita spre pat pentru a cerceta continutul plasei. Imediat ce scoase din plasa un corset cu jartiere de un rosu aprins si cu piele neagra, zambetul de bucuria ca primise un cadou ii disparu in secunda urmatoare si arunca cadoul in coltul opus al camerei. "Cat de proasta pot sa fiu! Oare la ce ma asteptam? Nu imi putea oferi altceva decat.... decat asa ceva, chear vrea sa ma simt si mai mizerabil? Chear vrea sa ma injosesc atat de tare?"

Dupa ce reusi sa isi potoleasca demonul din ea, realiza ca are nevoie de acel cadou daca vrea sa isi duca planul la bun sfarsit, ca trebuie sa se imbrace cu acea piesa vestimentara, daca se poate numi asa. Se retrase spre baia luxuasa si dupa ce isi usca parul cu un prosop se intoarse in camera pentru a recupera asa numitul cadou, dar curatenia ce dainuia acum in dormitor o surprinse imediat "Cat de promti sunt oamenii lui!", dar cand se dezmetici din uimire zari corsetul asezat pe pat alaturi de un biletel pe care il insfaca si il citi imediat. "Sper sa iti placa cadoul meu. Vreau sa te faci sexy pentru diseara pentru ca o sa imi dansezi mie si prietenilor mei la bara. O sa gasesti in sertarul de langa oglinda pe care ai spart-o o cutie cu farduri si tot ce ai nevoie pentru a te aranja. Sa fi gata in 2 ore pentru ca o sa vina cineva sa te ia. P.S. Sa nu uiti sa porti cadoul meu, este imperios necesar. Si sa fi foarte senzuala C.B." Mototoli hartia enervata la culme, cu asta intrecuse orice limita, deja prima zi si ea nu mai suporta, voia sa scape cat mai rapid din acest lagar in care era prinsa, dar ca sa reuseasca trebuia sa ii satisfaca placerile, trebuia sa il multumeasca.

Cand termina sa se aranjeze nu ii venea sa creada ca era ea, avea un machiaj ce nu o facea sa se simta prea bine, toate culorile folosite erau rosu si negru, ne avand alt optiuni, acestea fiind cele mai putin stridente si cele ce se potriveau cel mai bine cu tinuta care ii ridica si ii scotea sanii la inaintare si ii evidentia fundul bombat si boxerii din piele ce se aflasera in aceasi punga, iar parul ii statrea liber pe spate si era atat de drept incat ai fi crezut ca e indreptat cu placa. Nu apuca sa isi arunce inca o privire ca usa se deschise brusc lovindu-se de perete si facand-o sa isi acopere trupul cu mainile, insa rasula barbatului ce se afla acum in fata ei o facu sa se simta si mai jenant. Era acelasi barbat arogant care o adusese in camera atunci cand incercase sa evadeze, avea acelasi ranjet ciudat pe chip, insa spre surprinderea ei era inbracat foarte elegant, ceea ce insemna ca asa zisa petrecere nu avea loc in cladire sau ca aveau sa participe oameni foarte importanti.

-Incalta astia si iati pardesiul asta si haiade! Nu avem timp de stat!

SensualityUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum