Capitolul 17

12.9K 577 6
                                    

 De indata ce usa biroului se inchise in urma lor, si Alexander ii facu semn sa ia un loc pe unul dintre fotoliile de piele, sunetul unui pahar spart o facu sa tresara, insa nu indrazni sa se uite spre sursa zgomotului. Un val de tremurat incepuse sa isi faca aparitia in trupul ei, insa nu asta o deranja ci linistea ce se asternuse si valul de lacrimi ce anunta ca avea sa vina, insa la fix cand reusise sa il satpaneasca il opserva pe barbat cum se asaza pe scaunul de la birou si isi iacapul in maini, iar dupa ce isi freaca de cateva ori fata se uita incruntat spre fat.

 -Ce mama dracului cauti aici?

 -Alexander te rog... Nu ma trata asa.

 -Sti macar al cui e plodul? Care dintre aia cu care te-ai regulat e taicaso?

 De data aceasta nu se mai putu aptine si dadu frau liber lacrimilor ce incepura sa curga din abundenta pe obrajii ei, se simtea atat de josnic si de murdara pentru ca el o credea in stare de asa ceva, sperase sa ii dea o sansa sa explice insa el o etichetase deja ca pe o curva ieftina. Pierduta in gandirea ei nu putu sa il auda pe barbat cand vorbise la telefon, insa tresari violent cand el o insfaca de brat si o trase pana in dreptul unui dulap.

 -Intra aici! Tata este acasa impreuna cu Carlo si vor sa vorbim, daca nu vrei sa stie ca esti aici, si din cate cred nu asta vrei, sa stai acolo fara sa scoti un sunet pana terminam.

 Nu dura mult de cand era inchisa intr-un dulap cu acte, ca auzi usa de la intrare cum se deschise, iar vocea lui Carlo se auzi prima fiind urmata de alta care banuia ca era vocea lui Jefri. Atunci cand se deplasa putin mai la stanga ii putu observa pe cei trei cum stateau asezati la birou, iar dintre toti Bertoni era cel mai mamdru, era imbracat tot in negru, cu ochelari in ochi, iar pe chipul lui se putea observa foarte clar ca era extrem de incordat si tocmai ce isi aprinsese o tigare ca tatal lui Alexander ce statea foarte relaxat in scaunul lui, iar dupa cum il stia Shara, ramasese acelasi, incepu sa vorbeasca.

 -Acum ca suntem toti, care este problema Carlo?

 -Dupa cum bine stiti, la mine in casa se afla o fata.... Alexander o cunoaste extrem de bine! Atunci cand auzi acestea, Shara ingeta, nu era posibil, nu avea cum sa stie de ea, se asigurase ca nu o vazuse nimeni. Aceasta Shara Petrovchia, a ramas insarcinata cu mine si imi vreau copilul! Problema este ca nu stiu unde o pot gasi deoarece o perioada lunga de timp a fost in padure si nu stiu sigur de este posibil ca un idiot sa o fi tinut sechestrata, dar.... cu toate astea vreau sa stiu ce este cu ea si dac mai este in viata.

 -Stai putin Carlo.... Tu vorbesti de fata lui Aleksei Petrovchia? A tradatorului ala?

 -Da tata... de ea este vorba!

 -Si cum mama dracului de ai futut o asemenea.... creatura?!

 -Tata te rog.

 -Ce ma rogi Alexander? O arata ea bine, dar este o tradatoare ca si tatal ei!

 -Nu ai de unde sa sti asta! Nici macar nu o cunosti!

 -Alexander nu ridica tonul la mine!

 -Nu inteleg tata, de ce o crezi mai prejos ca tine, cand nici macar nu o mai sti?!

 -Potolitiva amandoi!

 -Imi cer scuze, Bertoni, dar..... nu am cu cine sa ma inteleg, inca imi e teama ca nu o sa fie in stare sa imi conduca afacerea .

 -Tata inca sunt aici!

 -Da stiu si o sa purtam o discutie, insa nu acum. Cum spuneam unde ai cunoscut-o Carl?

 -A venit la mine sa devina tarfa, iar eu cum incerc toate fetele, mi-a placut, si am avuto doar pentru mine! Era atat de fierbinte in fiecare sear, se zvarcolea ca o pisica sub mine si cel mai important ii placeau jocurile erotice.

 De cum auzi toate minciunile, Shara incepu sa turbeze, nu stia ce putea sa faca sa se controleze, era suta la suta sigura ca facea toate astea doar ca sa il distruga psihic pe Alexaner, il ura pentru acest lucru si nu numai pentru asta, ci pentru faptul ca o descria ca pe una din tarfele lui, insa intr-un final incepu sa se calmeze doar pentru a asculta ce mai zice.

 -Si cand ai aflat ca e fata tradatorului?

 -In seara in care fiul tau a recunoscut-o. Atunci am vrut sa o trimit la casa fetelor si nu a intrat in serviciu ca a aflat ca este gravida si a scapat.

 -Cum adica a scapat?

 -A fugit, la asta ma refer Alexander!

 -Ok si deci ai nevoie de....

 -Am nevoie ca oamenii vostri sa stea cu ochii in patru, in caz ca o vede cineva sa o aduca la mine. Sti doar ca totul se plateste Jefri, ma ajutati si aveti asigurat un transpor de arme.

 -Da, da! Avem incredere in tine Carlo si nici nu se pune problema, sti doar ca atunci cand ai probleme poti mereu sa apelezi la mine.

 -Ok atunci! Asa ramane!

 Dupa ce ii observa pe toti ca isi dadura mainile iar cei doi barbati parsira camera, Shara nu mai rezista inchisa decat o jumatate de minut si iesi ca un uragan din dulap. Era incarcata de nervi, incat ii venea sa fuga dupa tatal copilului ei si sa il stranga de gat, dar pana un alta Alexander era taintit in fata ei si o privea dispretuitr.

 -Ai maximum o ora sa parasesti resedinta, dupa care am sa te torn.

 -Alex, te rog. Am nevoie de ajutor.

 -Nevoie de ce? Ai promis in clasa a opta ca ai sa ma astepti, dar acum aflu ca ai vrut sa devi o curva!

 -Nu este adevarat ceea ce iti spune!

 -A nu?! Si ma rog frumos care este adevarul?

 -Ai sa ma crezi daca iti spun?

 -Nu stiu!

 -Deci se pare ca nu are sens sa vorbesc asa aiurea, am aflat deja ca tu nu ai sa ma crezi. Mai bine plec.

 Imediat ce se intoarse spre iesire, dupa ce il privi inca o data cu ochii inlacrimati, dadu sa apese clanta cand acesta o intoarse brusc spre el si vru sa o sarute, insa spre mirarea lui ea se feri imediat si palma ei facu contact cu fata lui.

 -Am spus ca nu sunt o tarfa Alexander!

 -Te cred Shara, dar inca te iubesc si cand aud toate astea despre tine turbez, simt cum o iau razna.

 -Exista mai multe la mijloc, dar te rog ajutama sa stau undeva ascunsa o perioada.

 - O sa plecam intr-o vacanta acum! Dar cu o conditie.

 -Care?

 -Ai sa imi spui tot ceea ce se intampla!

 -Iti promit. Dar cum ies de aici fara sa ma vada nimeni, si mai este vorba si de tinuta?

 -Acum sunt toti afara cu Carlo, sti ceva, mai rezisti asa pana maine?

 -Da. Cred ca mai rezist. De ce?

 -Maine pleaca tata cu majoritatea oamenilor la o conferinta si putem sa plecam atunci. E bine asa?

 -Este excelent Alex. Si sarii in bratele lui, dupa care ramasera asa cateva minute, pana cand acesta o indeparta.

 -Haide sus intr-o camera, o sa te poti relaxa acolo pana diseara cand o sa vin sa discutam.

SensualityUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum